Idag är jag förbannad därför att...

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
"lagom kramgo" låter bättre än "smällfet", men betyder egentligen samma sak. :fakta

Oroväckande ofta faktiskt :näsblod

Fast man vet ju hur det är med tjejer som har lite skev verklighetsbild och tycker de är tjocka fast de inte är det också.

Är lite som balansgång på fiskelina det hela :gnissla

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Idag är jag vansinnigt förbannad på ARBETSFÖRMEDLINGEN och FÖRSÄKRINGSKASSAN och ALL JÄVLA BYRÅKRATI I DET HÄR SATANS JÄVLA FITTLANDET.
Kan säga att du är inte ensam! :mad:

Själv är ja förbannad för att ja hade +12 i lägenheten tidigare och varmvattnet var borta pga min hyresvärd tyckte inte de var nån ide att ta tag i de problemmet igår när kl var 22:30.

Det är upp till honom att fixa, man blir så förbannad, givetvis kunde ja inte vänta med att duscha så ja passade på att kyla ner mig lite till!

Sen har ja lyckats supa bort min mobil med, mkt bra gjort! :yoparty

Vill ut och åka hoj men så räknade man spritmängden i kroppen och kom fram till att ja bör nog inte röra varken bil el mc förrens tidigast i morgon :mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Köpte ny bil igår som jag körde hem idag men sthlmare kan inte köra bil :gråta

(Äger du en svart santa fee och har som hobby att byta fil framför folk får du väldigt gärna höra av dig..)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Köpte ny bil igår som jag körde hem idag men sthlmare kan inte köra bil :gråta

(Äger du en svart santa fee och har som hobby att byta fil framför folk får du väldigt gärna höra av dig..)

Jag har gjort studier på detta ...Santa Fe förare kör som idioter!! Hittills har jag inte träffat ngn sådan som bevisat motsatsen men jag ser fram emot det! :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag har gjort studier på detta ...Santa Fe förare kör som idioter!! Hittills har jag inte träffat ngn sådan som bevisat motsatsen men jag ser fram emot det! :D

De är frustrerade för att de kör en av världens sämsta bilar helt enkelt! Jag vet av egen erfarenhet då jag själv har kört en, och jag körde också som en idiot då. Det gör jag förvisso alltid, men det blev inte bättre bakom ratten på den...

hally

Guest
För att min jävla granne bråkar om torkrummet i tvättstugan...Fan han borde köpa sig ett liv den Geten.

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
Man viskar semester och FÖRST DÅ ramlar helvetet över en med uppgifter från alla håll som de "missat" ta upp tidigare... :mad:

Dominator-Rocks

Guest
För att jag har tappat min facking jävla bilnyckel! :mad: :mad: :mad:

Den som tappade den skall få stryk :mad: :mad: :mad: :mad:

Har gått ute och letat nu i 2timmar utan vantar ocg bara tshirt innaför jackan :gnissla hungrig som faan och snuset var slut :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

Jag är så jävla lack nu :mad: :mad:

Vad kostar en ny såndär jevla nyckel med remotöpnnings funktion och starrspärr flera tusen säkert :mad: :mad: :mad: :mad:

Måndagar borde avskaffas, knulla :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag är förbannad för att såret aldrig läker. Hela helgen har jag legat som ett kolli i soffan och inte gjort nått vettigt alls.

BioCenter

Förvirrad
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
Aprilia RSV Mille
Just nu är jag riktigt jävla förbannad för att jag först blev varslad pga arbetsbrist & sen får en lön som inte täcker månadens utgifter på 8200:- :mad:

Snälla, skjut mig omgående. Eller om du kanske har ett jobb liggandes i bakfickan, så är det bara att höra av dig.

/Svar till Desperat

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Just nu är jag riktigt jävla förbannad för att jag först blev varslad pga arbetsbrist & sen får en lön som inte täcker månadens utgifter på 8200:- :mad:

Snälla, skjut mig omgående. Eller om du kanske har ett jobb liggandes i bakfickan, så är det bara att höra av dig.

/Svar till Desperat

Vad jobbar du med då?

Jag är förbannad för att såret aldrig läker. Hela helgen har jag legat som ett kolli i soffan och inte gjort nått vettigt alls.

Leta upp någon som har en 650 nm laser...tex en sjukgymnast eller liknande...hjärlper även de jobbigaste bensåren på gamlingar med diabetes att läka.
Är du här i trakterna får du gärna komma hit men det står ju västkusten :p

Last edited:

Max©

pannkaka
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
R1
Efter att ha varit sjuk ca 5 dagar går man tillbaka till jobbet och gör en RIKTIG MÅNDAG!!

Lite febrig hela dagen, allt går tungt, huvudvärk, övertänd mest hela tiden och så avslutar man dagen med att RAMLA NER I GROPEN givetvis hållandes i markörställningen till lasern som man aldrig släpper taget om... :huvet :huvet

FY F***N FÖR KRAABBA!

:6surkart ......... :kulspruta ........... :finger ....... :smasha ........ :zpy ....... :3freak ....... :(

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Leta upp någon som har en 650 nm laser...tex en sjukgymnast eller liknande...hjärlper även de jobbigaste bensåren på gamlingar med diabetes att läka.
Är du här i trakterna får du gärna komma hit men det står ju västkusten :p

I wish, men kirurgen sa att såret måste vara öppet under läkningsprocessen. Med tanke på var det sitter så förstår jag inte alls hur det ska kunna läka överhuvudtaget :3freak

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati