Springer upp för rulltrappor o snubbar på 40+ som tror dom är så jävla hippa me sin fula dialekt o blaah..
Har du stått på fel sida i rulltrappan? Man blir förbannad!!!!11
Springer upp för rulltrappor o snubbar på 40+ som tror dom är så jävla hippa me sin fula dialekt o blaah..
Vill du få någon RIKTIGT sur, så skall du försöka trösta någon som missat tunnelbanetåget genom att ge information om när nästa går.Ja, man undrar. Jag är lantis och lämnar alltid en tillräcklig lucka. Men här har jag blivit kritiserad för det. "Folk blir sura om du gör så" fick jag höra.
Vill du få någon RIKTIGT sur, så skall du försöka trösta någon som missat tunnelbanetåget genom att ge information om när nästa går.
Bekommer mig icke. Fetlagda lantisars armar bryts som tandstickor. Men du är välkommen att tro att du gör skillnad.För att göra alla er stockholmare ännu mer upprörd så kan jag berätta att jag står stilla, mitt i rulltrappen med en hand på vardera sidan.
På trots.
Vi är jettestressade.Stockholm är det enda stället i världen jag kört på, där huvudparten av mottrafikanterna tycker att det är en bra idé att kasta ut sin Nissan Micra framför en fullastad lastbil i snömodd.
Ety jag är uppvuxen på landsbygden, så ser jag det som naturligt att hålla avstånd när jag kör.
Funkar i övriga Sverige.
I en hel del europeiska storstäder händer det att bilar trycker sig in framför om man lämnar mer lucka än en billängd.
I Stockholm räcker det med en bilbredd.
Varför?
Vi är jettestressade.
För att vi måste tjäna ihop pengar till skatt som finansierar alla lata bidragstagare (=resten av sverige).Varför?
Bahh.För att vi måste tjäna ihop pengar till skatt som finansierar alla lata bidragstagare (=resten av sverige).
Bekommer mig icke. Fetlagda lantisars armar bryts som tandstickor. Men du är välkommen att tro att du gör skillnad.
Vi är jettestressade.
För att vi måste tjäna ihop pengar till skatt som finansierar alla lata bidragstagare (=resten av sverige).
idag är jag sjukt förbannad på min livssituation och på min kära familj som har en tendens att bryta ner mig sakta bit för bit
Vår skatt är fiiiiinare.men jag betalar också skatt...
TANDstickor. Kretin!Du är välkommen att försöka knäcka mina tändstickor!
Och skillnad gör man, man retar upp hundratals stressade stockholmare varje dag man gör så, och det är en jättevinst i mina ögon!
Jag har aktieinnehav som direkt påverkas av försäljningen av blodtrycksmedicin och lugnande medel...
Vår skatt är fiiiiinare.
TANDstickor. Kretin!
Men denna vecka då när jag faktiskt är i sthlm medans jag får betalt, hur blire då?
Om du med "social kompetens" menar baktalning / skvaller / intrigskapande så ja.
Om du menar förmåga att arbeta/umgås med vem som helst utan att konflikter uppstår så, nej.
Sitter tre kärringar i ett rum och jobbar och en går ut så fälls det alltid negativa kommentarer om henne medans hon är borta.
Kommer hon tillbaka så kvittras det som vanligt.
Gissa vad som händer om en av dom andra två kärringarna går ut en stund? Samma sak då.
Vad tror ni händer när den tredje kärringen går ut?
Undantaget är möjligen när två av kärringarna lyckas gadda ihop sig stenhårt mot den tredje som en gemensam fiende.
Fråga vilken arbetsledare som helst.
Har dom tre kvinnor anställda och trettio män så kommer 90% av klagomålen från en kvinna och av dom gäller 90% en av dom andra kvinnorna.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|