2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Hmm, vadå minus? Minus på vadå?
Nu ger jag verkligen upp
(kan någon som har tid förklara)
Hmm, vadå minus? Minus på vadå?
Nu ger jag verkligen upp
(kan någon som har tid förklara)
vadå minus.....nursey har inte gjort mig nåt...varför skulle jag ge henne nåt minus...och hur går det till att ens ge nån minus....*känner mig blond nu faktiskt*
HEYYYY, NU HITTADE JAG ATT MAN KAN SÄTTA + OCH - PÅ INLÄGG. MEN JAG HAR ALDRIG ENS SETT DEN LÄNKEN SÅ HAR JAG GETT NURSEY ETT MINUS SÅ BER JAG OM URSÄKT. MIN IPHONE ÄR NY SÅ DET ÄR SÄKERT NÄR JAG ANVÄNT DEN SOM FINGRET HAMNAT FEL AJFÅN
du är förlåten..det är ju i alla fall fredagen den 13:e.
Tack. Kände mig lite smått bimbo där ett tag tills jag började undersöka sidan närmre.
Pippi jag såg inte ens att du hade satt något minus om inte du hade det så hade jag nog gjort det själv
Trevlig helg (man får ju inte le här)
har precis haft en ett mycket vilt telefon samtal med ett jävla skit företag.. som jag ville säga upp en sak hos...som jag fick för ett årsen och jag har inte ens öppnat lådan jag fick av dom och registrerat att jag har startat det... nä säger dom det måste du säga upp minsnt 2 månader innan den nya räkningen kommer... men hur fan ska man komma ihåg en sån sak då... så nu får jag betala för ett år till för en sak som jag inte kommer att använda.. jag erbjud mig att skicka tebaka allt och skita i denna räkningen då... nä det gick inte heller... jag är så jävla arg nu så jag vet inte vad jag ska göra...
Låter som att du blir blåst. 12 månader bindningstid men därefter endast 3 månader uppsägningstid brukar det vara.
Fender?? Jo tjena... Snörstump torde väl vara den korrekta benämningen...
Tjejen jag skulle fråga ut på date igår var ledig.
Är inte det bra
= hon var inte där, så han kunde inte fråga = dåligt ? Om jag fattat rätt?
ICAfynd?= hon var inte där, så han kunde inte fråga = dåligt ? Om jag fattat rätt?
Exakt.
ja man tycker ju att det ska vara så... nä men det rullar på hela tiden sa dom... så nu har jag skickat ett mejl till dom och sakt upp det tills nästa år iaf... så nu var jag ute igod tid iaf... för man kan inte säga upp det på telefon heller.. utan på mejl eller brev eller fax...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|