Glassen
Förbjud förbud!
Min nya floschiga skinnsoffa e så jävla hal att man glider runt som en spottlosska i en teflonpanna.
Måste nöta i den på något bra sätt.
Bandslip.
Min nya floschiga skinnsoffa e så jävla hal att man glider runt som en spottlosska i en teflonpanna.
Ungefär lika lätt som at bedriva otukt på en Jonsered Tungpressening insmord i barnolja,det går liksom inte att få till några bra mothåll nånstans.du får "ligga" mer i den helt enkelt
Ungefär lika lätt som at bedriva otukt på en Jonsered Tungpressening insmord i barnolja,det går liksom inte att få till några bra mothåll nånstans.
Vaknade 06:00 och var helt övertygad om att det var jobb idag också, upp och börja fixa frukost, när man sen skulle sätta sig och käka så kom man givetvis på att det är Lördag
Vaknade 06:00 och var helt övertygad om att det var jobb idag också, upp och börja fixa frukost, när man sen skulle sätta sig och käka så kom man givetvis på att det är Lördag
Kameraövervakning?Upptäckte att snorungar försökt sno bilen. Dåligt utfört jobb.
Nej, det är lördag.Vaknade 06:00 och var helt övertygad om att det var jobb idag också, upp och börja fixa frukost, när man sen skulle sätta sig och käka så kom man givetvis på att det är Lördag
Singar en bägare för di g också min vän.Ha ha jävla soopa
Plast/gummihandskar kanske?machinegun-joe skrev:Nu får förbövelen nån ta sitt ansvar och uppfinna en grunka som gör att man inte petar sig i ögonen, näsan och pungen efter att man har hackat chili
Nu får förbövelen nån ta sitt ansvar och uppfinna en grunka som gör att man inte petar sig i ögonen, näsan och pungen efter att man har hackat chili
Hackar du chili naken? Fifan, då blir det ju punghår i maten
orrpungHackar du chili naken? Fifan, då blir det ju punghår i maten
ogillar handskarPlast/gummihandskar kanske?
[YOUTUBE-ID]z1mq822mW3I[/YOUTUBE-ID]orrpung
ogillar handskar
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS