Idag är jag förbannad därför att...

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Börja i morse med att man var trött som bara den.
Jahapp, iväg till jobbet..... Trodde jag, bilfan starta inte.:kulspruta
In och ruska liv i härskarinnan så hon fick skjutsa mig till jobbet.

Sedan var det hur mycket som helst att göra på jobbhelvetet.

På vägen hem blev vi prejad av en timmerbil så backspegelhelvetet gick sönder. :huvet

Och ungarna är inte heller på det bästa humöret idag :mad:
Så måtte denna jävla skitdag vara över snart innan det händer nå mer.

Dominator-Rocks

Guest
Åw man. :död

Samlar ni ihop till en gravsten? Musten gikc precis ur mig har spammat allt vad jag orkat i ett par timmar nu på mina koffeintabletter. Braun örongrunkan mätte 39.8 i detta nu :zpy (normal temp 36.6)

Jag kanske dör i natt :sjuk

LisaLP

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2006
Hoj
Yamaha R6
idag är jag förbannad för att jag backade in i en lyckstolpe. :huvet
hm, jag ska tydligen hålla mig till två hjul.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Samlar ni ihop till en gravsten? Musten gikc precis ur mig har spammat allt vad jag orkat i ett par timmar nu på mina koffeintabletter. Braun örongrunkan mätte 39.8 i detta nu :zpy (normal temp 36.6)

Inte en gravsten kanske, men jag kan skicka en Post-it där det står "Här vilar DR, den största spammaren av dem alla efter AndreasNo. Nu bannad för evigt" Eller nåt? Sen kan jag lösenordet på en interflora-dator så jag kan skicka dig några gratisblommor :fyllisar

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Jag packar vevgramofonen.
Vi skall dansa på din grav.
Förmodligen en halvhjärtad polka i baktakt.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
När jag igår kväll hade städat färdigt och slog mig ner framför TV:n en stund, så bläddrade jag förbi nåt program som hette Generation Fett och handlade om en kvinnlig fettslav. :näsblod

Hon hade en man som älskade fett å då fick hon späka sig och verkade tycka det var helt normalt att se ut som ett hängbukssvin för att behaga sin man som tog bilder på henne och la upp på nätet för att bjussa andra likasinnade att få flukta på sin groteskt feta fru.

FI fan....!! :mad: Alltså....!!

Säg mig...ni grabbar som hänger här....hur lixom kan det vara sexigt/upphetsande med någonting som liknar en degklump. Han skulle lika gärna kunna börja jobba på ett bageri så fick han sitt lystmäte. :rolleyes:

I mina ögon blir hon till ett husdjur som han har makten över. Jag mådde så jävla illa att jag inte kunde titta mer än en kvart.

Jag tycker att sånt där är helt horribelt. Jag menar såklart att det kan vara fint med mulliga och kraftiga tjejer. Men någon som knappt kan röra sig.

Och visst pervers kan man väl vara i viss mån....men nää...jag fattar inte. :confused:

//M

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
När jag igår kväll hade städat färdigt och slog mig ner framför TV:n en stund, så bläddrade jag förbi nåt program som hette Generation Fett och handlade om en kvinnlig fettslav. :näsblod

Hon hade en man som älskade fett å då fick hon späka sig och verkade tycka det var helt normalt att se ut som ett hängbukssvin för att behaga sin man som tog bilder på henne och la upp på nätet för att bjussa andra likasinnade att få flukta på sin groteskt feta fru.

FI fan....!! :mad: Alltså....!!

Säg mig...ni grabbar som hänger här....hur lixom kan det vara sexigt/upphetsande med någonting som liknar en degklump. Han skulle lika gärna kunna börja jobba på ett bageri så fick han sitt lystmäte. :rolleyes:

I mina ögon blir hon till ett husdjur som han har makten över. Jag mådde så jävla illa att jag inte kunde titta mer än en kvart.

Jag tycker att sånt där är helt horribelt. Jag menar såklart att det kan vara fint med mulliga och kraftiga tjejer. Men någon som knappt kan röra sig.

Och visst pervers kan man väl vara i viss mån....men nää...jag fattar inte. :confused:

//M

Tjaa, det finns ju folk med de mest obskyra böjelserna. Vissa är mer sjuka än andra.
Vissa gillar att ha sex med djur, andra njuter av att bli skiten på osv.
Sen finns det ju gräddan av denna hop av människor, t ex. de som du beskrivit ovan och dom som tycker Håkan Hellström är bra.

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606

//M

Vem är den största idioten? Idioten själv eller den som följer honom? Det är ju tjejen som är helt j-vla störd som a) stannar kvar och b) går med på sjukheterna. Om hon nu inte har den böjelsen.. för då är det ju match made in heaven. :banana

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Vem är den största idioten? Idioten själv eller den som följer honom? Det är ju tjejen som är helt j-vla störd som a) stannar kvar och b) går med på sjukheterna. Om hon nu inte har den böjelsen.. för då är det ju match made in heaven. :banana
Missionären med släkt lampa FTW.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Idag (eller igår) är (var) jag förbannad för att jag slösade bort en timme av mitt liv och 140 spänn på att besöka läkaren för min ögoninflammation bara för att få höra att "såna behandlar vi inte längre, det är bara att tvätta med vatten i nån vecka så går det bort" Fine, det kan jag köpa, men tala då för FAAAN om det redan när jag ringer och bönar om en akuttid, idiotjävlar!!! Jag hade fått två balar hushållspapper att torka ögonvar med för dom pengarna. Och sluppit vara förbannad i timmar efteråt.

Missionären med släkt lampa FTW.

Doggy!:mad: Just slap her ass and ride the wave all the way in...

Last edited:

hally

Guest
min katt är halt och veterinären har jour i annan kommun. 16mil bort.. hoppas på bättring för han tills måndag... stackarn..han har slagits med en annan kisse..så benet är svullet och ömt,
veterinären tyckte idag inte det var lönt :( att titta på han idag...så han får vara halt en dag till...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Varför blir man alltid blåst av tele/tv/bredbands-företag?!

Återigen har jag blivit lurad av BBB. Första gången blåste de mig när de sålde på mig digital-TV. Jag hade nyss köpt min plasma-TV när en bbb-säljare ringde och erbjöd mig digitalTV. Eftersom jag ändå var på jakt efter digitalTV och redan körde med dem som bredbandsleveratör.

Dealen var att jag skulle binda mig i två år. Jag var skeptisk mot bindningstid men han erbjöd rabatt på "guldpaketet" under första året och sedan skulle man ha möjligheten att nedgradera efter ett år om man så ville...
...När jag ett år senare ringer för att nedgradera till silver så var det goddag yxskaft...
- Nedgradera?! Näe, du har bundit dig till guld i två år!
- Men förihelvete, säljardjäveln sa ju att man kunde nedgradera efter ett år och det var den enda anledningen till att jag slog till!!!!! :mad: Vem kan jag prata med om man blivit lurad av era säljare?!?!?!
- Då ska du prata med mig!
- Men jag får ju ingen hjälp av dig så då måste jag ju få prata med någon som kan hantera ärenden där eran säljare farit med osanning....
- Då ska du prata med mig!
- :huvet :huvet :huvet :huvet

....och så var det dags igen... Cheyens mobil hade gett upp och i oktober ringde en säljare..
- "Tjenare, du är kund och oss och jag har ett finfint erbjudande!
- "Jasså, vad?"
- För 99kr i månaden får du ett mobilabonemang och en Samsung-mobil!, DESSUTOM kommer du få 99kr rabatt på ditt fasta abonemang..."
- Så jag går plus minus noll?
- Ja, så länge du har kvar det fasta abonemanget hos oss eftersom det är där du får rabatten!"
- Fine, kör på...."

...och på första fakturan från BBB så fick vi mycket riktigt 99kr rabatt.
Nu, någon månad senare ser vi att de slutat ge rabatt så jag ringer BBB och någon annan goddag yxskaft svarar..
- "Näe, eftersom du redan har "tripleplay"-rabatt hos oss kan du inte få mer rabatt!"
- "Men er djävla säljare sa uttryckligen att jag skulle få rabatt på fasta telefonin!! :mad: :mad: :mad: "
- "Då får du ringa Telenor!"

...och hos Telenor hänvisar de till "kampanjavdelningen" som givetvis är stängd idag!...

BBB kommer förlora mig som kund nästa vecka. Bredband, telefoni och digitalTV kommer flyttas någon annanstans..

Horpissfittdjävla Bredbandsbolaget. Varför skall de vara så djävla kukäckligt dumma i huvudet för.

wallbanger

Ny medlem
Gick med
10 May 2008
Hoj
Fireblade -92

Tyvärr så är alla nästan likadana, jag har haft bredband hos COMHEM ett tag och blir ofta spammad med "erbjudanden som jag inte kan motstå".

De har under 1 års tid försökt sälja på mig deras jävla combo-abonnemang 4 ggr. Varje gång ringer det en lika entusiastisk och envis säljare. (För att inte tala om deras jävla reklam, bara den är en anledning att säga upp abonnemanget).

Som tur är har jag bredband från TELE2 numera eftersom det är inkluderat i hyran. Har även haft dem som mobiloperatör ett antal år och de ringer i princip aldrig. Skickar ibland (inte ofta) hem en folder med erbjudande som man kan sitta och läsa i lugn och ro. Dessutom har de nästan alltid mest prisvärda abonnemang.

Tycker du ska satsa på dem om du har möjlighet! :tummenupp

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Gah, så jäkla led på Finska staten som lallar med sina jäkla "undantag" och "skatte gränser" och all annan skit, metodiskt utprovat för att jävlas med folk och göra livet svårare för gemene man. Och på Mariehamns stad för att göra alltig jävligare än förr och sedan gräva upp hela stället också!

Äh vafan EU har säkert gjort nått skit dom med.

Ned med politiken! :mad:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
På väg hem vid 19-tiden i går och blev vittne till en misshandel av en kille av två stycken gärningsmän mitt i stan. Blev så jävla arg och förbannad så jag gjorde allt, för att göra en lång historia kort, för att skrika och få deras uppmärksamhet så att de skulle sluta vilket de till sist gjorde. Polisen är underrättad och jag hoppas att killen klarar sig och att de som gjorde det åker fast. Var förvånad över att jag inte sprang därifrån (blev utsatt för ett överfall för några år sedan och "ärren" gör sig ibland påminda) men jag kunde inte, som andra, bara stå och där och bevittna utan att göra något. :mad: :mad:

*andas*:brinnerup

Last edited:

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Hatar telefonförsäljare!!

- Hej. Jag ringer från Canal Digital. Vi har ett erbjudande..bla, bla, bra pris, 109 kr/mån, bla, bla...
- Tack, men vi tittar knappt på tv.
- Men det är ju sååååååååå bra pris.
- Tack, men vi tittar knappt på tv!
- Men då kommer du titta mer.
- Tack, men vi tittar knappt på tv och ett bra pris ger oss inte fler timmar på dygnet.
- Men det är ju sååååååååå bra pris och tänk på barnen.
- Tack, men vi tittar knappt på tv och ett bra pris ger oss inte fler timmar på dygnet. Dessutom vill vi inte att barnen tittar för mycket på tv.
- Men det är ju sååååååååå bra pris. Bla, bla, bla....

................

Detta fortsätter och killen begriper inte. Han i princip idiotförklarar mig för att jag inte vill betala det simpla priset och för att jag inte begriper att det är värt pengarna, för jag kommer ju definitivt att titta mer.... JÖSSES!!! :dummer

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati