Glassen
Förbjud förbud!
Min nya floschiga skinnsoffa e så jävla hal att man glider runt som en spottlosska i en teflonpanna.
Måste nöta i den på något bra sätt.
Bandslip.
Min nya floschiga skinnsoffa e så jävla hal att man glider runt som en spottlosska i en teflonpanna.
Ungefär lika lätt som at bedriva otukt på en Jonsered Tungpressening insmord i barnolja,det går liksom inte att få till några bra mothåll nånstans.du får "ligga" mer i den helt enkelt![]()
Ungefär lika lätt som at bedriva otukt på en Jonsered Tungpressening insmord i barnolja,det går liksom inte att få till några bra mothåll nånstans.
Vaknade 06:00 och var helt övertygad om att det var jobb idag också, upp och börja fixa frukost, när man sen skulle sätta sig och käka så kom man givetvis på att det är Lördag![]()
Vaknade 06:00 och var helt övertygad om att det var jobb idag också, upp och börja fixa frukost, när man sen skulle sätta sig och käka så kom man givetvis på att det är Lördag![]()
Kameraövervakning?Upptäckte att snorungar försökt sno bilen. Dåligt utfört jobb.
Nej, det är lördag.Vaknade 06:00 och var helt övertygad om att det var jobb idag också, upp och börja fixa frukost, när man sen skulle sätta sig och käka så kom man givetvis på att det är Lördag![]()
Singar en bägare för di g också min vän.Ha hajävla soopa
![]()
Plast/gummihandskar kanske?machinegun-joe skrev:Nu får förbövelen nån ta sitt ansvar och uppfinna en grunka som gör att man inte petar sig i ögonen, näsan och pungen efter att man har hackat chili![]()
Nu får förbövelen nån ta sitt ansvar och uppfinna en grunka som gör att man inte petar sig i ögonen, näsan och pungen efter att man har hackat chili![]()
Hackar du chili naken? Fifan, då blir det ju punghår i maten![]()
Hackar du chili naken? Fifan, då blir det ju punghår i maten![]()
ogillar handskarPlast/gummihandskar kanske?
![]()
[YOUTUBE-ID]z1mq822mW3I[/YOUTUBE-ID]orrpung
ogillar handskar
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |