Idag är jag förbannad därför att...

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
R6:a 99:a
Jag äe för full för mitt eget bästa... suck atyt man aldrig lär sig.... hjälp.. haaha typl..

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Om det var helt utan ironi så skulle du ha klappat till honom, helt ärligt nästa gång du kommer i närheten av fanskapet så spela in med mobilen och anmäl!

Nänä, han var allvarlig. Hade en körning med honom en gång, och då sa han att jag var "dum i huvudet och inte fattade nånting. Var jag verkligen så trög?"
Till saken hörde att jag inte ens gjorde nåt fel, utan gjorde exakt som han sa.

Jisses :3freak
I vilket sammanhang klämde han ur sig det?? (korkat sagt oavsett vilket sammanhang, var bara nyfiken..)

Han kom underfund med att vi bara hade 3 veckor kvar i skolan, och att det missats att bokas uppkörningstid för mig till CE. Då sa han att jag det var bäst att jag insåg att jag var värdelös och inte skulle klara av det.
För det första har han ingen aning om hur jag kör, och för det andra var det ju en miss av tantan som sköter bokningarna att det inte bokats än.

:mad: sådana människor borde verkligen inte jobba som lärare.

Min lärare i medicinsk terminologi gav mig svaret "jaså ska du vara på röntgen i sommar, ja det är ju den svåraste avdelningen, har du funderat på att byta eller utbilda dig till något annat då jag inte tror du klarar det". Jobbet gick fläckfritt, tur jag inte bröts ner av hennes elaka kommentarer.:mad: Utbilningen/läraren fick också mycket kritik av oss vid läsårets slut och efterföljande elever fick utbildningen förlängd med ett halvår och läraren i fråga slutade.

stå på dig :kramar

Nej, han kan nog hitta något mer passande.. Sopgubbe eller nåt.. :3freak

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nänä, han var allvarlig. Hade en körning med honom en gång, och då sa han att jag var "dum i huvudet och inte fattade nånting. Var jag verkligen så trög?"
Till saken hörde att jag inte ens gjorde nåt fel, utan gjorde exakt som han sa.

Han kanske inte tycker tjejer överlag ska köra lastbil? :näsblod

Han verkar i alla fall vara rätt så otrevlig.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Han kanske inte tycker tjejer överlag ska köra lastbil? :näsblod

Han verkar i alla fall vara rätt så otrevlig.

Jag tror det är något sånt, det märks rätt tydligt när han pratar om olika åkerier och olika situationer. Det är ofta han slänger ur sig nåt i stil med "Ja, så kom jag ut där, och då kom grabbarna mot mig.. Och ja, där är ju nån tjejer med (väldigt negativ, lite snäsig ton).. Men i vilket fall, så sa grabbarna... "

jezziiie

Member of Huddinge MCK.
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
En okonventionell gatmissil, enligt Allt om MC. (ombyggd ZZR med släpvagn)
Idag är jag vansinnigt förbannad på ARBETSFÖRMEDLINGEN och FÖRSÄKRINGSKASSAN och ALL JÄVLA BYRÅKRATI I DET HÄR SATANS JÄVLA FITTLANDET.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag tror det är något sånt, det märks rätt tydligt när han pratar om olika åkerier och olika situationer. Det är ofta han slänger ur sig nåt i stil med "Ja, så kom jag ut där, och då kom grabbarna mot mig.. Och ja, där är ju nån tjejer med (väldigt negativ, lite snäsig ton).. Men i vilket fall, så sa grabbarna... "

På en hoj skulle du antagligen ändå köra ifrån honom alla dagar i veckan. :)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
För några år sedan jobbade jag på ett åkeri.
Vi hade en kvinnlig chaffis.
Vi hade även hämtning av tunga jävla pallar med ekparkett på ett ställe med otroligt gropig och ojämn lastbrygga.
Omöjligt att få hjälp.
Skickade alltid de grövsta chaffisarna vi hade för att hämta.
Blev fel.
Skickade Sussie.
När jag fick reda på det var jag på väg att skicka någon för att hjälpa henne.
Ringde först.
Inga problem.
Fyra killar hade hjälpt henne att lasta...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För några år sedan jobbade jag på ett åkeri.
Vi hade en kvinnlig chaffis.
Vi hade även hämtning av tunga jävla pallar med ekparkett på ett ställe med otroligt gropig och ojämn lastbrygga.
Omöjligt att få hjälp.
Skickade alltid de grövsta chaffisarna vi hade för att hämta.
Blev fel.
Skickade Sussie.
När jag fick reda på det var jag på väg att skicka någon för att hjälpa henne.
Ringde först.
Inga problem.
Fyra killar hade hjälpt henne att lasta...

Körde budbil innan, och fick alltid backa till lastbilarnas brygga, så där blev ju en uppförsbacke att dra vagnarna uppför. Klarade det för det mesta själv, men ibland hände det ju att vagnarna var tyngre än vanligt.
Men det var aldrig några problem, killarna i lastbilarna bredvid hade alltid snorkoll på mig och mina vagnar, och nästan tävlade om vem som var först fram och fick dra upp den tunga vagnen. :D

Dominator-Rocks

Guest
Körde budbil innan, och fick alltid backa till lastbilarnas brygga, så där blev ju en uppförsbacke att dra vagnarna uppför. Klarade det för det mesta själv, men ibland hände det ju att vagnarna var tyngre än vanligt.
Men det var aldrig några problem, killarna i lastbilarna bredvid hade alltid snorkoll på mig och mina vagnar, och nästan tävlade om vem som var först fram och fick dra upp den tunga vagnen. :D

En uppknäppt blus :brynad så är jobbet så gott som gjort utan ansträngning från din sida eller?

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Idag tröttnade jag rejält på nätdejtingens baksida! :mad:

Det är kul att surra och flörta runt lite med olika tjejer men när man väl börjar "prata" lite mer seriöst så visar sig ljugeriet.

Pratade med en idag på telefon för första gången. Hon har fina bilder på nätet och har fyllt i "lagom kramgo". OK, inga problem, rock on liksom :)

När vi väl pratar på telefon så undrar jag mer om hennes bilder och då kommer det fram att det är tagna 2006... :mad:

Sa att jag då inte var intresserad eftersom bilderna inte var rättvisande och lade på luren i örat på henne. Hon gillade inte det :hihi

Fick kort därefter ett sms där det stod att "du vet inte vad du går miste om, jag är tjejen många killar drömmer om".. :rofl :rofl

Svarade (fast på mail) "Lilla gumman, om man nu kan kalla dig för liten nu för tiden,,,, jag är en handfull år äldre än dig och har snurrat på nätet en del tidigare.
Tro mig, de fåtal schyssta tjejer jag kanske går miste om pga min attityd och mina principer, har jag lagt in i min beräkning på om det är värt att pröjsa det här månadsabbet eller inte...
Hittills har det varit varierad utdelning. Jag lägger ut rättvisande bilder på mig och får svar av fettokissar som tagit sina bilder för ett par år sedan... Det funkar inte i min värld helt enkelt.

Har redan slösat för mycket tid på tjejer som tror sig veta hur en kille som mig vill bli uppvaktad, och det är INTE med ett valkknull eller med bristande kunskaper om hur man gör något så enkelt som pulvermos utan att brandlarmet går...
Tack för visat intresse dock!"

Var det för mycket tycker ni :va

Last edited:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Pratade med en idag på telefon för första gången. Hon har fina bilder på nätet och har fyllt i "lagom kramgo". OK, inga problem, rock on liksom :)

Hade inte du varit norröver till nån som var "lagom kramgo" också? Har för mig att jag läste nåt om en lyckad helg i en annan tråd :lol

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att de snikna jävla idioterna som jag fylleskjutsat aldrig kan ställa upp tillbaks. De kan ju kallt räkna med att jag aldrig tänker köra runt på de igen. :mad:

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Idag är jag förbannad för att jag är så dumlat och missade att köpa en huggerjävel till min jävla skithoj!!!
Såg en skitfin (läs hel) i en annons här på sporthoj för 500 o tänkte den var fin den ska jag ha. Men.... jag kontaktar honom sen.
Och så har jag hållit på i flera dagar tills idag när jag verkligen tänkte att nu, nu fan ska jag köpa den.
Plopp! så är den borta, hittar den inte ens på le block längre.... grrr morr och piss.
En småsak, men jag blev förbannad ändå.

Ahahahaha nu blev jag glad igen, höll på att dööö när jag läste inlägget ovan (c barrow).
Haha jo det kanske var lite att ta i men du har rätt, och speciellt när hon skriver att "du vet inte vad du går miste om, jag är tjejen många killar drömmer om" DÅ vet man att man gjort rätt val
Folk som skriver så har alltid något att dölja...

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
I dag är jag förbannad för att vi inte har ett Biltema i stan, jag skulle montera lite extraljus på bilen och trodde att jag hade alla grejor, men inte då...

Nåja, extraljusstag och lite kabelskor hittar man ju säkert på macken...

Pyttsan, första macken jag var in på hade, men bara den löjliga runda modellen, andra macken likaså, treje macken hade rätt sort, men bara ett kvar och dessutom för 49:- st.

Biltema tar 17:- st och skulle garanterat ha haft hemma.

Kabelskorna likaså, mackarna tar mellan 21 och 45:- för en ask med 5st sämsta sortens kabelskor...

Det går fyra kabelskor i varje lampa, fem på varje relä, två på varje knapp inne i bilen osv...

Kabelskor ska säljas på 5kg hink och billigt, dessutom ska dom vara av bra kvalitet, helst krympvarianten med smältlim i.

Dessutom ringde jag (och väckte? en bakfull?) BorisJR då jag behövde ett tändstift till en KTM i dag, men inte fan hade han det hemma i studentrummet, skärpning BorisJR.... (tack för att du kollade IAF)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att min fot är helt uppfuckad efter gårdagens galej och jag ska iväg och åka skidor i Romme imorgon :mad:
Ska linda den hårt som fan nu och pula i mig lite smärtstillande och se hur det känns. Fast jag får inte plats i pjäxan med lindad fot...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati