Dominator-Rocks
Guest
Ett klistermärke på en snowboard resulterade i upplopp
http://www.sr.se/sida/Artikel.aspx?artikel=2639631&ProgramID=1646
Ett klistermärke på en snowboard resulterade i upplopp
Idag kom en mus springandes över vardagsrumsgolvet. Den satte sig och funderade under matbordet. Hämtade vår katt som är 5 månader gammal. Satte ner katten c:a 1 meter från musen, och tänkte att nu är problemet löst...
Vad gör kattskrället? Den reser rygg, backar bakåt utan att släppa blicken från musen, och springer sedan som en oljad blixt upp på övervåningen och gömmer sig!
Vad ska jag göra? Finns det talibanläger för kattungar? Finns det någon instruktionsvideo på Youtube som jag kan visa för henne?
Nursey skrev:Att min hund inte fick några smärtisar med hem efter halsmandelborttagningen..han har ju ooont
Att min hund inte fick några smärtisar med hem efter halsmandelborttagningen..han har ju ooont
Jag hade en liten Sheltie som bröt benet och han fick vanliga Magnecyl som smärtstillande. Finns en såndär vikttabell på baksidan av paketet och det går bra att ge till hundar också....
Att min hund inte fick några smärtisar med hem efter halsmandelborttagningen..han har ju ooont
För att vi hade den jävla cp-läraren hela förmiddagen, som för någon månad sedan sa att jag var dum i huvudet.
Idag sa han "bara" att jag var "värdelös och måste vara uppriktig mot mig själv gällande det".
Jag hade fan kunnat slå ner fanskapet...
Funkar på de flesta djur faktiskt. Bara att krossa och blanda i något gott som tex leverpastej.
JissesIdag sa han "bara" att jag var "värdelös och måste vara uppriktig mot mig själv gällande det".
För att vi hade den jävla cp-läraren hela förmiddagen, som för någon månad sedan sa att jag var dum i huvudet.
Idag sa han "bara" att jag var "värdelös och måste vara uppriktig mot mig själv gällande det".
Jag hade fan kunnat slå ner fanskapet...
Jao men magnecyl som är acetylsalicylsyra, medför ökad blödningsrisk och det måste man va försiktig med när det inte finnsstygn utan bara är kauteriserat (bortbränt)
KATTFILM
Naaw, how QT.
Katter är fan världens softaste djur...
Så länge du inte spärrar in dem, inte konstigt han är förbannad , rosa nambricka passar inte en gul katt
[YOUTUBE-ID]e0omjqLTZGU&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |