Idag är jag förbannad därför att...

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Fast man köper inte en Merca för dess kvalitets skull. Man köper en Merca för sin egen dumhets skull :D Folk borde ha lärt sig vi det här laget att Merca är bara en dyrare variant av Opel eller dylikt. Det är inget fel med en Opel, så länge den kostar därefter...

Framförallt så köper man ALDRIG Mitsubishi... aldrig någonsin... (förra bilen)

Merca köper man för kvalitén på åkturen..
Vet inte om det andra beror på märket eller på mig eftersom jag
tydligen sabbar allt i min väg.. :brinnerup

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Fast man köper inte en Merca för dess kvalitets skull. Man köper en Merca för sin egen dumhets skull :D Folk borde ha lärt sig vi det här laget att Merca är bara en dyrare variant av Opel eller dylikt. Det är inget fel med en Opel, så länge den kostar därefter...
Jag blir lite förbannad för att Mercedes inte kunde fortsätta sin filosofi med att bygga bilar så bra de bara kunde, för att sedan sätta priset därefter.
1987 började de göra som andra tillverkare.
Först bestämmer man specifikationerna, såsom prestanda, utrustning och pris.
Sedan bygger man en bil så billigt som möjligt som uppfyller kraven nätt och jämnt.
Saknar de gamla 123orna.
Inget speciellt.
Bara en korrekt bil.

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Samma jävla verkstad igen :mad: :mad: :mad:

Blev lovad att få tillbaka bilen förra tisdagen.
Blev lovad att få tillbaka bilen i torsdags eller fredags.
Blev lovad att få tillbaka bilen idag.
Blivit lovad att få den imorgon.

Hittills är tre av fyra löften brutna. :mad: :mad: :mad:
När jag ringde i fredags så hade dom fått den från lackeraren och skulle börja med den. När jag ringde nyss så hade dom fått den från lackeraren idag :va
Vill inte hänga ut nån firma men det är en rätt stor VAG-verkstad i uppsala

Nu vet jag fan inte om jag ska skratta eller gråta. Får inte biljäveln idag heller!

Ringde för 45 minuter sen och då LOVADE han att jag skulle få den idag. Bilen var hos glasmästaren för att sätta i en ruta. Eftersom alla rutor var hela när jag lämnade bilen så gissade jag att dom hade tagit ur rutan när dom riktade skärmen. För 5 minuter sen så ringer dom upp mig. "Vi har fått fel ruta så den passar inte. Vi får hem en ny imorgon bitti"

JÄVLA AMATÖRER!!!!!!111 :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:mad: Sökte semester förra veckan för Hoj-x helgen, tror ju att man kan få semestern eftersom de är mer än 1 månad innan.
:huvet nepp nopp inte alls dom har lagt in utbildning och lediga pass så jag kan inte få min semester :( :huvet

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Samma jävla verkstad igen :mad: :mad: :mad:

Blev lovad att få tillbaka bilen förra tisdagen.
Blev lovad att få tillbaka bilen i torsdags eller fredags.
Blev lovad att få tillbaka bilen idag.
Blivit lovad att få den imorgon.

Hittills är tre av fyra löften brutna. :mad: :mad: :mad:
När jag ringde i fredags så hade dom fått den från lackeraren och skulle börja med den. När jag ringde nyss så hade dom fått den från lackeraren idag :va
Vill inte hänga ut nån firma men det är en rätt stor VAG-verkstad i uppsala

Haha, ovanligt att vara arg på en VAG-verkstad! Själv hämtade jag ut firmabilen idag då de hade bytt slavcylindern till kopplingen. Detta på 4:e försöket, de 2 första gångerna bytte de huvudkopplings-cylindern innan jag påpekade att det var slavcylindern det var fel på. 3:e gången jag lämnade in den så hade de beställt hem fel prylar.
Så på 4:e försöket fick de till det.
Efter att ha haft att göra med VAG minst ett 30-tal gånger så blir jag förvånad varje gång det går smidigt hos dem, eller inte kostar multum...

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Kanske inte direkt förbannad, eller jo, irriterad till den grad att det nog kan definieras som förbannad.
Har varit uttråkad så länge att det väckt en irritation,
som i sin tur pågått så länge att den gjort mej arg och förbannad,
(på icke aggressivt sätt, utan snarare på ett uppgivet sätt).
över det faktum att jag är SÅ uttråkad. :tråkad

När kommer våren? När ska jag få köra hoj? Känns som en evighet dit..

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Världens fegaste katt?

Idag kom en mus springandes över vardagsrumsgolvet. Den satte sig och funderade under matbordet. Hämtade vår katt som är 5 månader gammal. Satte ner katten c:a 1 meter från musen, och tänkte att nu är problemet löst...

Vad gör kattskrället? Den reser rygg, backar bakåt utan att släppa blicken från musen, och springer sedan som en oljad blixt upp på övervåningen och gömmer sig!
:va :3freak :mad: :huvet

Vad ska jag göra? Finns det talibanläger för kattungar? Finns det någon instruktionsvideo på Youtube som jag kan visa för henne?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Idag kom en mus springandes över vardagsrumsgolvet. Den satte sig och funderade under matbordet. Hämtade vår katt som är 5 månader gammal. Satte ner katten c:a 1 meter från musen, och tänkte att nu är problemet löst...

Vad gör kattskrället? Den reser rygg, backar bakåt utan att släppa blicken från musen, och springer sedan som en oljad blixt upp på övervåningen och gömmer sig!

Vad ska jag göra? Finns det talibanläger för kattungar? Finns det någon instruktionsvideo på Youtube som jag kan visa för henne?

Raskatt? Kan få gå på träningsläger hos våra kampkatter. Sök "mean kitty" på youtube" :tummenupp

Last edited:

hally

Guest

Som min katt gjorde:) har vita möss hemma (min dotters) ialla fulla fall.. så fick katten tag i en av mössen, Greta. Kom in till mig där jag satt och såg tv, spottade ut musen o tittade på mig som att han var så duktig. Greta pep och sprang i väg utan att katten gjorde ett smack åt det. Min hund som är en liten sak på 2 kg, fick i stället tag i Greta och bet henne. Hon klarade sig dock utan mera skador än ett chockat hjärta. Så jag tror inte att alla katter
har så mkt jakt i sig;P min är ändå en bonnkatt som är ute när han vill.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Min axel gick ur led idag igen, och det ordentligt.
Inte varit så illa en enda gång förr, och nu gör det förbannat jävla ont. Den håller ju fan inte för något. :mad: :huvet

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
...jag har jätteont efter en operation jag gjorde för tre veckor sen och idag är verkligen värsta dagen hittills. HATAR precis allt just nu. :mad: :huvet :tummenner :gråta :4skrika :( :död

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Idag kom en mus springandes över vardagsrumsgolvet. Hämtade vår katt som är 5 månader gammal. Satte ner katten c:a 1 meter från musen, och tänkte att nu är problemet löst...

Vad gör kattskrället? springer sedan som en oljad blixt upp på övervåningen och gömmer sig! [/B]
:va :3freak ?

Världens fegaste kille..?! :arsele

Du vågar inte själv jaga ut den lilla musen utan bjussar en söt liten oskyldigt kattunge på den istället..?!! :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att tjejen lyckades med konststycket att repa bilen mot den enda stolpen som finns i carporten. Jag får väl sätta mig någon dag och åka runt i nån rondell och hoppas på att nån jävel kör på mig så att skiten blir inlöst.

Dominator-Rocks

Guest
För att tjejen lyckades med konststycket att repa bilen mot den enda stolpen som finns i carporten. Jag får väl sätta mig någon dag och åka runt i nån rondell och hoppas på att nån jävel kör på mig så att skiten blir inlöst.

Dags för en tripp till fjällen igen .... :jäs

Dominator-Rocks

Guest
Haha, det där kommer jag få höra länge antar jag :näsblod
Och för att vara lite seriös så åkte vi faktiskt skidor igår igen, men hon trillade aldrig :banana :banana

Näh men hon borde kanske ha "trillat" då hade hon varit lite försiktigare med bilen.. :mad:

Edit:
Jag är förbannad för att jag inte får tag i något jobb :mad: och lär väll få fortsötta vara förbannad ett bra tag framöver :näsblod

Hur svårt kan det vara egentligen :confused: SVÅRT :mad:

Last edited:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Har bilen på verkstad, och lånebilen ( visserligen gratis ) saknar stereo :mad Har 5 mil enkel resa till jobbet :huvet

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Haha, ovanligt att vara arg på en VAG-verkstad! Själv hämtade jag ut firmabilen idag då de hade bytt slavcylindern till kopplingen. Detta på 4:e försöket, de 2 första gångerna bytte de huvudkopplings-cylindern innan jag påpekade att det var slavcylindern det var fel på. 3:e gången jag lämnade in den så hade de beställt hem fel prylar.
Så på 4:e försöket fick de till det.
Efter att ha haft att göra med VAG minst ett 30-tal gånger så blir jag förvånad varje gång det går smidigt hos dem, eller inte kostar multum...

Efter att ha blivit lovad att få bilen 4 gånger tidigare så fick jag den äntligen idag. Nästa gång blir det en annan verkstad.

Har bilen på verkstad, och lånebilen ( visserligen gratis ) saknar stereo :mad Har 5 mil enkel resa till jobbet :huvet

Mp3 :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras