Idag är jag förbannad därför att...

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Vart lite vred efter att ha fått 9(!) tvåor på bilbesiktningen av en SJUKT pedantisk bilprovare...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Sopgubbsjävlarna har mage att strejka när dom tjänar över 30k i månaden.. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Exakt, för ett jobb som vilken jävla idiot som helst klarar så länge de har C-körkort :mad: Ge mig en lastbil och ett gäng praktikanter så kan jag nog hämta sopor för den lönen...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4375111.ab

Detta gjorde mig riktigt förbannad alldeles nyss :mad:
Vad är det för fel på kärringen!? Är hon så jävla pantad så att hon på allvar skulle tro att "majoriteten av folk på gatan skulle säg att de ber till gud"!!!?
Förkasta allt vad religion heter, det hör inte hemma någonstans. Kan man inte få stena dem?

Dominator-Rocks

Guest
Exakt, för ett jobb som vilken jävla idiot som helst klarar så länge de har C-körkort :mad: Ge mig en lastbil och ett gäng praktikanter så kan jag nog hämta sopor för den lönen...

Jag skulle göra det för 20k :arbetslösfattigstudernade :(

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4375111.ab

Detta gjorde mig riktigt förbannad alldeles nyss :mad:
Vad är det för fel på kärringen!? Är hon så jävla pantad så att hon på allvar skulle tro att "majoriteten av folk på gatan skulle säg att de ber till gud"!!!?
Förkasta allt vad religion heter, det hör inte hemma någonstans. Kan man inte få stena dem?

Jag och min polare snackade precis om henne. Hon får ett par :mad: också.

:mad: :mad: :mad: :mad:

[edit] Vintern kan får ett par när jag ändå är igång.

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Den här förbannade jävla ekonomikrisen!

För ett ca år sedan satte jag mig i skolbänken CNC utbildning lagom till att jag nu är klar CNC tekniker så finns det inte ett enda jevla jobb här i närheten, verkstadsfirmorna kursar den ena efter den andra :huvet

Jag är förbannad och frustrerad :mad:

(Nån som har något jobb till mig vad som helst i princip (I Östergötland) skicka pm isf!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

För ett ca år sedan satte jag mig i skolbänken CNC utbildning lagom till att jag nu är klar CNC tekniker så finns det inte ett enda jevla jobb här i närheten, verkstadsfirmorna kursar den ena efter den andra :huvet

(Nån som har något jobb till mig vad som helst i princip (I Östergötland) skicka pm isf!

Om nu firmorna konkar så är det väl bara att lägga ett skambud på någon av de många konkade verkstädernas cnc-maskin och starta eget? Du kan nog hitta en hel kundkrets bara här på sporthoj så jobb lär det ju bli gott om!:tummenupp

Såja, ut och starta eget nu!:D

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha

Om nu firmorna konkar så är det väl bara att lägga ett skambud på någon av de många konkade verkstädernas cnc-maskin och starta eget? Du kan nog hitta en hel kundkrets bara här på sporthoj så jobb lär det ju bli gott om!:tummenupp

Ja just det DR, hur gick det med den är tillverkningen av metalldildon som du hade på gång?

Dominator-Rocks

Guest
Ja just det DR, hur gick det med den är tillverkningen av metalldildon som du hade på gång?

Kanske vore läge att börja massproducera den nu :va

Törs inte och har inte kunskaperna som krävs för att starta en egen firma.

Last edited:

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
hojlös
idag e jag förbannad för att tjejer är så jävla krävande!!!!!!:mad: :mad: :mad: :huvet :huvet

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
FÖr att min rygg är så paj att jag rammlar ihop och skricker av smärta.
För att mitt jobb är helt värdelöst
För att jag inte kommer få nån behörighet för mitt företag suger
För att jag inte har nått kontakt
För att alla ska pruta på min bil
För att jag bor i världens äkligaste hålla
För att morfin ersättningen är slut så nu kommer jag inte kunna sova.
För att läkarna inte tar mina ryggsmärtor på allvar "det kommer bli bättre, dettar tid att läka.." Ja men de har fan gått ett år!
För att det är förbannat ensammt att bo i en villa själv
För att det är alla hjärtandag snart och jag om vanligt är ensamast på jorden just exakt då..

motormania

kawaowner
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
kawa zx7r
tips..

För att inte tråden ska dö helt:

Kommer ut till skitbilen idag, tänkte ta den på en runda så att den inte står och förfaller helt. Öppnar dörren och ser till min förvåning att något jävla rötägg har varit in i bilen IGEN *hände någon vecka tidigare också* och försökt tjuvkopplat bilen :mad:
Hade lite verktyg och något mätinstrument i bilen, de låg kvar.
Frågan är bara hur de kan misslyckas med att tjuvkoppla en gammal R5:a!? Jag lyckades efter 10 sekunder med de kablar de hade dragit fram.

Nåja, ringde polisen mest bara för att påpeka att de kan väl för fan göra sitt förbannade jävla jobb och skjuta lite mer omkring sig. Sa inte riktigt så men ändå...
Så nu håller jag på för fullt med att bygga en anläggning som ska vara gömd under förarstolen. Det är en IR-deckare kopplad till en siren modell STOOOOOOR :D Nackdelen är att den måste vara kopplad till ett vägguttag då den drivs på 230V men det funkar ju då jag har uttag för motorvärmare och bilen är alltid inkopplad i väggen.
Skulle även vilja ha något som gör att de blir inlåsta i bilen när sirenen går igång, så jag hinner få på mig kallingar och greppa mitt baseballträ och visa dem att de är på fel adress.
För att vara på den säkra sidan så ska jag meka ihop bilen och åka ut till morsan och leta reda på mitt gamla luftgevär, bara öppna sovrumsfönstret när jag hör sirenen och sen skjuta för fullt.
Paintballgevär kanske vore något annars?[/QUOTE

glöm inte att lägga Paintballkulorna i frysen!!!(för bäst resultat):hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Kanske vore läge att börja massproducera den nu :va

Törs inte och har inte kunskaperna som krävs för att starta en egen firma.

Jaförfan, kör igång det där kromade kånkelbäret nu!:tummenupp :D

Mes!:mad:

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Har du en Golf?

Ja, faktiskt, men det är inte den som är problemet. Den är ju nästan ny.

Nej, jag har en 164 3.0 som är problemet den här gången. Har haft många alfor, en del i vad jag trodde var sämre skick än den här. Men denna har alltid åsakat mig problem vid besiktningarna. Skulle inte köpt bilen från början. Mycket stämplar i servicebok, rostfri och fin inredning. Men vad hjälper det när chassiet är kronslut, blir ju så dyrt på en större bil.

Blir nog till att bryta upp bilen i delar och byta, har ju bytt en del under mina 2,5 år som säkert går att kränga.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Derdelis

Ride it like you stole it!
Gick med
1 Dec 2007
Hoj
Duke 690 -08
Idag är jag asförbannad för att det snöar!!!! Varför ska det snöa här nere i södern !?!?!?!:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :huvet

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
FÖr att min rygg är så paj att jag rammlar ihop och skricker av smärta.
För att mitt jobb är helt värdelöst
För att jag inte kommer få nån behörighet för mitt företag suger
För att jag inte har nått kontakt
För att alla ska pruta på min bil
För att jag bor i världens äkligaste hålla
För att morfin ersättningen är slut så nu kommer jag inte kunna sova.
För att läkarna inte tar mina ryggsmärtor på allvar "det kommer bli bättre, dettar tid att läka.." Ja men de har fan gått ett år!
För att det är förbannat ensammt att bo i en villa själv
För att det är alla hjärtandag snart och jag om vanligt är ensamast på jorden just exakt då..

Det där var ingen rolig läsning :(

Krya på dig :kramar

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Då kan bilen bli kladdig jöö :D
trimmad airsoft karbin eller luftgivär borde funka fin fint :gnissla
(du kan köra 8mm stål kulor i airsoft giväret om du är osäker på att dom ska förstå medelandet :hihi )

Airsoft-gevär låter vettigt, ett trimmat sånt kan jag få köpa billigt, med acc till också sa han för bästa resultat när man ska skjuta biltjuvar. Vart kan man köpa såna där 8mm stålkulor? Dyrt?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati