Sopgubbsjävlarna har mage att strejka när dom tjänar över 30k i månaden..
Exakt, för ett jobb som vilken jävla idiot som helst klarar så länge de har C-körkort Ge mig en lastbil och ett gäng praktikanter så kan jag nog hämta sopor för den lönen...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4375111.ab
Detta gjorde mig riktigt förbannad alldeles nyss
Vad är det för fel på kärringen!? Är hon så jävla pantad så att hon på allvar skulle tro att "majoriteten av folk på gatan skulle säg att de ber till gud"!!!?
Förkasta allt vad religion heter, det hör inte hemma någonstans. Kan man inte få stena dem?
Den här förbannade jävla ekonomikrisen!
För ett ca år sedan satte jag mig i skolbänken CNC utbildning lagom till att jag nu är klar CNC tekniker så finns det inte ett enda jevla jobb här i närheten, verkstadsfirmorna kursar den ena efter den andra
Jag är förbannad och frustrerad
(Nån som har något jobb till mig vad som helst i princip (I Östergötland) skicka pm isf!
Den här förbannade jävla ekonomikrisen!
För ett ca år sedan satte jag mig i skolbänken CNC utbildning lagom till att jag nu är klar CNC tekniker så finns det inte ett enda jevla jobb här i närheten, verkstadsfirmorna kursar den ena efter den andra
Jag är förbannad och frustrerad
(Nån som har något jobb till mig vad som helst i princip (I Östergötland) skicka pm isf!
Om nu firmorna konkar så är det väl bara att lägga ett skambud på någon av de många konkade verkstädernas cnc-maskin och starta eget? Du kan nog hitta en hel kundkrets bara här på sporthoj så jobb lär det ju bli gott om!
Såja, ut och starta eget nu!
Ja just det DR, hur gick det med den är tillverkningen av metalldildon som du hade på gång?
Om nu firmorna konkar så är det väl bara att lägga ett skambud på någon av de många konkade verkstädernas cnc-maskin och starta eget? Du kan nog hitta en hel kundkrets bara här på sporthoj så jobb lär det ju bli gott om!
Såja, ut och starta eget nu!
Vart lite vred efter att ha fått 9(!) tvåor på bilbesiktningen av en SJUKT pedantisk bilprovare...
För att inte tråden ska dö helt:
Kommer ut till skitbilen idag, tänkte ta den på en runda så att den inte står och förfaller helt. Öppnar dörren och ser till min förvåning att något jävla rötägg har varit in i bilen IGEN *hände någon vecka tidigare också* och försökt tjuvkopplat bilen
Hade lite verktyg och något mätinstrument i bilen, de låg kvar.
Frågan är bara hur de kan misslyckas med att tjuvkoppla en gammal R5:a!? Jag lyckades efter 10 sekunder med de kablar de hade dragit fram.
Nåja, ringde polisen mest bara för att påpeka att de kan väl för fan göra sitt förbannade jävla jobb och skjuta lite mer omkring sig. Sa inte riktigt så men ändå...
Så nu håller jag på för fullt med att bygga en anläggning som ska vara gömd under förarstolen. Det är en IR-deckare kopplad till en siren modell STOOOOOOR Nackdelen är att den måste vara kopplad till ett vägguttag då den drivs på 230V men det funkar ju då jag har uttag för motorvärmare och bilen är alltid inkopplad i väggen.
Skulle även vilja ha något som gör att de blir inlåsta i bilen när sirenen går igång, så jag hinner få på mig kallingar och greppa mitt baseballträ och visa dem att de är på fel adress.
För att vara på den säkra sidan så ska jag meka ihop bilen och åka ut till morsan och leta reda på mitt gamla luftgevär, bara öppna sovrumsfönstret när jag hör sirenen och sen skjuta för fullt.
Paintballgevär kanske vore något annars?[/QUOTE
glöm inte att lägga Paintballkulorna i frysen!!!(för bäst resultat)
Kanske vore läge att börja massproducera den nu
Törs inte och har inte kunskaperna som krävs för att starta en egen firma.
Har du en Golf?
idag e jag förbannad för att tjejer är så jävla krävande!!!!!!
FÖr att min rygg är så paj att jag rammlar ihop och skricker av smärta.
För att mitt jobb är helt värdelöst
För att jag inte kommer få nån behörighet för mitt företag suger
För att jag inte har nått kontakt
För att alla ska pruta på min bil
För att jag bor i världens äkligaste hålla
För att morfin ersättningen är slut så nu kommer jag inte kunna sova.
För att läkarna inte tar mina ryggsmärtor på allvar "det kommer bli bättre, dettar tid att läka.." Ja men de har fan gått ett år!
För att det är förbannat ensammt att bo i en villa själv
För att det är alla hjärtandag snart och jag om vanligt är ensamast på jorden just exakt då..
Då kan bilen bli kladdig jöö
trimmad airsoft karbin eller luftgivär borde funka fin fint
(du kan köra 8mm stål kulor i airsoft giväret om du är osäker på att dom ska förstå medelandet )
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|