Idag är jag förbannad därför att...

hally

Guest
för att en som jag trott på visat sig vara ett jäffla gristryne..vältrar sig i skit o snackar om andra o sen tro att det är ok... ne pisk som fan på arslet...
 

Queen

Guest
för att en som jag trott på visat sig vara ett jäffla gristryne..vältrar sig i skit o snackar om andra o sen tro att det är ok... ne pisk som fan på arslet...

Finns tyvärr gott om dem, men man kan visa sig bättre än dem och inte följa deras spår.
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
För att jag själv var en korkad jäkel igår...
vilket resulterade i att folk som inte vet att det som är mitt är inte deras kunde härja fritt... *morr*
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Njae... Lyckades lägga ifrån mig plånboken på en hylla och tre sekudner senare var den borta och två minuter senare hittades den på parkeringen tömd på ca 1000:-
O det var ingen julrush el sånt... På lokala ICA... *suck* Å andra sidan är ju lokala ICA i TUMBA????? :näsblod
Dock har butiken kameror just där så man vet ju aldrig...

Men men... Det kommer komma fin text i lokaltidiningen om att det är synd om människan i fråga för att dess föräldrar kan inte brytt sig om honom / henne tillräckligt mycket för att uppfostra.. Stackare.. Hoppas du hittar nått fint till dig o sen blir överkörd av en buss... *morr*
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Njae... Lyckades lägga ifrån mig plånboken på en hylla och tre sekudner senare var den borta och två minuter senare hittades den på parkeringen tömd på ca 1000:-
O det var ingen julrush el sånt... På lokala ICA... *suck*
Dock har butiken kameror just där så man vet ju aldrig...

Men men... Det kommer komma fin text i lokaltidiningen om att det är synd om människan i fråga för att dess föräldrar kan inte brytt sig om honom / henne tillräckligt mycket för att uppfostra.. Stackare.. Hoppas du hittar nått fint till dig o sen blir överkörd av en buss... *morr*

Eller så hamnar de hos mig..

Moahahhaha
 

Dr.Bike

Guest
Njae... Lyckades lägga ifrån mig plånboken på en hylla och tre sekudner senare var den borta och två minuter senare hittades den på parkeringen tömd på ca 1000:-
O det var ingen julrush el sånt... På lokala ICA... *suck* Å andra sidan är ju lokala ICA i TUMBA????? :näsblod
Dock har butiken kameror just där så man vet ju aldrig...

Men men... Det kommer komma fin text i lokaltidiningen om att det är synd om människan i fråga för att dess föräldrar kan inte brytt sig om honom / henne tillräckligt mycket för att uppfostra.. Stackare.. Hoppas du hittar nått fint till dig o sen blir överkörd av en buss... *morr*

Ahh fyf... sicken skiiit!
Jag tappade plånkan en gång en sommar (under en bänk visade det sig)
Upptäckte det först när jag cyklat hem, och den paniken jag kände...
Asså du vet.
Jag hade dessutom en sudd stålar i den. Men alla kreditkort...körkort och allt STRUL jag såg framför mig.
INTE skoj!

Cyklade som en dåre tillbaka, och jo, där låg den otroligt nog kvar *pfuii*
 

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sandsborg
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
Är förbannad idag för jag var tvungen att gå upp ur sängen som alla andra men för att sätta mig på en cykel och cykla till jobbet i ös regn..Så nu sitter man här blöt och tycker synd om sig själv :(


Ahh fyf... sicken skiiit!
Jag tappade plånkan en gång en sommar (under en bänk visade det sig)
Upptäckte det först när jag cyklat hem, och den paniken jag kände...
Asså du vet.
Jag hade dessutom en sudd stålar i den. Men alla kreditkort...körkort och allt STRUL jag såg framför mig.
INTE skoj!

Cyklade som en dåre tillbaka, och jo, där låg den otroligt nog kvar *pfuii*

Det finns inget bättre än den extrema paniken man får när man har tappat bort något riktigt viktigt :D
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Ahh fyf... sicken skiiit!
Jag tappade plånkan en gång en sommar (under en bänk visade det sig)
Upptäckte det först när jag cyklat hem, och den paniken jag kände...
Asså du vet.
Jag hade dessutom en sudd stålar i den. Men alla kreditkort...körkort och allt STRUL jag såg framför mig.
INTE skoj!

Cyklade som en dåre tillbaka, och jo, där låg den otroligt nog kvar *pfuii*

Skoja inte..
Jag tycker jag kom väldigt billigt undan med att bara ha blivit av med pengarna...
Mitt säsongskort för hockey var tex i plånboken oxå... Hade den försvunnit hade jag mördat... *morr*

Men som du säger.. Alla kort man har, körkort osv osv... Man ska ju oxå komma ihåg vilka kort man hade där.. Haha...
Paniken var riktigt jobbig. Man blir helt skräckslagen... Så när butikspersonalen fick in den från nån som hittade den på parkeringen och jag såg de komma mot mig med plånkan i handen... Kunde börjat grina av lättnad...
 

Dr.Bike

Guest
Skoja inte..
Jag tycker jag kom väldigt billigt undan med att bara ha blivit av med pengarna...
Mitt säsongskort för hockey var tex i plånboken oxå... Hade den försvunnit hade jag mördat... *morr*

Men som du säger.. Alla kort man har, körkort osv osv... Man ska ju oxå komma ihåg vilka kort man hade där.. Haha...
Paniken var riktigt jobbig. Man blir helt skräckslagen... Så när butikspersonalen fick in den från nån som hittade den på parkeringen och jag såg de komma mot mig med plånkan i handen... Kunde börjat grina av lättnad...

Ja...så enkelt är det.
Man har i praktiken hela den monetära delen av sitt liv i plånkan.
Iaf access till den.
Och vill det sig illa är man en fattiglapp några minuter senare... :död
Därför har jag skaffat ett ytterligare konto som INGET kort går till, där kan jag lasta av huvuddelen av mina slantar, och sen bara ha "slaskpengar" på de kort som man gör uttag med/har direktaccess på kontot.

Nåt att tänka på.

Iofs kräver det ju nån extra sekund vid bank-på-internet när man är inloggad för att skyffla lite stålar över till slaskkontot (eller tillbaka) men det känns som att det är värt det.
Jag är mycket lugnare nu, än den gången...
Då hade jag både sugrörsseende och aborrskalle, knut i magen och hjärtat i halsgropen samtidigt!

Det finns inget bättre än den extrema paniken man får när man har tappat bort något riktigt viktigt :D

Nä - det är verkligen jättemysigt hördudu... ;)

... jag är på jobbet. :mad:

Det är inget att haka upp sig på!
Det är ju jag oxå!
Så jag går ner och solar vid poolen nu. Ok? ;)
(bilder kommer) :D

Btw: Du kan hälsa din webplatslayoutare att hojar inte stavas hojjar.
 
Last edited:

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Det är inget att haka upp sig på!
Det är ju jag oxå!
Så jag går ner och solar vid poolen nu. Ok? ;)
(bilder kommer) :D

Ja men jg är ju uppsagd och vill inget annat än att gå hem!
Har inte tid att sitta här å vänta på ett beslut som ingen vågar ta!

Skönt att höra att du lyser upp området kring poolen men din runda ljusa kropp!
Får man gissa att du har kallingar och badtofflor på dig som vanligt? :D

Btw: Du kan hälsa din webplatslayoutare att hojar inte stavas hojjar.[/I]

Jo trimmade snabba hojjar stavas hojjar...
Vanliga stavas hojar.
 
Last edited:

VilBel

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
-08:a Kawasaki Er6f ABS
...för att dörrj-veln till mitt rum på jobbet gick i baklås el nåt så vad gör inte en kvinna som reder sig själv, jo hon hämtar verktyg å skurvar ner dörren medans 3 av mina manliga kollegor står å glor!!!
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
...för att knappj-veln på min kavaj trillade av på konferensresa el nåt så vad gör inte en man som reder sig själv, jo han hämtar nål å tråd å syr i knappen medans 3 av mina kvinnliga kollegor står å glor!!!
 

VilBel

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
-08:a Kawasaki Er6f ABS
QUOTE=Palle71;3940061]...för att knappj-veln på min kavaj trillade av på konferensresa el nåt så vad gör inte en man som reder sig själv, jo han hämtar nål å tråd å syr i knappen medans 3 av mina kvinnliga kollegor står å glor!!![/QUOTE]

:mad: ja då vet du hur det känns...
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
För att jag inte sovit på 48 timmar och har hjärtklappningen från helvetet.
Fyhelvete vad det är stressigt att öppna salong:näsblod

MEN GÅ DÅ FÖR I HLVT OCH SOV KVINNA! :mad: :mad:
Annars kommer jag förbi med en klubba och nockar dig!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top