Idag är jag förbannad därför att...

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
...en skiva är borta i min Live Shit: Binge and Purge-box :gråta

Och så är jag less på att skicka ansökningar :mad:

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Idag är jag jättearg på:

* Min tvättmaskin. Den verkar ha gått sönder.

* Och såna som fortfarande har julgardinerna uppe. Röda, med tomtar på. Alltså, vissa borde inte få ha julgardiner!

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Går upp sådär äckligt tidigt för att hinna till ett extraknäck, får olika tider jag ska jobba till och från, idag har jag fått tid från 08.00 till 14.30.

Nu har jag varit här i några få minuter och direkt konstaterat att dom gett mig fel information och att det är 14.30-19.00 jag ska vara här... What the fuck to do?...

Verkligen hatar när man blir försenad eller strular till det på annat sätt p.g.a. någon annan människa, verkligen HATAR DET :mad:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Se det från den ljusa sidan. Du var ju inte direkt försenad ;)

Haha, nej det är sant. Den här incidenten kanske är naturens gång att balansera allt.

"Du har kommit mellan 5 och 20 minuter försent hundra gånger nu, så idag fick du gå upp tidigt och vara sex timmar tidig, inte mer än rättvisst och korrekt" :död

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag fortfarande måste tragla vidare med litteraturhistorian utan att kunna få ett svar på vad det är bra för :4skrika

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Idag är jag jättearg på:

* Min tvättmaskin. Den verkar ha gått sönder.

* Och såna som fortfarande har julgardinerna uppe. Röda, med tomtar på. Alltså, vissa borde inte få ha julgardiner!

Jag kompenserar dom som har julgardinerna uppe genom att inte ha några alls i överhuvudaget.

Dominator-Rocks

Guest
Att folk har blivit så jävla säkerhetsmedvetna och 90% av alla wlan är krypterade.

Satt och väntade i bilen idag skulle vänta ca 40min, men det är väll ingenting om man kan surfa lite tänkte jag och började glida omkring lite med bilen och scanna wlans, hänglås efter hänglås :mad: och dom jävlarna jag hittade utan var sjukt dålig styrka på. :mad:

Jag hatar att vänta!

Man blir förbannad :mad:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag vet inte vad jag är mest förbannad på.

Uppfarten hemma som har en decimetertjock skorpa av kärnis*.

Solen som precis går ner när den rundar garaget och får fritt utrymme att smälta nyss nämnda is.

Garaget som fanimig är utstuderat placerat för att skymma uppfarten från vårsolens strålar.

:gnissla

/J

* Dumfan som man är så skottade man inte efter det senaste snökaoset, "det smälter väl bort imorgon", jojävlar...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Att folk har blivit så jävla säkerhetsmedvetna och 90% av alla wlan är krypterade.

Satt och väntade i bilen idag skulle vänta ca 40min, men det är väll ingenting om man kan surfa lite tänkte jag och började glida omkring lite med bilen och scanna wlans, hänglås efter hänglås :mad: och dom jävlarna jag hittade utan var sjukt dålig styrka på. :mad:

Jag hatar att vänta!

Man blir förbannad :mad:

Det är förbannat, här upplåter man sitt eget Wlan till den som behöver, men tar man själv med sig laptopen någonstans så kan man ge sig f-n på att det inte finns några öppna....

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Arga snickaren! Vem tror han att han är, förutom en stor jävla stockholmstönt som tror han är bäst? Ok, man får gärna tro att man är bäst men då ska man ju vara det också.

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Telias bögiga adsl :mad:
Håller på att tanka en hyfsat stor fil. Efter att ha fått ner 4% på 1½ timme kopplade jag in mobila bredbandet och har nu plockat ner 14% på 10 minuter. Imorgon säger jag upp skiten :mad:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Jag fortfarande måste tragla vidare med litteraturhistorian utan att kunna få ett svar på vad det är bra för :4skrika

Den är bra för allmänbildningen, har vi inte redan avverkat detta i en annan tråd...?! :D

Telias bögiga adsl :mad:
Håller på att tanka en hyfsat stor fil. Efter att ha fått ner 4% på 1½ timme kopplade jag in mobila bredbandet och har nu plockat ner 14% på 10 minuter. Imorgon säger jag upp skiten :mad:

Vad laddar du egentligen ner? :brynad

Last edited:

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Förbannad på hantverkare som måste börja köra med slagborrmaskin i lägenheten brevid och väcka mig 0730 när jag jobbat till 2315 och somnar ännu senare...

Dalmasen

The Lonely Ninja Rider
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Kawasaki ZX-10R -04
idag e man förbannad för man såg det ska snöa här på måndag och tisdag, jävla skit att det aldrig blir riktig vår här i dalarna...

srixxo

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2009
Hoj
En grön
Inte förbannad kanske, men lite fundersam efter att sambon sa så här: "Nu när du köpt mc så tycker jag att jag kan få en häst. Annars blir det inte rättvist." Känns som att det kan bli dyrt. I >Tokholm tror jag att bara stallplatsen kostar 6 000 per månad. Hilfe!!!

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum