= hon var inte där, så han kunde inte fråga = dåligt ? Om jag fattat rätt?
Ja men då slipper han ju eländet som ett framtida förhållande innebär. Tänk grabben, tänk.
konstfack är och i blåsväder igen och ja jag blir arg att man anser att grön sprayade kycklingar är konst eller klottra ner en sl vagn.
Eller spela självmordsbenägen och dra de till sin spett och bli nedsövd.
hur kan konstfack låta dessa elever fotsätta efter detta och ändå säga att dom inte stöder något som är olagligt ?!
Samma jävla verkstad igen
Blev lovad att få tillbaka bilen förra tisdagen.
Blev lovad att få tillbaka bilen i torsdags eller fredags.
Blev lovad att få tillbaka bilen idag.
Blivit lovad att få den imorgon.
Hittills är tre av fyra löften brutna.
När jag ringde i fredags så hade dom fått den från lackeraren och skulle börja med den. När jag ringde nyss så hade dom fått den från lackeraren idag
Vill inte hänga ut nån firma men det är en rätt stor VAG-verkstad i uppsala
Vad var det för fel på åket?
Påkörd på bakskärmen. Skulle byta kofångare och rikta en bula i skärmen med tillhörande lack. Borde inte vara omöjligt att bedöma ett tidsperspektiv för proffs. Lite märkligt dock att den "precis har kommit från lackeraren" flera gånger när jag ringt
Nu blir jag också förbannad Varför har vi ens ett konstfack? Vill man kalla sig själv konstnär så är det väl för fan bara att göra det?
Och det som gör mig mest arg, hur fan kan man få betalt för att vara arbetslös konstnär? Det är ju knappast ett jobb.
Okej, nej det kan inte ta långt tid när dom väl fått tummen ur.
Men dom kanske sa "Lackeraren har precis kommit på bilen" när du hörde att den hade kommit från lackeraren.
Förra bilen kostade mig 25k i delar alena och en massa timmar att mecka, köpte nu en nyare, dyrare och med mycket lägre mil (5k!) för att slippa sånt här jävla skit och har redan haft FEM fel på den...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|