Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
Den satans jävla K*kförkylningwn har kopplat greppet om mig igen efter ett uppehåll på ett par timma i går kväll :huvet fryser huttrar hostar nyser och fräser så snoret yr :sjuk

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
R6:a 99:a
mitt nya ställ kom från fc-moto, dock har dom gjort jävligt mkt fel :S fick ett svart/oranget när jag beställt ett svart/grått...
Någon som vet hur man gör när man skickar tillbaka till dom? ser ju för jävligt ut...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
mitt nya ställ kom från fc-moto, dock har dom gjort jävligt mkt fel :S fick ett svart/oranget när jag beställt ett svart/grått...
Någon som vet hur man gör när man skickar tillbaka till dom? ser ju för jävligt ut...
För att svara på det behöver jag bilder.
Med och utan ställ.
Mest utan.

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
inte idag jag är förbannad.. men i tisdags förra veckan va fan ingen lyckad dag...

dagen började med att ja låste ute mig frå lägenheten.. med bilnyckar o hela jävla kittet.. sen när ja väl kom till jobbet tog det inte lång tid innan jag skar mig i ögat.. som när man skär sig på papper typ.. gjorde fruktansvärt jävla vrålont.. till råga på allt så tog ja givetvis ut linserna kvällen innan o tänkte vila ögonen lite eftersom jag skulle köpa nya dagen efter.. men icke.. nu får ja inte ha linser på två veckor.. fuck!!!

en riktig jävla pissdag minst sagt!

mvh robban

Dominator-Rocks

Guest
Haha några bilder blir det inte!
Det är ganska uppenbart att man inte kan ha ett ställ som är oranget till en blå hoj.. å för övrigt är oranget den fulaste färgen som finns!

Rätt freckt ju, slängde ihop färgerna i photoshop, funkar klockrent :tummenupp

Last edited:

jerkap71

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
-01 yamaha r1, en 200cc kinahjuling och en kxf450-10 åt junior
Haha några bilder blir det inte!
Det är ganska uppenbart att man inte kan ha ett ställ som är oranget till en blå hoj.. å för övrigt är oranget den fulaste färgen som finns!

Men wtf.... nu ska du inte diskriminera en färg på de viset....:arsele :)

jerkap71

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
-01 yamaha r1, en 200cc kinahjuling och en kxf450-10 åt junior
Idag är jag förbannad för detta uttalandet:mad:[/QUOTE

Det bjuder jag på :)
Haha oranget kan vara tufft då.. men ingen färg jag tycker är fin.. ska kanske inte säga så mkt, har ju en orange bil :p

Ja du ser ju.... Du har ju en orange bil men törs inte riktigt erkänna att de e en ball färg.... Du har inte kommit ut ur garderoben liksom:hihi

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Bifogat

• olkj.JPG
    olkj.JPG
    225 KB · Visningar: 54

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Min sambo inte fick igenom sin ledighetsansökan på vårt företag nästa torsdag när jag ska in för operation och hon är min enda anhöriga som bor närmre än 20 mil härifrån. :mad:
Jävla skitföretag, jag hatar dom. Så jävla idiotiska att det finns inte.
Fattar inte hur dom tänker, det är inte så att vi ska på semester liksom, det gäller eftervård av en anhörig. FAAAAAAAAAAAAAAAAN!!! :huvet :död :4skrika :gråta :zpy :tummenner :finger :censored

Dominator-Rocks

Guest
Mycket tjat om min förkylning nu :näsblod

Ny strategi hur jag skall attackera den iaf, 2st koffein tabletter och vatten, termometern slog precis 39,1 feeling dizzy men vägrar att lägga mig i sängen :mad: det gör ont i hela kroppen :brinnerup

När koffeinet går ur kroppen om ca 4 timmar borde jag slå ner som en sten... så jag slipper febersängliggandet

upp ner vänd upp ner vänd åma siig krångla hoosta tycka synd om sig själv

som jag hade i natt och i går natt :idiotjobbigt

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring