Idag är jag förbannad därför att...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att trådar låses alldeles för lättvindigt nu för tiden :(
Bara för att frågan är besvarad så finns det fortfarande utrymme för diskussion vid vissa tillfällen, varför då låsa en tråd som inte gör någon skada?
Åtminstone i denna forumsdel, det var därför den skapades från första början för att rensa upp i de seriösa forumdelarna.

Iofs inget att vara förbannad över, mer sur.
Nu är jag mer förbannad för att jag har jobbat natt och ska jobba hela dagen och sen vara ledig ikväll men jobba dag imorgon samt natt. Det är inget bra att dra på sig för mycket jobb utan att kolla kalendern...

Gick med
4 May 2007
Hoj
R1-05 nu såld :(
Bara för att frågan är besvarad så finns det fortfarande utrymme för diskussion vid vissa tillfällen, varför då låsa en tråd som inte gör någon skada?
Åtminstone i denna forumsdel, det var därför den skapades från första början för att rensa upp i de seriösa forumdelarna.

Iofs inget att vara förbannad över, mer sur.
Nu är jag mer förbannad för att jag har jobbat natt och ska jobba hela dagen och sen vara ledig ikväll men jobba dag imorgon samt natt. Det är inget bra att dra på sig för mycket jobb utan att kolla kalendern...

Särskilt när man jobbar utan lön:hihi

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

När dessutom svaret var att "Det är inte mitt fel, hojjen kommer att lottas ut någon gång i en obestämd framtid.
Kanske.
Om alla lotterna blir sålda.
Vilket vi inte gör några större åthävor för att fixa."

Menar vi samma tråd?

maroxx

Guest
Förbannad över min 13åriga brorsas omognad och vägran att inse vikten av skola och ett fläckfritt brottsregister

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Last edited:

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
:huvet

Antagligen inte, det där kände jag inte igen. Det var först och främst kaklingstråden jag hade i åtanke men det gäller flertalet trådar sedan några månader tillbaka. Jag vet att moderatorerna "bara gör sitt jobb" men det går överstyr.

Jag börjat irritera mig lite på det också, sidan 6 i OT är ett bra exempel. Där ligger flera trådar som blev låsta med motiveringen "svar funnet" Ifall det nu skulle finnas följdfrågor då? Ska man starta en ny tråd varje gång då?

Dominator-Rocks

Guest
Jag börjat irritera mig lite på det också, sidan 6 i OT är ett bra exempel. Där ligger flera trådar som blev låsta med motiveringen "svar funnet" Ifall det nu skulle finnas följdfrågor då? Ska man starta en ny tråd varje gång då?

Nya mods i OT, inte så lätt... bra att ni framför er kritik jag är övertygad om att dom läser den och tar åt sig....

Pma direkt till Mod om "du" är missnöjd :tummenupp

När dessutom svaret var att "Det är inte mitt fel, hojjen kommer att lottas ut någon gång i en obestämd framtid.
Kanske.
Om alla lotterna blir sålda.
Vilket vi inte gör några större åthävor för att fixa."

Menar vi samma tråd?

Vad ville du du ha sagt i den tråden?

Förutom det du sade http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4072530&postcount=18

Var väll bara bra att den stängdes innan mobben kom...

LR?

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Det är bara att inse faktum, sporthoj.com VAR roligare förr.

Nu är det så många användare varav 90% är världsmästare och bitterfittor+moderatorerna är helkassa.

Swiiiidiii de var bättre 03/04!

zerokool

Gube
Gick med
5 May 2008
Hoj
FZ8S SP -11
Är förbannad för att jobbet har strulat till med lönen. Förra månaden fick jag 0:- i lön, denna månad får jag 872:- i lön
Kommer bli en halshuggning av en viss person på jobbet på måndag:mad:

Dominator-Rocks

Guest
Gårdagens Datormek :huvet :mad: :mad: :huvet :huvet gör mig fortfarande rejält förbannad :fakta

Skrattretande :huvet

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Precis vad jag menar, man kanske vill diskutera vissa svar!? Som i tråden om "borra i kakel" tex.
Jag vill inte gå för långt och kalla det idioti men snart är det dags... Varför, det fyller ingen funktion att låsa en tråd bara för att moderatorn "anser att svaret är funnet"!!!! :mad:

Nåja, det är väl det som skiljer packet från patrasket...

jag är sur för att livet är för kort

Börjar du bli gammal? Jag är 27 och räknar med att bli ca 55 år gammal och jag känner ingen ångest än... Är du typ 54 och tänker som mig så förstår jag dig förvisso...

Last edited:

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc

Fler än jag som irriterar sig på detta ser jag :tummenupp

sportbike

Guest
Angående trådar som låses när frågan anses besvarad,inte bara av en moderator som kanske inte är helt bevandrad i ämnet,utan också av medlemmar som faktiskt påpekar att frågan är besvarad,så brukar tyvärr många trådar spåra ur efter ett tag.
Om en tråd är låst och du vill göra inlägg,så pm:a moderatorn i den forumdelen så kan han ju öppna den igen.
Att trådar stängs tidigare än förut beror på stor del att den drivande delen av sajten önskar mindre spam och mer seriös framtoning av SH.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum