Tack verkar vara ett svårt ord att säga ibland. Håller med. Om svensken(tm) bara kunde vara aningen mer artig mot sina egna, och inte bara turister så kanske Sverige skulle bli ett bättre land.
Idag blev jag sür när jag skulle dela ut rabattkuponger till salongen och folk bara går förbi utan att ens bemöda sig att titta på en. Jag kan hantera ett nej men att prata med en människa som låtsas att man inte finns är fan en mysko känsla.
Försäljare är ju jobbiga, det tycker jag med men inte fan skulle jag blankt ignorera vad dom sade då dom pratade med mig...man säger nej iaf...eller förmedlar ett "jag är inte intresserad" med ögonen.
Tur att jag har entusiastisk personal som är villiga att kämpa på...för som jag såg ut efter 5 minuter så skrämde jag nog bort fler kunder än skaffade några
Byråkrati!
Fick en faktura på kåravgift från studentkåren i Örebro. Eftersom det är fem år sen jag slutade plugga ringer jag upp och talar om detta. Enligt dom så är jag registrerad på en kurs i Nationalekonomi(!) så dom kan inte göra något. Ringer upp universitetet, och han kan inte göra något!
Har du suttit och ansökt till kurser på fyllan nu igen?!
Vissa ringer sin ex påväg hem från krogen, andra spelar bort sina besparingar efter en halv bag-in-box och du sitter å fylleansöker universitetskurser efter en halv flaska single malt.
INTE NEK
Hur kan universitetet påstå att du är antagen? Isåfall måste det ju finnas en ansökan?!
Jag kräver cencurering och begränsningar på allt vad gäller värde, värdering inbyte begbilar via google och andra sökmotorer.
Flytta till kina?
j..la idiotföretag på internet som tror att dom hjälper kunder med att prissätta sina bilar i inbyte, faan om de kunde överlåta detta till oss som arbetar med det i stället.
Jag kräver cencurering och begränsningar på allt vad gäller värde, värdering inbyte begbilar via google och andra sökmotorer.
En gammal vän gick i pension nyss.Ähh, du låter bara som en bitter och äcklig bilkrängare! Om bilföretagen sparkade hälften av sina säljare som bara sitter och dricker kaffe hela dagarna ändå, så kanske bilarna skulle ha ett mer riktigt värde även hos er.
Och fan vad ni snackar skit dessutom
j..la idiotföretag på internet som tror att dom hjälper kunder med att prissätta sina bilar i inbyte, faan om de kunde överlåta detta till oss som arbetar med det i stället.
Idag blev jag sür när jag skulle dela ut rabattkuponger till salongen och folk bara går förbi utan att ens bemöda sig att titta på en. Jag kan hantera ett nej men att prata med en människa som låtsas att man inte finns är fan en mysko känsla.
Försäljare är ju jobbiga, det tycker jag med men inte fan skulle jag blankt ignorera vad dom sade då dom pratade med mig...man säger nej iaf...eller förmedlar ett "jag är inte intresserad" med ögonen.
Tur att jag har entusiastisk personal som är villiga att kämpa på...för som jag såg ut efter 5 minuter så skrämde jag nog bort fler kunder än skaffade några
...att Jag bor i Sverige, skandinavien, europa, jorden. Jag hade hela klotet på mig att födas på och så hamnade Jag här och i klorna på alla analhål till myndigheter. Jag kunde ha fått bli född i sibirien, äta sälögon och inte ha en tanke på byrokrati...
Ähhh, din gamle plåthallick, du är bara sur för att ni har hallen full och ingen handlar, så att ni numera måste krypa för kunderna
Jag pratade med en bilsäljare härifrån härmomdagen, för ett år sedan beställde dom 200 begade bilar från ett leasingbolag, strax före jul började dom levereras......
Han var bitter...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |