Idag är jag förbannad därför att...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Sagt och gjort.

Hoppas att du tog till vara på poängen, t.ex. till Flying Blue för gratis flygbiljetter eller någon skit-tidning eller hotellnätter eller hyrbil.
Det är väl det enda och verkligen det enda som är bra med Amex, men det är så klart ändå inte värt det.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Hoppas att du tog till vara på poängen, t.ex. till Flying Blue för gratis flygbiljetter eller någon skit-tidning eller hotellnätter eller hyrbil.
Det är väl det enda och verkligen det enda som är bra med Amex, men det är så klart ändå inte värt det.

Jag har mer än 15-dagars kredit på mitt Gold iofs. Bra reseförsäkring och hyfsat poängsystem. Dessutom bjöd dom på årsavgiften och gav mig retroaktivt tillbaks en massa poäng för att jag använder det rätt mycket nuförtiden. Ca 20000 i månaden.

Men visst, i Sverige finns många som inte tar det. Man får ha andra kort också.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Bilinbrott :mad
Jag kom ut för en timme sedan och trodde att jag hade glömt innerbelysningen på, den slocknade dock efter den sedvanliga fördröjningen när jag satte mig i och stängde dörren. :va

Sedan upptäcker jag att båda dörrarna på passagerarsidan är upplåsta (nej, jag har inte centrallås)

Det är inte första gången det har varit strul på parkeringen här heller, jag har fått bilar stulen ett par gånger, samt en uppsättning extraljus en annan gång.

Den här gången fick dom ingenting med sig IAF och nu har jag bilstereofronten inomhus.

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös
Jag måste åka till sjukhuset och kolla upp vad som ha hänt med min fot :mad
hatar trottoarer!!!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
..för att min bil har skadat sig, jag har inte råd och laga henne, och lagas hon inte kommer hon rasa.. Och det är verkligen inte bättre...Vad fan ska jag göra? :(

Johanna

Guest
för att jag är har varit sjuk i 3 veckor nu. för 3 v sen var jag utomlands, de var så dåligt väder å många var sjuka där så blev as förkyld 2 dagar innan vi skulle hem. Så var sjuk 1½ vecka. sen blev jag frisk, var de några dagar sen blev jag smittad me influensan. 39 i feber(visserligen nu lite bättre) men har ju sååå tråkigt. rastlös! Men jag är nog frisk om några dagar och ser fram emot att en nära vän från bollnäs ska komma o sova över hos mig i helgen

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Det är ju lite sent att göra något åt det. Inga moralkakor tack, fucker.
Förlåt, jobba över, åk till mor och far var trevlig ta med dig pengar hem, svart jobba, smsa låna, ta smällen sälj billigt köp något skräp, sälj något du har liggandes eller fjäska för någon mekaniker..

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Själv stör jag mig nåt såförbannat på att SH segar som om nån kopplat om servern till ett 28.8 modem :mad:

..för att min bil har skadat sig, jag har inte råd och laga henne, och lagas hon inte kommer hon rasa.. Och det är verkligen inte bättre...Vad fan ska jag göra? :(

:pannkyss Det kunde varit hojen...

Va äre med den, har den varit i slagsmål med en annan större och starkare bil?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Förlåt, jobba över, åk till mor och far var trevlig ta med dig pengar hem, svart jobba, smsa låna, ta smällen sälj billigt köp något skräp, sälj något du har liggandes eller fjäska för någon mekaniker..

Jag som ska säga förlåt. Är på så satans dåligt humör, men har ingen rätt att kalla dig fucker för det, så sorry.
Det får bli svartjobb i så fall, men har inga skills inom något "svartjobbsämne" direkt.. =/
Hade jag kunnat sälja bilen hade jag gjort det, men där är lån kvar, och jag får inte så mycket för den som det är kvar på lånet. Dåliga tider nu vet du...
Hade ju jobb när jag skaffade den, så då var det inga problem. Men eftersom jag är en rastlös själv och en jävla idiot egentligen så sa jag upp mig och fick för mig att plugga. Korkat som fan, kommer inte ge något i slutändan och har bara resulterat i att jag fått vända på slantarna ungefär 20 ggr/månad, enbart för att se de ta slut runt den 10e. En rejäl spark i röven för att jag är pantad, helt enkelt... :huvet

Själv stör jag mig nåt såförbannat på att SH segar som om nån kopplat om servern till ett 28.8 modem :mad:

:pannkyss Det kunde varit hojen...

Va äre med den, har den varit i slagsmål med en annan större och starkare bil?

Hojen lånar jag bara, eftersom jag pluggar nu och inte har råd till egen. En vänlig själ här på SH lånar ut den till mig.
Bilen tar in vatten i motorn, så 99,9% chans att det är toppackningen. Ingen billig historia till den bilen. :(

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Bilen tar in vatten i motorn, så 99,9% chans att det är toppackningen. Ingen billig historia till den bilen. :(

Va ere för bil?
En toppackning behöver ju inte kosta skjortan, och du kanske känner någon som kan hjälpa dig att byta?

Det finns ju kompetenta mekaniker här på SH kanske?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Va ere för bil?
En toppackning behöver ju inte kosta skjortan, och du kanske känner någon som kan hjälpa dig att byta?

Det finns ju kompetenta mekaniker här på SH kanske?

Det är ju tyvärr en bil som den kostar skjortan till. :(
BMW 328. 5000 för sjävla packningsatsen, utan bultarna. Och med 7000 i månaden och 18 mil tur och retur till skolan går inte den ekonomin ihop. :(

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo

Laga mat och städa åt en kompis i en vecka, så lyfter han ska även skriva hon i dessa jämnställdighetstider av toppen köp ny packning mät upp toppen går den att plana bara lämna in till någon verktsad som gör det svart för en 1000lapp.

Kolla ebay.de är ett tips beställ hem bultar och topppackning därifrån.

Cylinder head gasket bmw 328 US $44.81 dock från USA

http://shop.ebay.de/items/_W0QQLHQ5...id=m270.l1313&_odkw=head+gasket+bmw&_osacat=0

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
BMW 328. 5000 för sjävla packningsatsen, utan bultarna. Och med 7000 i månaden och 18 mil tur och retur till skolan går inte den ekonomin ihop. :(

Å fan, sonen köpte en "sotningssats" insugspackning/grenrörspackning/toppackning/ventiltätningar till en Ford i går, kostade en femhundring..

Är det en BMW så är dom väl tyvärr ökända för att topparna blir krokiga också.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Laga mat och städa åt en kompis i en vecka, så lyfter han ska även skriva hon i dessa jämnställdighetstider av toppen köp ny packning mät upp toppen går den att plana bara lämna in till någon verktsad som gör det svart för en 1000lapp.

Kolla ebay.de är ett tips beställ hem bultar och topppackning därifrån.

Cylinder head gasket bmw 328 US $44.81 dock från USA

http://shop.ebay.de/items/_W0QQLHQ5...id=m270.l1313&_odkw=head+gasket+bmw&_osacat=0

Pengarna ska ju fram oavsett, även om delarna är billigare. Problem nr, 2 blir ju då att hitta någon som är villig att byta. Tydligen är det inget enkelt ingrepp på detta bilskrälle...

Å fan, sonen köpte en "sotningssats" insugspackning/grenrörspackning/toppackning/ventiltätningar till en Ford i går, kostade en femhundring..

Är det en BMW så är dom väl tyvärr ökända för att topparna blir krokiga också.

Ja, det var lite mer lagom pris... Packningar är ju för fan bara tunna jävla plattor... Fan sjukt med 5000 för lite sånt.

Last edited:

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj

Fyförsatan.. och bultarna har jag för mig kosta 350kr.. styck :näsblod

Men du behöver insug(typ 500kr) avgas (runt 700 för båda) samt toppackningen (1400). Åsså skruvarna... Japp, just nu suger det att äga bmw tror jag :rolleyes:
Resten av skiten i packningssatsen (för 5papp) är blaha blaha..

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Fyförsatan.. och bultarna har jag för mig kosta 350kr.. styck :näsblod

Men du behöver insug(typ 500kr) avgas (runt 700 för båda) samt toppackningen (1400). Åsså skruvarna... Japp, just nu suger det att äga bmw tror jag :rolleyes:
Resten av skiten i packningssatsen (för 5papp) är blaha blaha..

Ja, det är ju hela min "månadsinkomst". Betalar ju dessutom 2700 på bilen i månaden. Så redan där har vi ju gått över budgeten. Och jag kommer inte till skolan utan bilen. Och åker jag inte till skolan är ju allt förgäves, liksom. :gnissla

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Ja, det är ju hela min "månadsinkomst". Betalar ju dessutom 2700 på bilen i månaden. Så redan där har vi ju gått över budgeten. Och jag kommer inte till skolan utan bilen. Och åker jag inte till skolan är ju allt förgäves, liksom. :gnissla

http://susning.nu/Moment_22 jafyfasen...

Men många firmor kan väl dela upp betalningen räntefrit under XX-månader..

Jaja, det går alltid att sälja bilen till underpris och ersätta med en billig och driftsäker volvo 940.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati