Idag är jag förbannad därför att...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
jag brukar hålla mig till ställen med fräscha toaletter så det kanske är därför jag har annan erfarenhet av toalettfylla. ;)

jag ger upp...bara tanken att dricka på en toalett, oavsett hur fräsch den är, får mig att må illa :fyllisar

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ATT DRICKA VID ETT NORMALHÖGT BORD ISTÄLLET FÖR TOASITTSEN

Jag förstår att ni killar blir galna på tjejer :gnissla

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
jag ger upp...bara tanken att dricka på en toalett, oavsett hur fräsch den är, får mig att må illa :fyllisar

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ATT DRICKA VID ETT NORMALHÖGT BORD ISTÄLLET FÖR TOASITTSEN

Jag förstår att ni killar blir galna på tjejer :gnissla

HAHA, jag menar ju inte att man ska dricka på toaletten eller ur toan utan snarare i "förrummet". :) Fast man kan ju alltid ta upp flaskan annars och spetsa på lite extra vid bordet oxå. :fyllisar :hihi

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
R6:a 99:a
HAHA, jag menar ju inte att man ska dricka på toaletten eller ur toan utan snarare i "förrummet". :) Fast man kan ju alltid ta upp flaskan annars och spetsa på lite extra vid bordet oxå. :fyllisar :hihi

Går man ut köper man sin dricka på stället annars stannar man hemma!
Jäkla fjortis betende, har man inte råd eller tycker det blir för dyrt så skit i det drick mindre eller bli hemma som sagt!
Väx upp!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Går man ut köper man sin dricka på stället annars stannar man hemma!
Jäkla fjortis betende, har man inte råd eller tycker det blir för dyrt så skit i det drick mindre eller bli hemma som sagt!
Väx upp!

Haha, älskar verkligen när folk retar upp sig på småsaker. :banana Typiskt fjortisbeteende. :hihi

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Samma här, dock har det hänt att det blivit billig fylla, men jag brukar hålla mig till ställen med fräscha toaletter så det kanske är därför jag har annan erfarenhet av toalettfylla. ;)
Men fy fan vad äckligt, nu vart jag förbannad.

Jag hatar livets meningslöshet :mad:

Tacka vet jag sommaren...då kan man iallafall åka hoj o fokusera på vägen och inget annat!!:näsblod

KOM IGEN HOJVÄDRET O LJUSA LÅNGA KVÄLLAR!!!!
Ibland det vara meningslöst, ligga hemma i soffan dricka lite gott och äta onyttigt.
Jag blir förbannad på att det är helg och jag får vänta tills det blir månad.

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Haha, älskar verkligen när folk retar upp sig på småsaker. :banana Typiskt fjortisbeteende. :hihi

Nu blir jag förbannad på riktigt, detta är inga småsaker :mad: Upphåller du/andra tjejer "min" toalett för att du/ni ska dricka skit (billig sprit)där så blir jag förbannad. Jag behöver toaletten för betydligt väsentligare behov än ditt "förfyllande" på toaletten eller tycker du att man ska kissa utanför utanför :rolleyes:

:mad: Stanna hemma och sup på eran egna toalett om det nu är så roligt att sitta flera stycken tjejer i ett trångt utrymme tillsammans och håll era "hemligheter/skvaller" från toaletten också (ja alla hör det ni "viskar"), det är urindrivande.

Edit: Varför gav du :nurse ett minus. :va

Du är inte ensam om att längta till sommaren Nursey. Nu blev jag ännu mer förbannad, hata vintern:mad:

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Bli hemma å gå ut när du har "åldern" inne, eller iaf kan bete/uppföra dig som om det när du är ute!

Nu blir jag förbannad på riktigt, detta är inga småsaker :mad: Upphåller du/andra tjejer "min" toalett för att du/ni ska dricka skit (billig sprit)där så blir jag förbannad. Jag behöver toaletten för betydligt väsentligare behov än ditt "förfyllande" på toaletten eller tycker du att man ska kissa utanför utanför :rolleyes:

:mad: Stanna hemma och sup på eran egna toalett om det nu är så roligt att sitta flera stycken tjejer i ett trångt utrymme tillsammans och håll era "hemligheter/skvaller" från toaletten också (ja alla hör det ni "viskar"), det är urindrivande.

HAHA, *skakar på huvet* ja se tjejer! :jisses
Som jag skrev så står/sitter JAG INTE inne på toaletten och dricker... :hihi
Kanske dags att få sig nåt så humöret går upp igen. :) Fast sommaren är ju snart här. :tungan

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Energideklaration... Vad är det för jävla påhitt?? :mad:
Man är tvungen att energideklarera en BRF.. Fick en lapp i lådan förra veckan om att jag skulle få besök mellan 8-10 fredagen den 13/2..
Tar ledigt från jobbet ett par timmar för att ta emot denna deklaratör..

9:55 dök den lille pojken upp.. Sprang runt i lägenheten och tittade på element och fönster, frågade om det var kallt eller dragit. Svarade att det bara är kallt och dragit när dörren är öppen men det är lättfixat, bara stänga skiten... Han berättade för mig att väggen höll 21 grader och eftersom termometern på väggen visade 20,6 så var det väl ingen nyhet... Frågade om jag hade värmegolv i badrummet och sen om jag hade fler frågor... Om vad??Sen gick han.. Och allt detta för att energideklarera BRF:en.. Dessutom så ska dom ha 40k plus mums! Man blir förbannad! :huvet

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Fast mest förbannad är jag på verkstaden som inte hade min bil klar som dom hade lovat.
...
"Dom var inte nöjda med lackjobbet så dom har gjort om det. Du får den i slutet på veckan"

:mad: :mad: :mad:

Eftersom det är "slutet på veckan" nu så ringde jag och kollade nyss.

-Hej, jag tänkte kolla om min bil är klar som ni har lovat.
-Vad har du för regnummer?
-XXXNNN
-Den är inte klar än.
-Okej, men kommer den bli klar idag då?
-Jag törs inte svara på det. Vi har fått den från lackeraren och killen som håller på med den ska ta den när han är klar med den han håller på med nu.
-Men jag har en hyrbil så jag måste veta om jag ska förlänga den eller inte.
-Jag förstår men jag törs inte svara på det. Ring mig lite senare, vi är kvar till fyra.

Jävla klåpare

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
HAHA, *skakar på huvet* ja se tjejer! :
Som jag skrev så står/sitter JAG INTE inne på toaletten och dricker...
Kanske dags att få sig nåt så humöret går upp igen. Fast sommaren är ju snart här. :tungan

Det var inte helt riktat till dig då jag även skrev "andra tjejer", du dricker inte utan håller dem bara sälskap :rolleyes:

Tänkte först skriva "ta inte detta personligen" för att vara extra tydlig :huvet

Jag får mig något (till skillnad från dig som enligt uppgift är singel) så mitt humör efter jobbet är det inget fel på :hihi Du kan ju ta en :öl i förrummet till toaletten :D

Är fortfarande nyfiken på varför du gav nursey ett minus :confused:

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Att behöva måtta rostfria saker till båthelvetet i snö och tre minus suger gigantisk buffelballe !:mad:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
:rofl Du skämtar? Du tänker väl inte betala det hela? Skicka isåfall en faktura på dina psykologbesök du måste använda dig av efter denna upplevelse.

Det är BRF:en som står för kostnaden så indirekt så betalar jag men
då bara 715 spänn... Hade det varit jag som skulle betalat allt så hade jag tvingat han att städa i en vecka för dom pengar... Sen hade jag gett han en tandborste för att tvätta båda hojarna tills jag var nöjd... :hihi

Att behöva måtta rostfria saker till båthelvetet i snö och tre minus suger gigantisk buffelballe !:mad:

Så går det när man skjuter på saker... :tungan

Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(

Men du får väl tänka på alla snyggar brudar som kommer trippa omrkring i bikini på din båt i sommar.... Och då jävlar ska vi se vad orden "suger" och "balle" hamnar i för sammansättning!! :fakta ;)

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Men du får väl tänka på alla snyggar brudar som kommer trippa omrkring i bikini på din båt i sommar.... Och då jävlar ska vi se vad orden "suger" och "balle" hamnar i för sammansättning!! :fakta ;)

Fan nu får jag byta tråd...Vad fick dig och le idag !:tummenupp :D

Fendrar någon......:tuttar

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det var inte helt riktat till dig då jag även skrev "andra tjejer", du dricker inte utan håller dem bara sälskap :rolleyes:

Tänkte först skriva "ta inte detta personligen" för att vara extra tydlig :huvet

Jag får mig något (till skillnad från dig som enligt uppgift är singel) så mitt humör efter jobbet är det inget fel på :hihi Du kan ju ta en :öl i förrummet till toaletten :D

Är fortfarande nyfiken på varför du gav nursey ett minus :confused:

Hmm, jag menade inte att de/vi dricker INNE på själva toaletten utan i rummet innan isåfall. Men skitsamma för jag försöker ändå hålla mig borta från krogen då det finns så mycket roligare saker att göra. Hemmafester brukar äga bort vilken krog som helst, hellre en fest i goda vänners lag än en stökig krog.

Jag är faktiskt inte singel, tro det eller ej och jag får så det räcker och blir över. ;) Jag tar det inte personligt, man måste kunna ha en diskussion och lite gnabb utan att ta det personligt. :krama

Hmm, vadå minus? Minus på vadå? :confused:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...