Idag är jag förbannad därför att...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ja men då slipper han ju eländet som ett framtida förhållande innebär. Tänk grabben, tänk.

Han slipper också bli bitchslappad med 15 kilos handväska, men det tänker ju inte han på, som överkåt går till ica för att ragga? (eller vad det nu var...?)

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
För att chefen inte har alla papper i pärmen! När det är dåliga tider måste man fokusera på att göra sin produkt bättre samt effektivare, inte låsa in sig på ett kontor och ta fram en massa handlingsplaner, checklistor och åtgärdsprogram som inte leder till något annat än pengar i sjön och samma mönster som innan.

MAN BLIR FÖRBANNAD!!! :mad:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:mad: konstfack är och i blåsväder igen och ja jag blir arg att man anser att grön sprayade kycklingar är konst eller klottra ner en sl vagn.
Eller spela självmordsbenägen och dra de till sin spett och bli nedsövd.
:huvet hur kan konstfack låta dessa elever fotsätta efter detta och ändå säga att dom inte stöder något som är olagligt ?!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
:mad: konstfack är och i blåsväder igen och ja jag blir arg att man anser att grön sprayade kycklingar är konst eller klottra ner en sl vagn.
Eller spela självmordsbenägen och dra de till sin spett och bli nedsövd.
:huvet hur kan konstfack låta dessa elever fotsätta efter detta och ändå säga att dom inte stöder något som är olagligt ?!

Nu blir jag också förbannad :mad: Varför har vi ens ett konstfack? Vill man kalla sig själv konstnär så är det väl för fan bara att göra det?
Och det som gör mig mest arg, hur fan kan man få betalt för att vara arbetslös konstnär? Det är ju knappast ett jobb.

busz

Killen med oljetryck!
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
StreetTriple R -10
... jag inte har tillräckligt med pengar till att göra det jag egentiligen vill!

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Samma jävla verkstad igen :mad: :mad: :mad:

Blev lovad att få tillbaka bilen förra tisdagen.
Blev lovad att få tillbaka bilen i torsdags eller fredags.
Blev lovad att få tillbaka bilen idag.
Blivit lovad att få den imorgon.

Hittills är tre av fyra löften brutna. :mad: :mad: :mad:
När jag ringde i fredags så hade dom fått den från lackeraren och skulle börja med den. När jag ringde nyss så hade dom fått den från lackeraren idag :va
Vill inte hänga ut nån firma men det är en rätt stor VAG-verkstad i uppsala

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Samma jävla verkstad igen :mad: :mad: :mad:

Blev lovad att få tillbaka bilen förra tisdagen.
Blev lovad att få tillbaka bilen i torsdags eller fredags.
Blev lovad att få tillbaka bilen idag.
Blivit lovad att få den imorgon.

Hittills är tre av fyra löften brutna. :mad: :mad: :mad:
När jag ringde i fredags så hade dom fått den från lackeraren och skulle börja med den. När jag ringde nyss så hade dom fått den från lackeraren idag :va
Vill inte hänga ut nån firma men det är en rätt stor VAG-verkstad i uppsala

Vad var det för fel på åket?

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Vad var det för fel på åket?

Påkörd på bakskärmen. Skulle byta kofångare och rikta en bula i skärmen med tillhörande lack. Borde inte vara omöjligt att bedöma ett tidsperspektiv för proffs. Lite märkligt dock att den "precis har kommit från lackeraren" flera gånger när jag ringt :mad:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Påkörd på bakskärmen. Skulle byta kofångare och rikta en bula i skärmen med tillhörande lack. Borde inte vara omöjligt att bedöma ett tidsperspektiv för proffs. Lite märkligt dock att den "precis har kommit från lackeraren" flera gånger när jag ringt :mad:

Okej, nej det kan inte ta långt tid när dom väl fått tummen ur.

Men dom kanske sa "Lackeraren har precis kommit på bilen" när du hörde att den hade kommit från lackeraren. :hihi

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Nu blir jag också förbannad :mad: Varför har vi ens ett konstfack? Vill man kalla sig själv konstnär så är det väl för fan bara att göra det?
Och det som gör mig mest arg, hur fan kan man få betalt för att vara arbetslös konstnär? Det är ju knappast ett jobb.

Japp de där kan man allt fundera på anser jag :mad: lite irreterande är de allt.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
När vi ändå pratar biljävlar... :mad:
Imorse så sa bilen FLAPP och sen FLAPP och nu håller den på
så stup i j*vla kvarten...
Efter lite forskning i ämnet så visade det sig att det är ett mycket vanlig fel på Merca C-klass 01-04.. Det är en arm till friskluftsstyrningen som gått sönder... Kostar sisådär en 30 spänn...
MEN! Alltid dessa j*vla men...
DOM BYGGDE BILHELVETET RUNT JUST DEN HÄR ARMEN!
Man måste ta ur heeeeeelaaaaa instrumentpanelen för att komma åt den...
Det kostar 6100+, sen ska dom felsöka och ha sig... Så runda slängar 10 lappar... FÖR ETT FEL SOM HÄNDER PÅ DE FLESTA C-KLASS...
Men inget, vi fixar det för det är ett konstruktionsfel... näääeeedå... :gråta
Varför i hela friden får jag alltid tag i bilar som bara är skit??
Förra bilen kostade mig 25k i delar alena och en massa timmar att mecka, köpte nu en nyare, dyrare och med mycket lägre mil (5k!) för att slippa sånt här jävla skit och har redan haft FEM fel på den... :huvet

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
magsjuka nu och flunsan för 2v sedan :mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Förra bilen kostade mig 25k i delar alena och en massa timmar att mecka, köpte nu en nyare, dyrare och med mycket lägre mil (5k!) för att slippa sånt här jävla skit och har redan haft FEM fel på den... :huvet

Fast man köper inte en Merca för dess kvalitets skull. Man köper en Merca för sin egen dumhets skull :D Folk borde ha lärt sig vi det här laget att Merca är bara en dyrare variant av Opel eller dylikt. Det är inget fel med en Opel, så länge den kostar därefter...

Dominator-Rocks

Guest
Strömadaptern till min nya Asus eee pc verkar ha gett upp, har BARA ca 2 tim kvar på batteriet :skrämd Och det skall jag klara mig på tills i morgon kväll :huvet då jag är iväg på en liten tripp.

:mad: Förbannad!

Edit: Kinamaten jag åt förut :mad: :huvet har käkat på Kinesresturanger ca 10 gr i mitt liv och 9gr av tio hare' varit eckligt" ALDRIG MER :fakta :mad: Ofräscht fettigt "orensat" kött :zpy

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...