Idag är jag förbannad därför att...

Dr.Bike

Guest
Hatar telefonförsäljare!!

- Hej. Jag ringer från Canal Digital. Vi har ett erbjudande..bla, bla, bra pris, 109 kr/mån, bla, bla...
- Tack, men vi tittar knappt på tv.
- Men det är ju sååååååååå bra pris.
- Tack, men vi tittar knappt på tv!
- Men då kommer du titta mer.
- Tack, men vi tittar knappt på tv och ett bra pris ger oss inte fler timmar på dygnet.
- Men det är ju sååååååååå bra pris och tänk på barnen.
- Tack, men vi tittar knappt på tv och ett bra pris ger oss inte fler timmar på dygnet. Dessutom vill vi inte att barnen tittar för mycket på tv.
- Men det är ju sååååååååå bra pris. Bla, bla, bla....

................

Detta fortsätter och killen begriper inte. Han i princip idiotförklarar mig för att jag inte vill betala det simpla priset och för att jag inte begriper att det är värt pengarna, för jag kommer ju definitivt att titta mer.... JÖSSES!!! :dummer

Ja - vilken idiot du var som inte begrep ditt eget bästa! :D

Jag är för flat. Jag går in i diskussioner...iofs enkom för att slå hål på deras trams, och det kan det vara värt att förströ sig lite med :cdevil
Men annars har vi en hemma som är närkampsexpert med svart bälte i att klyva, kapa och såga upp telemarketing-muppar!
Det är ett sant nöje att höra på när hon går loss...
Alltifrån hur tonläget i rösten sänks som t.o.m skulle göra Fantomen avundsjuk! (när Fantomen talar isar sig blodet...)
Till att höra hur hon monterar ner deras s.k erbjudanden i beståndsdelar, så det tillslut visar sig att - det inte var SÅ djävla bra trots allt! :rofl

HOn kan få dem att be om ursäkt för att de någonsin fötts! Och det är ju en egenskap man önskar att Idol-juryn hade!!

Last edited:

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Ja - vilken idiot du var som inte begrep ditt eget bästa! :D

Jag är för flat. Jag går in i diskussioner...iofs enkom för att slå hål på deras trams, och det kan det vara värt att förströ sig lite med :cdevil
Men annars har vi en hemma som är närkampsexpert med svart bälte i att klyva, kapa och såga upp telemarketing-muppar!
Det är ett sant nöje att höra på när hon går loss...
Alltifrån hur tonläget i rösten sänks som t.o.m skulle göra Fantomen avundsjuk! (när Fantomen talar isar sig blodet...)
Till att höra hur hon monterar ner deras s.k erbjudanden i beståndsdelar, så det tillslut visar sig att - det inte var SÅ djävla bra trots allt! :rofl

HOn kan få dem att be om ursäkt för att de någonsin fötts! Och det är ju en egenskap man önskar att Idol-juryn hade!!

Ja, jag måste vara årets dumskalle...:rolleyes:

Jag körde på för jag ville se hur lång tid det skulle ta för killen att begripa att jag INTE var övertalningsbar. Inte ens: "Jag är inte intresserad" begrep han! Det tog 5,5 minuter innan han gav upp...:D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Idag är jag förbannad för att jag varit hemma en hel dag och haft aptråkigt bara för att jag opererades igår. Allt är skit och nu ska jag jobba på att göra denna dag bättre, det är ju ändå fredag. :(

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att folk är så jävla veka. De lovar att ställa upp för en när man frågar, men sen när det väl kommer till kritan bangar de alltid. Så jävla trött på sånt folk.

Dominator-Rocks

Guest
Idag är jag förbannad för att jag varit hemma en hel dag och haft aptråkigt bara för att jag opererades igår. Allt är skit och nu ska jag jobba på att göra denna dag bättre, det är ju ändå fredag. :(

Större pattar?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Större pattar?

HAHAHA, nae du jag tycker de jag har är ivägen emellanåt så jag håller mig ifrån det. Cellförändringar som opererades bort och gör mig förbannad. :mad: Nu ska man sitta i fyra veckor och vänta på jävla provresultat oxå, det suger balle. Men, men nu tar jag mig en öl. *in i dimman*

tuppel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2005
Hoj
Inte ens en cykel
Äckligt sjuk, med huvuddödande feber. Och värst av allt, hade jag varit frisk så hade det kommit hit en brud. Fucking fail.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att inte tråden ska dö helt:

Kommer ut till skitbilen idag, tänkte ta den på en runda så att den inte står och förfaller helt. Öppnar dörren och ser till min förvåning att något jävla rötägg har varit in i bilen IGEN *hände någon vecka tidigare också* och försökt tjuvkopplat bilen :mad:
Hade lite verktyg och något mätinstrument i bilen, de låg kvar.
Frågan är bara hur de kan misslyckas med att tjuvkoppla en gammal R5:a!? Jag lyckades efter 10 sekunder med de kablar de hade dragit fram.

Nåja, ringde polisen mest bara för att påpeka att de kan väl för fan göra sitt förbannade jävla jobb och skjuta lite mer omkring sig. Sa inte riktigt så men ändå...
Så nu håller jag på för fullt med att bygga en anläggning som ska vara gömd under förarstolen. Det är en IR-deckare kopplad till en siren modell STOOOOOOR :D Nackdelen är att den måste vara kopplad till ett vägguttag då den drivs på 230V men det funkar ju då jag har uttag för motorvärmare och bilen är alltid inkopplad i väggen.
Skulle även vilja ha något som gör att de blir inlåsta i bilen när sirenen går igång, så jag hinner få på mig kallingar och greppa mitt baseballträ och visa dem att de är på fel adress.
För att vara på den säkra sidan så ska jag meka ihop bilen och åka ut till morsan och leta reda på mitt gamla luftgevär, bara öppna sovrumsfönstret när jag hör sirenen och sen skjuta för fullt.
Paintballgevär kanske vore något annars?

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Jag är förbannad för att jag försov mig igen. Jag skulle vilja vara förbannad på väckarklockan som inte ringde, men det gjorde den ju faktiskt så tyvärr är det mig själv jag måste vara arg på.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
vissa dagar e bara värre än andra; först det som hände ovan, väl i götet krockade två spårvagnar. På jobbet kommer allt akut 5 min innan jag slutar (får ej jobba över) för att sedan efter jobbet inte vara hemma förrens 2100 pga tågolycka (hoppat/ramlat framför tåget :(). Väl hemma kommer inte pathfinder hem förrens 01:00 och själv ska man upp vid 05:00, måtte morgondagen bli mindre strulig.

:trött natti

Edit: Fick just veta tågolyckan var falsklarm, när man trodde man hade hört det mesta :galen

Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Byggnads a-kassa gör mig duktigt förbannad!

Har försökt nå dom på telefon, idag satt jag först i telefonkö i 40 min för att sedan få medelandet att dom minsann stängde nu. Letade upp en mailadress, fick svar ganska snabbt och fick en annan adress som gällde ist för den första.

Skickade ett argt mail där ja undrade var mina pengar var:
"Ja de är så många som är arbetslösa nu så ni får tyvärr vänta, de tar sin tid"

Nu var man i upplösningstillstånd, skickade ytterliggare ett argt mail där ja förklarade att ja måste ha mina pengar NU, tog ca 10 min så fick jag ett mail där de stog att mina pengar var på väg nu.

Att man ska behöva bli arg för att dom ska betala ut pengar, om det var så enkelt att skicka dom så kunde dom ha gjort det från början. :mad:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Byggnads a-kassa gör mig duktigt förbannad!

Har försökt nå dom på telefon, idag satt jag först i telefonkö i 40 min för att sedan få medelandet att dom minsann stängde nu. Letade upp en mailadress, fick svar ganska snabbt och fick en annan adress som gällde ist för den första.

Skickade ett argt mail där ja undrade var mina pengar var:
"Ja de är så många som är arbetslösa nu så ni får tyvärr vänta, de tar sin tid"

Nu var man i upplösningstillstånd, skickade ytterliggare ett argt mail där ja förklarade att ja måste ha mina pengar NU, tog ca 10 min så fick jag ett mail där de stog att mina pengar var på väg nu.

Att man ska behöva bli arg för att dom ska betala ut pengar, om det var så enkelt att skicka dom så kunde dom ha gjort det från början. :mad:

Den som skriker högst funkar in 90% av fallen...
Jag kan också skrika så saker händer jefligt fort.. :D

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Idag är jag förbannad av exakt samma anledning som igår. Vilken sjukt dålig diciplin jag lagt mig an.

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jag är förbannad för att jag försov mig igen. Jag skulle vilja vara förbannad på väckarklockan som inte ringde, men det gjorde den ju faktiskt så tyvärr är det mig själv jag måste vara arg på.

Samma här! Slängde ut kattfan som väckte mig kl. 6.45. Klockan 6.50 skulle första väckarklockan ringa och kl. 7.00 skulle den andra ringa men jag har inte hört nån av dom. Vaknade 8.50 :gnissla

Fast mest förbannad är jag på verkstaden som inte hade min bil klar som dom hade lovat. Ringde igår och då sa dom att den skulle bli klar under dagen idag. Perfekt tänkte jag, då behöver jag inte förlänga hyrbilen som skulle lämnas tillbaka kl. 8 i morse. När jag väl vaknade så åkte jag och lämnade igen hyrbilen och drog ner på stan för att fördriva lite tid innan jag kunde hämta min bil.

Några latte senare ringer jag verkstaden för att kolla hur det går och då får jag beskedet att: "Den är kvar på lacken, jag ska höra med dom så återkommer jag till dig snart." En halvtimme senare ringer killen upp mig och säger: "Dom var inte nöjda med lackjobbet så dom har gjort om det. Du får den i slutet på veckan"
Va fan! Kunde dom inte ringt och sagt det? Var bara att gå och hyra en bil igen :mad:

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Samma här! Slängde ut kattfan som väckte mig kl. 6.45. Klockan 6.50 skulle första väckarklockan ringa och kl. 7.00 skulle den andra ringa men jag har inte hört nån av dom. Vaknade 8.50 :gnissla

Fast mest förbannad är jag på verkstaden som inte hade min bil klar som dom hade lovat. Ringde igår och då sa dom att den skulle bli klar under dagen idag. Perfekt tänkte jag, då behöver jag inte förlänga hyrbilen som skulle lämnas tillbaka kl. 8 i morse. När jag väl vaknade så åkte jag och lämnade igen hyrbilen och drog ner på stan för att fördriva lite tid innan jag kunde hämta min bil.

Några latte senare ringer jag verkstaden för att kolla hur det går och då får jag beskedet att: "Den är kvar på lacken, jag ska höra med dom så återkommer jag till dig snart." En halvtimme senare ringer killen upp mig och säger: "Dom var inte nöjda med lackjobbet så dom har gjort om det. Du får den i slutet på veckan"
Va fan! Kunde dom inte ringt och sagt det? Var bara att gå och hyra en bil igen :mad:

Vilka guldklimpar! :huvet

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...