Idag är jag förbannad därför att...

sportbike

Guest
Tog 8-10 foton med mobilen på jobbarkompisens prostockhoj.
När jag skulle föra över dom till laptopen,så la cp-datorn in 284 bilder i telefonen istället.
Kvällen e räddad :suck

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag är förbannad på alla klåpare som inte är kompetenta nog till att öppna en bildörr, UTAN att sopa in den i bilen som står bredvid. Läs MIN dörr....på BÅDA sidorna :mad:

KLANTARSLEN från Helvetet!! :4skrika

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jag är förbannad på alla klåpare som inte är kompetenta nog till att öppna en bildörr, UTAN att sopa in den i bilen som står bredvid. Läs MIN dörr....på BÅDA sidorna :mad:

Inga problem, parkera mitt över två rutor. En p-bot är billigt jämfört med plåtjobb och omlack.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Asså..förlåt men... :rofl..:feltrådjavet

Eller inte? För vem fan vill ha 284 bilder, I telefonen??? :D

Inga problem, parkera mitt över två rutor. En p-bot är billigt jämfört med plåtjobb och omlack.

Sant!! Nu får det vara nog....nu är det KRIG mot både bilisterna i Uppsala & P-Lisorna. Nu ska det dubbelparkas, tvistas & skällas...... :mad:

Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Sant!! Nu får det vara nog....nu är det KRIG mot både bilisterna i Uppsala & P-Lisorna. Nu ska det dubbelparkas, tvistas & skällas...... :mad:
Framförallt är det krig mot föräldrar som inte kan lära sina ungjävlar att inte dunka upp bildörren.

Det mest klassiska är när man ser en kärringjävel lite nonchalant kontrollera om ungjävelns dörruppslagning resulterat i något. "Nej, det blev inget", säger suggan.
För den som har synen i behåll syns dock både bulan i dörren och färgmärket som inte går att polera bort.

Dominator-Rocks

Guest
Framförallt är det krig mot föräldrar som inte kan lära sina ungjävlar att inte dunka upp bildörren.

Håller med till hälften, det är upp till föräldrarna att se till att det inte blir några skador på andras bilar, lägga över det ansvaret på exvis en 3 åring är lite väl tufft tycker jag.

Alla som har barn borde "barnspärra" dörrarna (görs enkelt med en liten "switch") och därmed försvinner riskerna helt för skador på andras bilar vid urstigning! (Pappa/mamma måste öppna utifrån)

Och vid påstigning ligger det i förälderns ansvar att öppna och hålla i dörren när barnen klättrar in.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Håller med till hälften, det är upp till föräldrarna att se till att det inte blir några skador på andras bilar, lägga över det ansvaret på exvis en 3 åring är lite väl tufft tycker jag.

Alla som har barn borde "barnspärra" dörrarna (görs enkelt med en liten "switch") och därmed försvinner riskerna helt för skador på andras bilar vid urstigning! (Pappa/mamma måste öppna utifrån)

Och vid påstigning ligger det i förälderns ansvar att öppna och hålla i dörren när barnen klättrar in.

Ungar? Dom har man väl i bagaget? :va

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan

Var glad du inte bor på lidingö.. Här ute är andras bilar till för att avgöra när dörren är öppen, känns som att man har en ny buckla varje dag :huvet

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Eller inte? För vem fan vill ha 284 bilder, I telefonen??? :D

Sedan jag har slutat bitcha om lapplisor på nätet har jag slutat få böter :yoparty
att jag sedan har fixat en phet garageplats mitt i stan kan ju inte ha ngt med saken att göra...väl? ;)

Håkan och Madde

Guest
Jag är förbannad därför att jag köpte min första hoj idag och den gick sönder när vi hade 1km hem.FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:huvet Lite sur på grannen som känner att han har rätten att parkera in på halva min ruta. Detta resulterade i att jag på nå sätt lyckades bryta av knoppen på bromshandtaget :(

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati