Dr.Bike
Guest
Hatar telefonförsäljare!!
- Hej. Jag ringer från Canal Digital. Vi har ett erbjudande..bla, bla, bra pris, 109 kr/mån, bla, bla...
- Tack, men vi tittar knappt på tv.
- Men det är ju sååååååååå bra pris.
- Tack, men vi tittar knappt på tv!
- Men då kommer du titta mer.
- Tack, men vi tittar knappt på tv och ett bra pris ger oss inte fler timmar på dygnet.
- Men det är ju sååååååååå bra pris och tänk på barnen.
- Tack, men vi tittar knappt på tv och ett bra pris ger oss inte fler timmar på dygnet. Dessutom vill vi inte att barnen tittar för mycket på tv.
- Men det är ju sååååååååå bra pris. Bla, bla, bla....
................
Detta fortsätter och killen begriper inte. Han i princip idiotförklarar mig för att jag inte vill betala det simpla priset och för att jag inte begriper att det är värt pengarna, för jag kommer ju definitivt att titta mer.... JÖSSES!!!
Ja - vilken idiot du var som inte begrep ditt eget bästa!
Jag är för flat. Jag går in i diskussioner...iofs enkom för att slå hål på deras trams, och det kan det vara värt att förströ sig lite med
Men annars har vi en hemma som är närkampsexpert med svart bälte i att klyva, kapa och såga upp telemarketing-muppar!
Det är ett sant nöje att höra på när hon går loss...
Alltifrån hur tonläget i rösten sänks som t.o.m skulle göra Fantomen avundsjuk! (när Fantomen talar isar sig blodet...)
Till att höra hur hon monterar ner deras s.k erbjudanden i beståndsdelar, så det tillslut visar sig att - det inte var SÅ djävla bra trots allt!
HOn kan få dem att be om ursäkt för att de någonsin fötts! Och det är ju en egenskap man önskar att Idol-juryn hade!!
Last edited: