NYSS KOM EN UNGDJÄVUL OCH PLINGADE PÅ DÖRRHELVETET OCH FRÅGADE OM JAG VILLE KÖPA JULTIDNINGAR?!?!?!?
HAAAAAAAAATA!!! DET ÄR FÖR I HELVETE SKITLÅNGT KVAR TILL JUL!!!!
NYSS KOM EN UNGDJÄVUL OCH PLINGADE PÅ DÖRRHELVETET OCH FRÅGADE OM JAG VILLE KÖPA JULTIDNINGAR?!?!?!?
HAAAAAAAAATA!!! DET ÄR FÖR I HELVETE SKITLÅNGT KVAR TILL JUL!!!!
Det är väll inget och bli förbannad över, det var två små kids här hos mig igår me´och försökte kränga blaskor.
Jag avböjde vänligt men bestämt, då såg dom ut såhär då stack jag åt dem varsin femkrona då såg dom ut såhär
Hoppas dom inte berättar för alla i skolan/klassen nu Skulle nog hotat med lite stryk om dom berättar för någon
Du hade ju kunnat prova att muta dem, att inte berätta, med en femkrona till.
Vem tror ni var här precis och ringde på dörren?
mycket riktigt Jultidningsförsäljare
Det är väll inget och bli förbannad över, det var två små kids här hos mig igår me´och försökte kränga blaskor.
Jag avböjde vänligt men bestämt, då såg dom ut såhär då stack jag åt dem varsin femkrona då såg dom ut såhär
Hoppas dom inte berättar för alla i skolan/klassen nu Skulle nog hotat med lite stryk om dom berättar för någon
Skaffa egen tvättmaskin, snål-Ove.Därför att jag har tvättdag och en 86-årig norsk gammal dam har kört en MATTA i tvättmaskinen, trots att man INTE får tvätta MATTOR i maskinerna.
Nu har jag en hel omgång tvättade t-shirts som helt ofrivilligt begåvats med microskåpiskt litet orange badrumsmatteludd!
Man blir FÖRBANNAD! Fy f*n för Norge!
Skaffa egen tvättmaskin, snål-Ove.
Därför att jag har tvättdag och en 86-årig norsk gammal dam har kört en MATTA i tvättmaskinen, trots att man INTE får tvätta MATTOR i maskinerna.
Nu har jag en hel omgång tvättade t-shirts som helt ofrivilligt begåvats med microskåpiskt litet orange badrumsmatteludd!
Man blir FÖRBANNAD! Fy f*n för Norge!
Såååja lugna sig och lystna på lite körsång!
Såååja lugna sig och lystna på lite körsång!
http://www.youtube.com/watch?v=u2v53KV00B4
[YOUTUBE-ID]u2v53KV00B4[/YOUTUBE-ID]
That's me. Tidsoptimist, sällan mycket försenad men ofta lite.Manniskor som inte kan passa tider
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|