Idag är jag förbannad därför att...

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Jag har svårt att se att någon skulle ha skrivit något i den tråden dom inte står för, och jag har ännu svårare att se att någon skulle börja skämmas och försöka ursäkta sig bara för att du m.fl. surar ihop.

Snarare så att dom känt sig tvungna att vara övertydliga för att ni ska begripa att vissa kommentarer var menade just på skämt och inte på blodigt allvar som du verkar tro.

Sen är det ju också underbart att se att när någon 'gjort bort sig' eller sagt/skrivit något som de efterråt inte riktigt kan står för tar de i panik till 'skämt-argumentet'.
"-öhhh brüden, de vau ju ba' ett schämt och due då vau, haru ingen humorrr lr?"

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Jag har svårt att se att någon skulle ha skrivit något i den tråden dom inte står för, och jag har ännu svårare att se att någon skulle börja skämmas och försöka ursäkta sig bara för att du m.fl. surar ihop.

Snarare så att dom känt sig tvungna att vara övertydliga för att ni ska begripa att vissa kommentarer var menade just på skämt och inte på blodigt allvar som du verkar tro.

Men om det nu är som du säger, dvs att allt var mest på skämt, så är det ju samtidigt konstigt att ingen verkade vara speciellt road...
Och varför sånt gnäll över att tråden då stängdes från er sida om det ändå inte var nåt viktigt ni hade att säga?

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Men om det nu är som du säger, dvs att allt var mest på skämt, så är det ju samtidigt konstigt att ingen verkade vara speciellt road...
Och varför sånt gnäll över att tråden då stängdes från er sida om det ändå inte var nåt viktigt ni hade att säga?
Alla killar verka tycka det var roligt? Vi har roligare? :confused:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Jag har inget emot diskussionen och debatten som sådan, däremot motsätter jag mig emot hur den drevs, dvs med tramsiga nedlåtande kommentarer.

Sen är det ju också underbart att se att när någon 'gjort bort sig' eller sagt/skrivit något som de efterråt inte riktigt kan står för tar de i panik till 'skämt-argumentet'.
"-öhhh brüden, de vau ju ba' ett schämt och due då vau, haru ingen humorrr lr?"

Cheap trick.

Beter man sig som ett spydigt och nedlåtande klantarsel i en tråd är det väl inte konstigt att folk reagerar på idiotin.

Jag tyckte faktiskt inte jag behövde sålla mer med ögonen i den tråden än i någon "moralkärringtråd". Läste en del sakliga inlägg och en del putslustiga oneliners. Precis som det varit i ett par av mina filmtrådar.

Inget nytt under solen, och jag kan leva med det.

Till stor del på detta och andra forum så bestämmer man själv hur illa vid sig man vill ta.

Till syvende å sist så är det ett mansdominerat forum. Ett mansdominerat forum där säkerligen minst 90% av de manliga medlemmarna älskar kvinnor mer än sin hoj. En näve salt rekomenderas.

Själv gillar jag sexistisk humor, fast att mina värderingar på riktigt inte återspeglar detta.

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Springer upp för rulltrappor o snubbar på 40+ som tror dom är så jävla hippa me sin fula dialekt o blaah.. :D

Ja, det verkar lugnare i Karlskoga :D

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/H1Q8gF7d5T0&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/H1Q8gF7d5T0&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ja, det verkar lugnare i Karlskoga :D

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/H1Q8gF7d5T0&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/H1Q8gF7d5T0&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Jaaa...see, mitt på stora torget... ååh så härligt, tänk o gö sådär i ståååkkhooolm då jävlar e man ihjältrampad direkt.
En jävla mupp på cykel peka finger åt en annan på cykel för att han körde om honom, WHAAT?! Varför liksom, chilla för fan... :gnissla

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
För att nu vräker snön ner igen... He***te, när ska skiten vara över egentligen?

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Jaaa...see, mitt på stora torget... ååh så härligt, tänk o gö sådär i ståååkkhooolm då jävlar e man ihjältrampad direkt.
En jävla mupp på cykel peka finger åt en annan på cykel för att han körde om honom, WHAAT?! Varför liksom, chilla för fan... :gnissla

Det är det värsta som kan hända en i trafiken här. Det må gå långsamt på våra leder, men det är tävling och blodigt allvar. Att bli omkörd är att bli kränkt, och man blir jävligt sårad. Folk blir förbannade.

De där cyklisterna är nog med i ngn s.k. bilpool och övar lite bara. På lördag har de bilar och ska till IKEA och slåss om p-platser.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag är så jävla arg på CSN, så det är fan inte sant. Och jag vetefan hur jag ska få utlopp för min ilska ens.... GAAH!!! :mad::huvet:brinnerup

sportbike

Guest
Jag e så jävla lack på alla människor som e förbannade på allt å alla.
Ryck upp er för i helVet !!!!
:mad:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Det är det värsta som kan hända en i trafiken här. Det må gå långsamt på våra leder, men det är tävling och blodigt allvar. Att bli omkörd är att bli kränkt, och man blir jävligt sårad. Folk blir förbannade.

De där cyklisterna är nog med i ngn s.k. bilpool och övar lite bara. På lördag har de bilar och ska till IKEA och slåss om p-platser.

Hahah... jag skulle kunna tänka mig att bo här nån helg då o då, men varenda jävla dag kan jag inte förstå.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Stockholm är det enda stället i världen jag kört på, där huvudparten av mottrafikanterna tycker att det är en bra idé att kasta ut sin Nissan Micra framför en fullastad lastbil i snömodd.
Ety jag är uppvuxen på landsbygden, så ser jag det som naturligt att hålla avstånd när jag kör.
Funkar i övriga Sverige.
I en hel del europeiska storstäder händer det att bilar trycker sig in framför om man lämnar mer lucka än en billängd.
I Stockholm räcker det med en bilbredd.
Varför?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag e så jävla lack på alla människor som e förbannade på allt å alla.
Ryck upp er för i helVet !!!!
:mad:

Det hade du nog också varit om du gått helt utan pengar i flera månader, och inte får ett enda vettigt ord ur råttorna som ska spotta upp pengarna....

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Stockholm är det enda stället i världen jag kört på, där huvudparten av mottrafikanterna tycker att det är en bra idé att kasta ut sin Nissan Micra framför en fullastad lastbil i snömodd.
Ety jag är uppvuxen på landsbygden, så ser jag det som naturligt att hålla avstånd när jag kör.
Funkar i övriga Sverige.
I en hel del europeiska storstäder händer det att bilar trycker sig in framför om man lämnar mer lucka än en billängd.
Varför?
Dåmm harju bråttåm, fattaruvell. Tack snella.

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Funkar i övriga Sverige.
Varför?

Ja, man undrar. Jag är lantis och lämnar alltid en tillräcklig lucka. Men här har jag blivit kritiserad för det. "Folk blir sura om du gör så" fick jag höra.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA