Idag är jag förbannad därför att...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Uuuuuh...jag får precis kli på all denna form av påpracknings-försäljning, är jag intresserad av något så söker jag upp det, oavsett om det är telefonsäljare, green-fucking-peace eller vad det nu må vara.

Tur man inte var i dina krokar, hade garanterat skrivit något i denna tråden då (öh...gör jag inte det? :D ).

/J

Det är lugnt, Jag hatar flyers jag med..men vaffan...jag behöver kunder.
;)
Jag såg insåg igår att jag skrivit en siffra fel i telefonnummret :pangihuvet på flygbladen...det var en lyckad reklamkampanj:brinnerup .
Just nu är jag förbannad på demonstranterna som har palestinaväckelsefest på torget utanför min salong. Det är en liten vänstersubba som skriker i en megafon och sedan en imam som sjunger bön och nu sjungs leve palestina för 4e gången.

Jag stödjer dom i deras kamp men måste dom vara så jävla skrikiga?
Ja valmers nu skall jag gå o koka trasan och planera en insändare...och ta mina kalciumtabletter :japp

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Honda X-11 -01
Nu är jag irriterad igen... min lägenhet kommer stå tom i 3 månader om jag inte lyckas få tag in någon galning som vill hyra den av mig. Shizejobbigt man kunde ju spara en slant på att vara lite snabb i sina tankar någon gång :huvet

RobRas

Guest
Fan med.. vaknade nu! Var på jobbet vid 06 idag och hade möte i en halvtimme sen åkte man hem igen. Dum som man var så gick man inte och lade sig igen. Däckade i soffan vid 14-15 och vaknade nu. Massa missade samtal och msn-konversationer. Jag missar en krogrunda pga min tupplur =(

Dominator-Rocks

Guest
sitter på ett jävla fik i huvudstaden. dyngförkyld närmare 40 graders feber usch fy fan för storstads baciller ! Har checkat ut från hotelle och tåget hem går inte förens 18:40 jag dör :/

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
sitter på ett jävla fik i huvudstaden. dyngförkyld närmare 40 graders feber usch fy fan för storstads baciller ! Har checkat ut från hotelle och tåget hem går inte förens 18:40 jag dör :/

Gå till centralbadet och chilla lite...
Är du trött går du upp till stora bassängen och lägger dig i hängmattan eller bara softar i termalbadet som inte är sådär tokvarmt som bubbelpoolerna brukar vara utan betydligt mer lagom för en långsittning....
:fakta

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Förbannad på det här jävla fuckovädret!! :mad: Snöblandat regn och rusk.!! BLÄ!!

Och så blir jag lite störd på människor som har minnen som guldfiskar. Man pratar om en sak, sen kommenterar man den saken 5 minuter senare, då ser dom ut som fågelholkar och fattar ingenting. Kan dom inte ha liiite vidvinkel.

Men å andra sidan är det baggisgrejer jämfört med eländet i Gaza. :(

Dominator-Rocks

Guest
Gå till centralbadet och chilla lite...
Är du trött går du upp till stora bassängen och lägger dig i hängmattan eller bara softar i termalbadet som inte är sådär tokvarmt som bubbelpoolerna brukar vara utan betydligt mer lagom för en långsittning....
:fakta

Fyfaaan vilkrndag nyss hemkommen me 39,8 i feber.

Har precis mailat iävg en sjukanmälan.

Sollentuna Bibliotek vart dte, letade upp en ftölj där och lade mig och sov, enda till bibliotikarie ecklet kom och vckte mig :mad:

God natt"

SilentPlanet

Hatar Gubbar Med Hatt
Gick med
17 Sep 2005
Hoj
Ktm 300 -13
Arg för min stulna bil kommit tillbaka & luktar kamelmatta
Fan man kan ju tro att dom lagat stark mat i bilen.
sedan blir jag inte gladare av att lägga pengar på få den körd till skroten
:fyllisar 2010 :fyllisar

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ja jävlar! Vatten helvetet rasar och kumunal jävlarna har mage att skjuta på reparation tills imorgon?!!?! :mad: :gnissla :huvet

Jag måste fan bli envåldshärskare över allt för att få lite fason på världen! :mad:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Förbannat för att ja fortfarande är vaken, hade planerat att sova för flera timmar sen. Men så går de när man ska prata med cheyer och hojfolk hela nätterna.

Var dock inte helt tråkiga samtal så de kan man inte vara förbannad på!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Monterade nya dörrpartiet i glas á 200cmX210cm ute i sommarstugan igår bara för att idag upptäcka att en av fyllningarna i sidoljusen har svällt pga att de har använt skiva för inomhusbruk när den tillverkades :(
Har jag otur är det samma på ytterdörren.
Ett misstag helt enkelt men det innebär många timmars extrajobb för mig, något jag inte känner för...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati