Idag är jag förbannad därför att...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
"smärta är vad personen som upplever smärta säger att det är och smärta existerar när personen säger sig uppleva smärta"

McCaffrey 1979 (fö..ett jääävla bra år!)
Om vederbörande drar upp byxorna från kvävecken och skaffar ett jobb är problemet löst.
Fejkad ordblindhet och otur i tanken är inget hinder för att växa upp och lära sig ta ansvar för sitt liv.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Om vederbörande drar upp byxorna från kvävecken och skaffar ett jobb är problemet löst.
Fejkad ordblindhet och otur i tanken är inget hinder för att växa upp och lära sig ta ansvar för sitt liv.

Jag har hissat upp byxorna till strax nedanför bröstvårtorna.
Jag har dragit på mig mer jobb än någon människa klarar av.
Detta har resulterat i helt nya problem.

Dr.Bike

Guest
ÅÅååååååå vad arg jag är för att hela j-la MotoGp-serien är pajad nu!!

Den lille Stoner föll för TREDJE loppet i rad! Faaan! Nu är det ju rökt. Ingen spänning kvar och Rossi kan bli mästare i kavaj...

:mad: :censored :4skrika :6surkart

NEJ! Jag är inte arg för att Honda inte lyckades. Det gick faktiskt bättre än väntat! + att det var lite nya roligheter i topp-6.
Men vaffaaaaan.

Stoners ras PAJAR ju hela skiten.
Nu behöver vi ju inte kolla MotoGp mer...
Allt är förstört.
Serien är död :död

Dr.Bike

Guest
IOF..men..stången är bekvämast :)brynad) på andra ledden och framförallt inte bekväm när den smäller emot lipsen med 2345 N och krossar vävnaden :näsblod

Jo - förståss...
Men ni har iaf (mer eller mindre :brynad :drool) en lite fin kudde att landa på.
Newton hit eller dit...

En kille som står och trampar...slinter av pedalen så att hans kropp KASTAS ner mot ramen med 700G utsätter den überkänsliga borrbungen för krafter vi inte ens kan ana... :skrämd

Förutom att vi helt saknar denna nyss nämnda "kudde"...så har i princip mannens ALLA smärtreceptorer i hela kroppen sin "telefonväxel" i kulorna innan de kopplas vidare till talgdanken ;)

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig

Den lille Stoner föll för TREDJE loppet i rad! Faaan! Nu är det ju rökt. Ingen spänning kvar och Rossi kan bli mästare i kavaj...

NEJ! Jag är inte arg för att Honda inte lyckades. Det gick faktiskt bättre än väntat! + att det var lite nya roligheter i topp-6.
Men vaffaaaaan.

Allt är förstört.

Jag borde skriva i "Vad som fick mig att le idag" tråden som svar på ditt inlägg för jag skrek högt av glädje 3:e racet i rad då Stoner föll!:hihi:D :yoparty :elak

Visst är spänningen bortblåst, men det har den ju varit hela säsongen bortsett från Laguna Seca racet som var en återblick i forna dagars MotoGP.

Sedan att det blev 2 Yammor på pallen förgyllde dagen lite extra!:D

Dr.Bike

Guest
Jag borde skriva i "Vad som fick mig att gråta idag" tråden som svar på ditt inlägg för jag skrek inte högt av glädje 3:e racet i rad då Stoner föll! Eftersom jag är en sportsman som inte vill att mina idoler ska vinna på ett så tramsigt sätt...
Visst är spänningen bortblåst, men det har den ju varit hela säsongen bortsett från Laguna Seca racet som var en återblick i forna dagars MotoGP.

Sedan att det blev 2 Yammor på pallen förpestade dagen lite extra!:(

Håller med fullständigt...

;)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
En kille som står och trampar...slinter av pedalen så att hans kropp KASTAS ner mot ramen med 700G utsätter den überkänsliga borrbungen för krafter vi inte ens kan ana... :skrämd

När jag gick i mellanstadiet fanns det en kille i en grannskola som hade noll handtag på cykelstyret. Han ramlade med cykeln och fick styret i pungen. När de fick av han brallorna så hade testiklarna ramlat ut och hängde där. Jag trodde länge det var en vandringssägen men senare i högstadiet så fick jag veta vem det var och han bekräftade det senare.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
När jag gick i mellanstadiet fanns det en kille i en grannskola som hade noll handtag på cykelstyret. Han ramlade med cykeln och fick styret i pungen. När de fick av han brallorna så hade testiklarna ramlat ut och hängde där. Jag trodde länge det var en vandringssägen men senare i högstadiet så fick jag veta vem det var och han bekräftade det senare.

En kille på min skola förlorade en kula genom en liknande incident, den mosades så illa att dom fick ta bort den helt, han kallades därefter för "Ein stein" (kanske bara roligt om det uttalas på bondska)

Han har 5 barn nu, antingen har dom en flitig brevbärare, eller så fungerar den andra utmärkt!

Dr.Bike

Guest
Vafalls! Urkundsförfalskning av inlägg? Straffsatsen för detta är att bli nedsläppt på en herrcykel-stång 50ggr:mad:

:lol

50?

Nu är du mer blodtörstig än killen jag jobbar med härnere... som tyckte att "100 rapp" (jo de utdelar såna straff här...) för en man som ansågs endast ha slagit en annan var helrätt!

En handfull ögon för ett öga... ett garnityr för en tand.

(behöver jag berätta att han t.o.m tyckte att Osama bin Ladin var en rätt missförstådd kille..? :D "Vårt land behöver ledare som honom")
JAg tog mig för pannan...

Nåväl medan du gottar dig i den orättfärdiga segern så kommer jag skratta när det kommer ett meddelande:
"Kamasas El Grande-sats var tyvärr slut, så vi skickar ett campingset med fällbord och vikstolar samt ett krocketset istället" :cdevil

Moahahahaaa

E. Lakast

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

Intresseklubben informerar att jag har assat många pungkuleingrepp på op. Första gången jag såg ett silicon implantat blev jag helt faschinerad. Det finns massa olika implantat för dom regionerna :p men det är lite riskay
I arabländerna är det tydligen poppis att operera in diverse saker där nere. En patient hade kommit till Irland på semester (strax efter sin operation i hemlandet) och fått en sån läskig infektion att kirurgen fick ta bort det mesta av det han ville förstora :skrämd

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jo - förståss...
Men ni har iaf (mer eller mindre :brynad :drool) en lite fin kudde att landa på.
Newton hit eller dit...

Förutom att vi helt saknar denna nyss nämnda "kudde"...så har i princip mannens ALLA smärtreceptorer i hela kroppen sin "telefonväxel" i kulorna innan de kopplas vidare till talgdanken ;)

I yngre dagar hade jag mig en Suzuki K50, och ni som vet hur dessa ser ut vet också hur tanken/dynan är utformad. Nåväl, sladdade omkring på gården och körde på en stor jävla sten. Resultatet var att jag sonika gled fram på dynan och pungen fungerade som airbag mot gaveln på tanken.

Jag = :död

Hade ont i nästan en vecka efter det.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig

50?

Nu är du mer blodtörstig än killen jag jobbar med härnere... som tyckte att "100 rapp" (jo de utdelar såna straff här...) för en man som ansågs endast ha slagit en annan var helrätt!

En handfull ögon för ett öga... ett garnityr för en tand.

(behöver jag berätta att han t.o.m tyckte att Osama bin Ladin var en rätt missförstådd kille..? :D "Vårt land behöver ledare som honom")
JAg tog mig för pannan...

Vad har ni för kommunalråd i Bålsta egentligen?:va :D

Nåväl medan du gottar dig i den orättfärdiga segern så kommer jag skratta när det kommer ett meddelande:
"Kamasas El Grande-sats var tyvärr slut, så vi skickar ett campingset med fällbord och vikstolar samt ett krocketset istället" :cdevil

Moahahahaaa

E. Lakast

Grrr:mad: Det blir inget med det! Jag har ju gjort ett eget altare på arbetsbänken i garaget åt Kamasa-lådan och rensat ut alla udda-hylsor av varierande fabrikat och kvalitet. :gnissla

Men ett krocketset är väl inte kattskit det heller!:näsblod

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Nu är jag helt ****** (hittar inte rätt ord..men åt "förstörd"-hållet) för att jag ställt upp o lovat lära pappas fru att köra. Hon har tagit 60 lektioner och ändå höll vi på att tungkyssa en traktorskopa i en rondell, köra in i betongblock och mosa en annan bil ikväll..jag pallar inte..mina nerver dansar samba..vill inte ens tänka på mina adrenalin och kortisolnivåer..jag kommer dö ung..av stress

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03

Men vaffaaaaan.

Allt är förstört.

Haha, jag satt på jobbet med fötterna på bordet o tänkte "snart går han omkull".. sekunden efter fick han släpp på baken, oj då tänkte jag inte så snart kanske.
Sen åkte han väl typ ett varv o sen låg han där, whaaat tänkte jag när jag såg en röd ducce bli inklippt i bild liggandes på backen. :D

Sen skrattade jag lite när jag för tredje loppet i rad fick se en liten Stoner försöka få upp den jääättetunga moppen från backen :D..

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati