Skrotnisse
What would Shervin do?
Inte jag som började.Har inget behov av exemplifiering här för att du ska bli nöjd. Har du intresse av vart jag står i detta kan du pma.
Inte jag som började.Har inget behov av exemplifiering här för att du ska bli nöjd. Har du intresse av vart jag står i detta kan du pma.
Verkligen hatar när man blir försenad eller strular till det på annat sätt p.g.a. någon annan människa, verkligen HATAR DET
Se det från den ljusa sidan. Du var ju inte direkt försenad
Idag är jag jättearg på:
* Min tvättmaskin. Den verkar ha gått sönder.
* Och såna som fortfarande har julgardinerna uppe. Röda, med tomtar på. Alltså, vissa borde inte få ha julgardiner!
Att folk har blivit så jävla säkerhetsmedvetna och 90% av alla wlan är krypterade.
Satt och väntade i bilen idag skulle vänta ca 40min, men det är väll ingenting om man kan surfa lite tänkte jag och började glida omkring lite med bilen och scanna wlans, hänglås efter hänglås och dom jävlarna jag hittade utan var sjukt dålig styrka på.
Jag hatar att vänta!
Man blir förbannad
Jag fortfarande måste tragla vidare med litteraturhistorian utan att kunna få ett svar på vad det är bra för
Jag fortfarande måste tragla vidare med litteraturhistorian utan att kunna få ett svar på vad det är bra för
Telias bögiga adsl
Håller på att tanka en hyfsat stor fil. Efter att ha fått ner 4% på 1½ timme kopplade jag in mobila bredbandet och har nu plockat ner 14% på 10 minuter. Imorgon säger jag upp skiten
Telias bögiga adsl
Håller på att tanka en hyfsat stor fil. Efter att ha fått ner 4% på 1½ timme kopplade jag in mobila bredbandet och har nu plockat ner 14% på 10 minuter. Imorgon säger jag upp skiten
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|