SpeedKing!
Ny medlem
Förbannad för att de förbannade lobbyisterna lurade svenska riksdagen att rösta igenom ännu en del i "1984" romanen.... IPRED!! Idioter!
Skadade händerna för ett par år sen och har sen dess varit rätt försiktig ang vibrerande maskiner, nu har ja fixat lite värk igen.
Vill inte att de blir permanent för just nu gör de ont bara man rör på händerna
Idag är händerna iskalla och gör fortfarande ontDu får sluta använda vibben att onanera med!
För att jag åkte till banken i onödan. Fick ändå inte sätta in några pengar
Jag fixar det åt dig, för över pengarna till kontot som jag pmar
För att det är en osedvanligt tråkig dag i dag och jag har redan glott igenom alla hemsidor/forum och grejs på repeat...*suck*
Sätt dig i bilen och kom hit då!¨
Medtag vovve - med risk förståss att en viss person inte släpper honom sen!
För att jag och polarna åkte 16 mil för att hämta hem en hoj men killen har inte löst finansen och alla banker är stänga på kvällen!! "Jag löser den på måndag"
Snåla jävlar som ska jiddra om priset för lunchen/bilservicen/liftkortet/garderobsavgiften/pizzasalladen/whatever.
Häromdagen stod jag bakom en kärring i kön till kundmottagningen på Audi-verkstaden, i säkert tio minuter, och hon var bara tvungen att säga 'fy va dyrt' för varje arbete/reservdel som servicerådgivaren räknade upp, arbeten som var befogade. En bil måste ha olja, belägg och övrig service ibland.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|