Idag är jag förbannad därför att...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
http://susning.nu/Moment_22 jafyfasen...

Men många firmor kan väl dela upp betalningen räntefrit under XX-månader..

Jaja, det går alltid att sälja bilen till underpris och ersätta med en billig och driftsäker volvo 940.

Njae, det gör ju inte det eftersom där är lån kvar på den. Annars hade det ju inte varit något direkt problem, även om man loosat pengar på det.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Njae, det gör ju inte det eftersom där är lån kvar på den. Annars hade det ju inte varit något direkt problem, även om man loosat pengar på det.
Låna pengarna fixa, sälj den direkt släng in pengarna på lånet och köp en billig bil som man kan byta motor på för 500:-
Annars bjuder jag 20k för den som den står.

yammie

Nipple sucker
Gick med
16 Dec 2004
Hoj
RD350/Buell
kan faen inte sova för allt jävla hostande.. å den bra host medecinen tog slut mitt på dan å inget apotek öppet.. blir nog hemma 1 dag till från jobbet..:huvet

nåja.. man dör ju inte så jag antar väl att det härdar..:näsblod

Dalkullan

joråsåatte
Gick med
15 May 2006
Hoj
Letar
för att.. f*n vad man än gör så blir det fel. Jag tycker att man anstränger sig och gör sitt bästa men inte får man nån tack för det.

Ibland undrar man varför man ens försöker

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
för att.. f*n vad man än gör så blir det fel. Jag tycker att man anstränger sig och gör sitt bästa men inte får man nån tack för det.

Ibland undrar man varför man ens försöker
Tack verkar vara ett svårt ord att säga ibland. Håller med. Om svensken(tm) bara kunde vara aningen mer artig mot sina egna, och inte bara turister så kanske Sverige skulle bli ett bättre land.

Queen

Guest
Tack verkar vara ett svårt ord att säga ibland. Håller med. Om svensken(tm) bara kunde vara aningen mer artig mot sina egna, och inte bara turister så kanske Sverige skulle bli ett bättre land.

Jag är förbannad för att det är så jävla kallt på kontoret, fick dock min SH-tröja levererad idag, så den värmer mig lite i kylan. Tack så hjärtligt Swedie. :)

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jag är förbannad för att det är så jävla kallt på kontoret, fick dock min SH-tröja levererad idag, så den värmer mig lite i kylan. Tack så hjärtligt Swedie. :)
Swedie är otrevlig för jag fick då minsann ingen sporthojtröja, kan iof bero på att jag inte har beställt nån heller :D

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
...jag troligtvis har en bekant mindre. En trafikolycka där bilen fattade eld. Föraren är ännu inte identifierad men bilen tillhörde han jag tror det är. :(

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:( mest sur för att jag har ont i axeln och har haft de i nästan 2 veckor nu utan nån större förbättring. :va eller jag skriker iallafall inte när jag rör armen bakåt nu som innan :näsblod

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
En bil har blivit sönderslagen på parkeringen vid min arbetsplats av ungar på
8-12 år. Tack o lov var en arbetskamrat vittne och ringde polisen som kom efter 5 minuter och kunde få fast dem. Som försvar hade ungarna sagt "vi rörde bara rutan och då gick den sönder".:huvet Dessa jävla ligister har spridit skräck så arbetskamraten vågade inte inte ta upp kameran och fota dem...gah ett jävla kock stryk skulle de ha ungjävlar :mad:
Idag gick det poliser vid arbetsplatsen och kontrollerade alla bilar och förhoppningsvis har inga mer bilar blivit sönderslagna.
Pratade med pathfinder om att han eve skulle besöka mig i götet på jobbet någon da men "ställer jag bilen där så blir den sönderslagen" och det var väl en jäkla tur :gnissla

Last edited:

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Idag är jag förbannad för att jag upptäckte kl 10:57 att jag skulle besiktat tjejens bil kl 08:40!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati