hally
Guest
för att en som jag trott på visat sig vara ett jäffla gristryne..vältrar sig i skit o snackar om andra o sen tro att det är ok... ne pisk som fan på arslet...
för att en som jag trott på visat sig vara ett jäffla gristryne..vältrar sig i skit o snackar om andra o sen tro att det är ok... ne pisk som fan på arslet...
För att jag själv var en korkad jäkel igår...
vilket resulterade i att folk som inte vet att det som är mitt är inte deras kunde härja fritt... *morr*
För att jag själv var en korkad jäkel igår...
vilket resulterade i att folk som inte vet att det som är mitt är inte deras kunde härja fritt... *morr*
Njae... Lyckades lägga ifrån mig plånboken på en hylla och tre sekudner senare var den borta och två minuter senare hittades den på parkeringen tömd på ca 1000:-
O det var ingen julrush el sånt... På lokala ICA... *suck*
Dock har butiken kameror just där så man vet ju aldrig...
Men men... Det kommer komma fin text i lokaltidiningen om att det är synd om människan i fråga för att dess föräldrar kan inte brytt sig om honom / henne tillräckligt mycket för att uppfostra.. Stackare.. Hoppas du hittar nått fint till dig o sen blir överkörd av en buss... *morr*
Eller så hamnar de hos mig..
Moahahhaha
Njae... Lyckades lägga ifrån mig plånboken på en hylla och tre sekudner senare var den borta och två minuter senare hittades den på parkeringen tömd på ca 1000:-
O det var ingen julrush el sånt... På lokala ICA... *suck* Å andra sidan är ju lokala ICA i TUMBA?????
Dock har butiken kameror just där så man vet ju aldrig...
Men men... Det kommer komma fin text i lokaltidiningen om att det är synd om människan i fråga för att dess föräldrar kan inte brytt sig om honom / henne tillräckligt mycket för att uppfostra.. Stackare.. Hoppas du hittar nått fint till dig o sen blir överkörd av en buss... *morr*
Ahh fyf... sicken skiiit!
Jag tappade plånkan en gång en sommar (under en bänk visade det sig)
Upptäckte det först när jag cyklat hem, och den paniken jag kände...
Asså du vet.
Jag hade dessutom en sudd stålar i den. Men alla kreditkort...körkort och allt STRUL jag såg framför mig.
INTE skoj!
Cyklade som en dåre tillbaka, och jo, där låg den otroligt nog kvar *pfuii*
Ahh fyf... sicken skiiit!
Jag tappade plånkan en gång en sommar (under en bänk visade det sig)
Upptäckte det först när jag cyklat hem, och den paniken jag kände...
Asså du vet.
Jag hade dessutom en sudd stålar i den. Men alla kreditkort...körkort och allt STRUL jag såg framför mig.
INTE skoj!
Cyklade som en dåre tillbaka, och jo, där låg den otroligt nog kvar *pfuii*
Skoja inte..
Jag tycker jag kom väldigt billigt undan med att bara ha blivit av med pengarna...
Mitt säsongskort för hockey var tex i plånboken oxå... Hade den försvunnit hade jag mördat... *morr*
Men som du säger.. Alla kort man har, körkort osv osv... Man ska ju oxå komma ihåg vilka kort man hade där.. Haha...
Paniken var riktigt jobbig. Man blir helt skräckslagen... Så när butikspersonalen fick in den från nån som hittade den på parkeringen och jag såg de komma mot mig med plånkan i handen... Kunde börjat grina av lättnad...
Det finns inget bättre än den extrema paniken man får när man har tappat bort något riktigt viktigt
... jag är på jobbet.
Det är inget att haka upp sig på!
Det är ju jag oxå!
Så jag går ner och solar vid poolen nu. Ok?
(bilder kommer)
Btw: Du kan hälsa din webplatslayoutare att hojar inte stavas hojjar.[/I]
...för att knappj-veln på min kavaj trillade av på konferensresa el nåt så vad gör inte en man som reder sig själv, jo han hämtar nål å tråd å syr i knappen medans 3 av mina kvinnliga kollegor står å glor!!!
För att jag inte sovit på 48 timmar och har hjärtklappningen från helvetet.
Fyhelvete vad det är stressigt att öppna salong
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |