Idag är jag förbannad därför att...

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
helgen började med att sitta inlåst på toa krånglande lås på förfesten väl på festen glömdes mitt kött bort på grillningen fick äta ensam grilla under middagen sen vidare på krogen ägnade jag 3 timmar åt en vacker flicka som följde med på efterfest där mina kompisar skulle se på film där ja skulle sova så somnade och hon gick in o sov över hos bästa polarn i stället! Dagen i dag började med igenfryst bil hann inte hämta upp tjejen som skulle åka med till träningen på morgon börjar känna mig dålig snabbt efter fick avbryta skoldan o inser att borde inte träna på kvällen där ja skulle träffat en ny norsk tjej som skulle gästträna med en första veckan så nu har polarn halva inne där redan! ;) en vanlig vecka men känns lite småtungt när man e knäckt av förkylningen :)

Glöm inte bort att andas ordentligt under förkylningen bara :tummenupp

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Idag tröttnade jag rejält på nätdejtingens baksida! :mad:

Det är kul att surra och flörta runt lite med olika tjejer men när man väl börjar "prata" lite mer seriöst så visar sig ljugeriet.

Pratade med en idag på telefon för första gången. Hon har fina bilder på nätet och har fyllt i "lagom kramgo". OK, inga problem, rock on liksom :)

När vi väl pratar på telefon så undrar jag mer om hennes bilder och då kommer det fram att det är tagna 2006... :mad:

Sa att jag då inte var intresserad eftersom bilderna inte var rättvisande och lade på luren i örat på henne. Hon gillade inte det :hihi

Fick kort därefter ett sms där det stod att "du vet inte vad du går miste om, jag är tjejen många killar drömmer om".. :rofl :rofl

Svarade (fast på mail) "Lilla gumman, om man nu kan kalla dig för liten nu för tiden,,,, jag är en handfull år äldre än dig och har snurrat på nätet en del tidigare.
Tro mig, de fåtal schyssta tjejer jag kanske går miste om pga min attityd och mina principer, har jag lagt in i min beräkning på om det är värt att pröjsa det här månadsabbet eller inte...
Hittills har det varit varierad utdelning. Jag lägger ut rättvisande bilder på mig och får svar av fettokissar som tagit sina bilder för ett par år sedan... Det funkar inte i min värld helt enkelt.

Har redan slösat för mycket tid på tjejer som tror sig veta hur en kille som mig vill bli uppvaktad, och det är INTE med ett valkknull eller med bristande kunskaper om hur man gör något så enkelt som pulvermos utan att brandlarmet går...
Tack för visat intresse dock!"

Var det för mycket tycker ni :va

HAHHAHAHAHA, så jävla rätt. :) *ler elakt*

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att jag är sjuk :mad: Och det passar verkligen inte då jag ska till Norge på torsdag och imorgon har jag mycket att göra på jobbet. Och snart har jag käkat upp ett halvt paket esberitox utan att det har gett resultat.

Och sen är jag förbannad på tidningarna! Vem fan bryr sig om den fula haggan Victoria ska förlova sig? Visst, kul för henne att hon har hittat någon som gillar henne men det finns väl viktigare nyheter?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
För att jag är hungrig och inte ens orkar gå ut i köket för att hämta något för att jag har så jävla ont i magen. :(

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
För att jag såg min stulna cykel stå OMMÅLAD och fastlåst med vajjer och strippad på allt som skulle kunan tänkas känns igen (men dom jävlarna visste inte att jag bytte däck på Irland och hade en knäpp ventil som jag kände igen).
Hoppas dom cyklar ner i ett fett hål i gatan och slår sig som fan och inte får någon ersättning av kommunen och massa bestående men!:mad:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Idag känner jag mig lite irriterad på vårdcentralen. Ringer vid 10 för att boka tid. Sånt där härligt talsvar som slutar med att man skall trycka in sitt nummer så ringer dom upp.
Dom ska ringa mig vid halv fem i eftermiddag... Då är jag redan på jobbet, och det är inte så kul att gå och jobba fysiskt när man är paj i vänstra sidan på kroppen :mad:
Revbenen vägrar bli bättre, har gått med den här skiten i över två veckor nu utan att det blivit bättre! :huvet

sportbike

Guest
För att jag såg min stulna cykel stå OMMÅLAD och fastlåst med vajjer och strippad på allt som skulle kunan tänkas känns igen (men dom jävlarna visste inte att jag bytte däck på Irland och hade en knäpp ventil som jag kände igen).
Hoppas dom cyklar ner i ett fett hål i gatan och slår sig som fan och inte får någon ersättning av kommunen och massa bestående men!:mad:

Lås den med en ännu fetare vajer :tummenupp

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Idag känner jag mig lite irriterad på vårdcentralen. Ringer vid 10 för att boka tid. Sånt där härligt talsvar som slutar med att man skall trycka in sitt nummer så ringer dom upp.
Dom ska ringa mig vid halv fem i eftermiddag... Då är jag redan på jobbet, och det är inte så kul att gå och jobba fysiskt när man är paj i vänstra sidan på kroppen :mad:
Revbenen vägrar bli bättre, har gått med den här skiten i över två veckor nu utan att det blivit bättre! :huvet

Hej och välkommen till vårdcentralens TeleQ var god dröj :rolleyes:
Ring i morgon tidigt som f*n är mitt tips (läs så fort de öppnar) så att du får komma på en akuttid!. Troligen lär de skicka hem dig med en bunt piller och säga "revben tar tid att läka"

Krya på dig.:krama

Trots att jag jobbar på vårdcentral och "kan" ordningen så gör de mig ibland riktigt förbannad. Ringer för att få recept och får svaret "du måste träffa läkare bla bla", ringer en månad senare för att förnya och har då tagit ledigt för att träffa läkaren och får då svaret "nämen du behöver inte träffa läkaren"
:huvet

:mad: Sj gör mig för övrigt riktigt förbannad. I går kunde de bara köra i 120 för att en vagn hade fel på bromsarna. Idag var tåget inställt då alla vagnarnas bromsar var fel på. Ska bli intressant att se om jag kommer hem idag :gnissla

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Har ägnat ca 2tim till att leta efter bilnyckeln idag igen, still no found :mad:

Man blir förbannad! :mad:

Det fanns en jevla massa nycklar hos Polisen men ingen som passade i min kärra :(

Dominator-Rocks

Guest
Tjöp en ny bil, så slipper du tjöra franskt (bil).

Lite ont om stål för tillfället :( som jag sade igår så får jag köpa en bingolott och hoppas på det bästa!

Har du något förslag på en bra kärra eller lott där man kan vinna en ny bil?

Dominator-Rocks

Guest
Näh faan jag behåller Renaulten den ligger som ett strykjärn...

[YOUTUBE-ID]AbqR-KmLJ_w[/YOUTUBE-ID]

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R

Stulen sykkel+skiftnyckel+lossade framhjulsmuttrar=VINST!:D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Fortfarande sjuk, sov nästan 12h inatt efter ett kortare uppehåll i morse och jag är fortfarande helt jävla utmattad i kroppen :(
Den här veckan skiter sig totalt, inget av det inplanerade har gått i lås :mad:
Och jag är för seg för att storstäda lägenheten, mitt stora nöje när jag är sjuk.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Därför det är -5C, massor med snö och skinande sol. Jag har 5min till isbanan, och skotern står på gåren.

OCH JAG SKA SITTA HÄR PÅ SKOLAN OCH MÖGLA. Och skoterfan är paj :(

Dominator-Rocks

Guest
:mad: Förbannat glad för att min bilnyckel har kommit tillrätta :)

En städare hade hittat den och lämnat in till grannföretaget!

Jag skall köpa han en ny dammvippa som tack :tummenupp

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Pluggar lite Trigonometri och börjar tröttna på Cosinus och allt som tillhör,men lite skoj ere allt iaf.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati