Förlåt, jobba över, åk till mor och far var trevlig ta med dig pengar hem, svart jobba, smsa låna, ta smällen sälj billigt köp något skräp, sälj något du har liggandes eller fjäska för någon mekaniker..
Jag som ska säga förlåt. Är på så satans dåligt humör, men har ingen rätt att kalla dig fucker för det, så sorry.
Det får bli svartjobb i så fall, men har inga skills inom något "svartjobbsämne" direkt.. =/
Hade jag kunnat sälja bilen hade jag gjort det, men där är lån kvar, och jag får inte så mycket för den som det är kvar på lånet. Dåliga tider nu vet du...
Hade ju jobb när jag skaffade den, så då var det inga problem. Men eftersom jag är en rastlös själv och en jävla idiot egentligen så sa jag upp mig och fick för mig att plugga. Korkat som fan, kommer inte ge något i slutändan och har bara resulterat i att jag fått vända på slantarna ungefär 20 ggr/månad, enbart för att se de ta slut runt den 10e. En rejäl spark i röven för att jag är pantad, helt enkelt...
Själv stör jag mig nåt såförbannat på att SH segar som om nån kopplat om servern till ett 28.8 modem
Det kunde varit hojen...
Va äre med den, har den varit i slagsmål med en annan större och starkare bil?
Hojen lånar jag bara, eftersom jag pluggar nu och inte har råd till egen. En vänlig själ här på SH lånar ut den till mig.
Bilen tar in vatten i motorn, så 99,9% chans att det är toppackningen. Ingen billig historia till den bilen.