Idag är jag förbannad därför att...

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
NYSS KOM EN UNGDJÄVUL OCH PLINGADE PÅ DÖRRHELVETET OCH FRÅGADE OM JAG VILLE KÖPA JULTIDNINGAR?!?!?!?
HAAAAAAAAATA!!! DET ÄR FÖR I HELVETE SKITLÅNGT KVAR TILL JUL!!!! :huvet

Dominator-Rocks

Guest
NYSS KOM EN UNGDJÄVUL OCH PLINGADE PÅ DÖRRHELVETET OCH FRÅGADE OM JAG VILLE KÖPA JULTIDNINGAR?!?!?!?
HAAAAAAAAATA!!! DET ÄR FÖR I HELVETE SKITLÅNGT KVAR TILL JUL!!!! :huvet

Det är väll inget och bli förbannad över, det var två små kids här hos mig igår me´och försökte kränga blaskor.

Jag avböjde vänligt men bestämt, då såg dom ut såhär :( då stack jag åt dem varsin femkrona då såg dom ut såhär :)

:gnissla Hoppas dom inte berättar för alla i skolan/klassen nu :huvet Skulle nog hotat med lite stryk om dom berättar för någon :va

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det är väll inget och bli förbannad över, det var två små kids här hos mig igår me´och försökte kränga blaskor.

Jag avböjde vänligt men bestämt, då såg dom ut såhär :( då stack jag åt dem varsin femkrona då såg dom ut såhär :)

:gnissla Hoppas dom inte berättar för alla i skolan/klassen nu :huvet Skulle nog hotat med lite stryk om dom berättar för någon :va

Du hade ju kunnat prova att muta dem, att inte berätta, med en femkrona till. :)

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Vem tror ni var här precis och ringde på dörren?

:nicka mycket riktigt Jultidningsförsäljare :nicka

:brinnerup

MOHAHAHAHA!
:eeeevil grin... :D

Du är såååå körd nu.... Dom kommer att sprigna som en galning hos dig...
Fast han fick en sak av mig med... Truppmina 12... :yoparty

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

"Farbror DR gav oss varsin femma och skulle ge oss stryk om vi tjallade för någon."
Låter suspekt.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Därför att jag har tvättdag och en 86-årig norsk gammal dam har kört en MATTA i tvättmaskinen, trots att man INTE får tvätta MATTOR i maskinerna.

Nu har jag en hel omgång tvättade t-shirts som helt ofrivilligt begåvats med microskåpiskt litet orange badrumsmatteludd!

Man blir FÖRBANNAD! Fy f*n för Norge! :mad:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Därför att jag har tvättdag och en 86-årig norsk gammal dam har kört en MATTA i tvättmaskinen, trots att man INTE får tvätta MATTOR i maskinerna.

Nu har jag en hel omgång tvättade t-shirts som helt ofrivilligt begåvats med microskåpiskt litet orange badrumsmatteludd!

Skaffa egen tvättmaskin, snål-Ove.

Dominator-Rocks

Guest

Såååja lugna sig och lystna på lite körsång!
http://www.youtube.com/watch?v=u2v53KV00B4
[YOUTUBE-ID]u2v53KV00B4[/YOUTUBE-ID]

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att jag betalade massa fakturor/räkningar alldeles nyss och insåg att jag kunde ha köpt en Ducati för de pengarna :mad: Fast då hade jag förvisso haft Kron-olle i hasorna om en månad eller två men det är ju en annan saga...
Tur att sommaren är över, annars hade jag varit än mer arg.

Dominator-Rocks

Guest
Insomnia :mad:

Drabbar mig rätt så sällan, men helvete vad jobbigt det är när den slår till.

I natt var det dags somna runt kl 6 i morse och vaknade kl 07:30 :(

Är så trött att jag inte ens orkar bli förbannad.

Idag får det bli koffein tabletter :nicka

:död

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Att den nya båten jag ska jobba på har fått ett bättre kontrakt i Indien, så nu blev Brasilien som först var bestämt struket :mad:

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Blir förbannad för att min jefla förkylning nu har fått sällskap av öroninflammation... Kan inte sova eftersom det gör så ont...:huvet :död :tummenner :sjuk :mad:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati