Om det var helt utan ironi så skulle du ha klappat till honom, helt ärligt nästa gång du kommer i närheten av fanskapet så spela in med mobilen och anmäl!
Jisses
I vilket sammanhang klämde han ur sig det?? (korkat sagt oavsett vilket sammanhang, var bara nyfiken..)
sådana människor borde verkligen inte jobba som lärare.
Min lärare i medicinsk terminologi gav mig svaret "jaså ska du vara på röntgen i sommar, ja det är ju den svåraste avdelningen, har du funderat på att byta eller utbilda dig till något annat då jag inte tror du klarar det". Jobbet gick fläckfritt, tur jag inte bröts ner av hennes elaka kommentarer. Utbilningen/läraren fick också mycket kritik av oss vid läsårets slut och efterföljande elever fick utbildningen förlängd med ett halvår och läraren i fråga slutade.
stå på dig r
Nänä, han var allvarlig. Hade en körning med honom en gång, och då sa han att jag var "dum i huvudet och inte fattade nånting. Var jag verkligen så trög?"
Till saken hörde att jag inte ens gjorde nåt fel, utan gjorde exakt som han sa.
Han kanske inte tycker tjejer överlag ska köra lastbil?
Han verkar i alla fall vara rätt så otrevlig.
Jag tror det är något sånt, det märks rätt tydligt när han pratar om olika åkerier och olika situationer. Det är ofta han slänger ur sig nåt i stil med "Ja, så kom jag ut där, och då kom grabbarna mot mig.. Och ja, där är ju nån tjejer med (väldigt negativ, lite snäsig ton).. Men i vilket fall, så sa grabbarna... "
För några år sedan jobbade jag på ett åkeri.Jag tror det är något sånt, det märks rätt tydligt när han pratar om olika åkerier och olika situationer. Det är ofta han slänger ur sig nåt i stil med "Ja, så kom jag ut där, och då kom grabbarna mot mig.. Och ja, där är ju nån tjejer med (väldigt negativ, lite snäsig ton).. Men i vilket fall, så sa grabbarna... "
För några år sedan jobbade jag på ett åkeri.
Vi hade en kvinnlig chaffis.
Vi hade även hämtning av tunga jävla pallar med ekparkett på ett ställe med otroligt gropig och ojämn lastbrygga.
Omöjligt att få hjälp.
Skickade alltid de grövsta chaffisarna vi hade för att hämta.
Blev fel.
Skickade Sussie.
När jag fick reda på det var jag på väg att skicka någon för att hjälpa henne.
Ringde först.
Inga problem.
Fyra killar hade hjälpt henne att lasta...
Körde budbil innan, och fick alltid backa till lastbilarnas brygga, så där blev ju en uppförsbacke att dra vagnarna uppför. Klarade det för det mesta själv, men ibland hände det ju att vagnarna var tyngre än vanligt.
Men det var aldrig några problem, killarna i lastbilarna bredvid hade alltid snorkoll på mig och mina vagnar, och nästan tävlade om vem som var först fram och fick dra upp den tunga vagnen.
En uppknäppt blus så är jobbet så gott som gjort utan ansträngning från din sida eller?
Inte ens det. Hade en stor jävla t-shirt med företagets logga på. Den var väl en sisådär 5 storlekar för stor, så den hjälpte nog inte till!
Pratade med en idag på telefon för första gången. Hon har fina bilder på nätet och har fyllt i "lagom kramgo". OK, inga problem, rock on liksom
Hade inte du varit norröver till nån som var "lagom kramgo" också? Har för mig att jag läste nåt om en lyckad helg i en annan tråd
Idag är jag vansinnigt förbannad på ARBETSFÖRMEDLINGEN och FÖRSÄKRINGSKASSAN och ALL JÄVLA BYRÅKRATI I DET HÄR SATANS JÄVLA FITTLANDET.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|