Idag är jag förbannad därför att...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
FÖr att min rygg är så paj att jag rammlar ihop och skricker av smärta.
För att mitt jobb är helt värdelöst
För att jag inte kommer få nån behörighet för mitt företag suger
För att jag inte har nått kontakt
För att alla ska pruta på min bil
För att jag bor i världens äkligaste hålla
För att morfin ersättningen är slut så nu kommer jag inte kunna sova.
För att läkarna inte tar mina ryggsmärtor på allvar "det kommer bli bättre, dettar tid att läka.." Ja men de har fan gått ett år!
För att det är förbannat ensammt att bo i en villa själv
För att det är alla hjärtandag snart och jag om vanligt är ensamast på jorden just exakt då..
:darwin

Att förslå det vore samma sak som att säga: - vad sägs om att knulla på lördag? inte riktigt min tjejs stil.
Alla dessa förtryckta män.

Last edited:

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Jag är förbannad på mig själv. Inser precis att jag inte bara har förolämpat vår kontakt på bilfirman, utan också en praktiserande trollkarl! Han kommer säkert trolla ihjäl mig eller ställa till med nåt annat elände, typ smällda säkringar eller nåt. :näsblod

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
ja hur dom tänker ja, men sen gör dom ju raka motsattsen ändå, konstiga typer det där :D

Jaaa, det är vi killar som är konstiga :gnissla
*jag tror jag har en och annan kille på min sida:D *

Men åter till tråden.
Är arg för ett ett företag i england skickar fel saker till mig varje gång jag beställer något...:mad: (vi kunde inte skicka allt som du ville ha, men vi skickade andra bättre saker:näsblod) Jaha? Och vad kan det vara? (hur skickar man bättre kläder? :va )

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
kan inte annat än hålla med. jag förstår ofta deras sätt att tänka. men inte deras sätt att fungera.

Haha, du måste ha träffat bögar eller dylikt! Det du just beskrev var en fullt normal tjej.
En kille tänker: "Jag är kåt!" En kille går fram till sin tjej och försöker få omkull henne.
När en tjej tänker: "Jag är kåt!" så är det oftast inte samma raka väg till målet.
Nu tog jag två dåliga exempel, jag tyckte bara att det var skoj att du drog samma slutsats som vi killar gör om tjejer.

Edit/ Jag är förbannad för att jag måste åka och jobba nu :mad: Iofs så började jag jobba för snart 3 timmar sedan men jag vill sitta hemma och ha betalt hela dagen istället :gråta

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
kan inte annat än hålla med. jag förstår ofta deras sätt att tänka. men inte deras sätt att fungera.

:confused: Killar är ju skitenkla att förstå / ungmås med, säger ofta vad de tycker och ältar inte allting tusen gånger.

Tjejer, och då speciellt i flock, är bra jäkla underliga/konstiga. Varför går flera t ex på toaletten samtidigt, har fortfarande inte fått ett bra svar på detta.

Eftersom jag oftast är kissnödig :öl när jag uppsöker toaletten så löses detta väldigt enkelt genom att släcka lyset (hände av misstag första gången), då springer de trumpetrande ut som en vild elefantflock :hihi.

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
:confused: Killar är ju skitenkla att förstå / ungmås med, säger ofta vad de tycker och ältar inte allting tusen gånger.

Tjejer, och då speciellt i flock, är bra jäkla underliga/konstiga. Varför går flera t ex på toaletten samtidigt, har fortfarande inte fått ett bra svar på detta.

Eftersom jag oftast är kissnödig :öl när jag uppsöker toaletten så löses detta väldigt enkelt genom att släcka lyset (hände av misstag första gången), då springer de trumpetrande ut som en vild elefantflock :hihi.

Ett bra svar på vad tjejer gör på toan i flock när de är ute och festar lär nog vara att de har väskan full med sprit som de shotar på toan i medhavda shotsglas. :D

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Vissa tjejer, tro det eller ej, betalar för sin egen sprit. ;)

hjo..det gör jag för det mesta med när jag är ute...betalar i baren och dricker den med gemensamma vänner på betydligt trevligare ställen än på en trång och äcklig toalett :huvet. Blir jag bjuden så bjuder jag på nästa "omgång".

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
hjo..det gör jag för det mesta med när jag är ute...betalar i baren och dricker den med gemensamma vänner på betydligt trevligare ställen än på en trång och äcklig toalett :huvet. Blir jag bjuden så bjuder jag på nästa "omgång".

Samma här, dock har det hänt att det blivit billig fylla, men jag brukar hålla mig till ställen med fräscha toaletter så det kanske är därför jag har annan erfarenhet av toalettfylla. ;)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping