Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Trodde igår att det inte kunde bli värre, men vi vet ju alla hur det slutar :huvet
Skulle sticka till skolan imorse, sa hejdå till vovven, men var i helvete var bilnyckeln?! Den var som uppslukad av jorden ( eller hunden...). Vände upponer på lägenheten men icke. Ringde o hörde vad en ny nyckel skulle kosta, då min kära bil har elektronisk startspärr så måste den bärgas till bilfirman o sen måste nya nycklar läggas till... :huvet :huvet :huvet kalaset skulle sluta på runt 3 000.- inte så mycket kan man kanske tycka men som student har man inte så mycket marginaler :(

Ta med dig hunden ut till bilen, kläm hunden på magen och se om bilen larmas av!

I såna fall får du åka buss och vara noga med att plocka upp hundbajset i ett par dagar!

Memmsan

Katten ^^
Gick med
12 May 2004
I studentgettot [Lkpg] med Majsan o Skinhead
Hoj
Thundercat -98
Ta med dig hunden ut till bilen, kläm hunden på magen och se om bilen larmas av!

I såna fall får du åka buss och vara noga med att plocka upp hundbajset i ett par dagar!

Tyvärr så är det nog inte hunden :( även om det vore gött om det funkade :D får bita i det sura o se till att inte slarva bort dom nya nycklarna :gnissla

Det värsta är väl bara att så fort jag fått dom nya nycklarna så lär jag hitta den gamla :fyllisar

Last edited:

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
kalaset skulle sluta på runt 3 000.- inte så mycket kan man kanske tycka men som student har man inte så mycket marginaler :(

Men om du har en el-nyckel till bilen, då kan den inte vara så jätte gamal och du kör hoj. Då har man pengar :näsblod Men 3lax på att slvara bort något svider alltid ändå :död

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Har troligtvis fixat mig en smidig arbetsskada, de var illa innan och händerna blev kalla relativt lätt.

Nu värker de i hand/leder och de tar lång tid innan dom får upp värmen :mad: :huvet

Dominator-Rocks

Guest
Har troligtvis fixat mig en smidig arbetsskada, de var illa innan och händerna blev kalla relativt lätt.

Nu värker de i hand/leder och de tar lång tid innan dom får upp värmen :mad: :huvet

Join the club mina händer kan vara ute i kyla i ca 5sec innan dom är precis stelfrusna :3freak

Förövrigt är dom iskalla nästan för jämnan som nu tex, eller snoorvarma hettande :huvet

Dominator-Rocks

Guest
Vibrationsskador?

Näh jag vet faktiskt inte vad det har kommit ifrån med sjukt irriterande är det iaf, kalla händer är jobbigt men det är en värre när dom bestämmer sig för att bli kokandes blodröda.:3freak

Det är något knas med blodflödet antar jag, antingen så finns det inget blod alls i dom = Kalla eller så åker blodet ner i dom men inte kan ta sig tillbaks = Varma

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Jag är förbannad för att de är hål i oljetråget på bilen:mad: :huvet Måste vara kvinnans fel!! För jag kör alltid lugnt och fint!

J.N

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2007
Hoj
Triumph Street Triple R
Milt sagt förbannad på däckonline i stan. Kommer att fixas men det kommer ju ta längre tid att få på hjulet än man väntat sig :mad: .

Bifogat

• IMG_0322090306.jpg
    IMG_0322090306.jpg
    87.1 KB · Visningar: 50
  • IMG_0323090306.jpg
    IMG_0323090306.jpg
    108.9 KB · Visningar: 55
Last edited:

J.N

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2007
Hoj
Triumph Street Triple R
Visst kan man göra misstag...

Skulle få bytat däck där, men eftersom dom inte har någon maskin som tydligen inte är helt perfekt för mcfälgar valde dom ändå att klydda själv för att man inte orkade göra som man brukar göra och låta lokala mcverkstan fixa det. Men gör man det ordentligt så går det inte fel.

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Man ligger i som ett svin, tappar sju kilo på lika många veckor..
Jaha, så kommer lillplutten hem med nå virus från dagis.. Tjoff Poff, sjuk och oförmögen att röra sig under två veckor..
Samtidigt tycker man lite synd om sig själv "klart det ska unnas nå extra".. Hokus Pokus, fet som en gris!

Förbannad på mig själv, karaktär som en heroinist.. Nedrans mat att smaka så gott :huvet

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Alla jävla idioter som ska höger när dom är på väg in i en rondell, men inte kan blinka höger när man står med 58 ton lastbil + släp och väntar i onödan! :mad:

Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Förbannade jävla bögväder!!!! :mad:

Precis när det börjat bli lite schysst underlag för löpning...ja då ska det komma ner sånt där jävla böghelvete från himlen.

Vad är det för fel på regn...det får fan i mig vara slutsnöat nu!!??? :gnissla

//M

PS : Jag har inget emot "omvända", det är bara ett sätt att uttrycka mig på. :brinnerup

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Förbannade jävla bögväder!!!! :mad:

Precis när det börjat bli lite schysst underlag för löpning...ja då ska det komma ner sånt där jävla böghelvete från himlen.

Vad är det för fel på regn...det får fan i mig vara slutsnöat nu!!??? :gnissla

//M

PS : Jag har inget emot "omvända", det är bara ett sätt att uttrycka mig på. :brinnerup

Kan bara instämma. :gnissla När man nu hade tänkt plocka fram cykeln s-ns jä-a sk-t.

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Det snöar! Och jag som måste köra hojen från Segeltorp till Tullinge!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati