dunderhonung
Vill ha en duke nu!!
Fast nämn några grenar där den kvinnliga eliten spöar den manliga då?
Sporten i att lyssna.
Sporten i att lyssna.
Lyssna utan att registrera?Sporten i att lyssna.
Vilken eller vilka forumregler bröts det mot i tråden? Ofattbart löjligt att låsa den.Det är inte antalet missnöjda medlemmar som avgör om en tråd ska låsas eller inte, jag brukar försöka göra min egen bedömning också.
Detta innebär ju naturligtvis inte att jag alltid gör rätt, jag kan ju ha en helt skev uppfattning om vad som är passande eller inte.
Om min bedömning av tråden är felaktig, öppnar jag den gärna igen.
Bara att skicka pm.
Jamen visst, och funnes det ett VM i baktalning / skvaller / intrigskapande skulle vi vara chanslösa vi killar!
Allt enligt kvinnor som har jobbat på kvinnodominerade arbetsplaser.
Edit: Se bara på Skrotnisses inlägg tidigare idag om den dära bruden som bidde misshandlad av snubben sin, tystnadsplikten som bidde skvaller på SH. I just löve it
Jag väntade på den, en klassiker.
Män, ja ni kära män skvallrar minst lika mycket som ladies.
Har varit på mansdominerade arbetsplatser, och boy, det snackas kors och tvärs och ditten och datten och vem som gjorde vad och hur och när och bla bla bla...
Edit: Se bara på Skrotnisses inlägg tidigare idag om den dära bruden som bidde misshandlad av snubben sin, tystnadsplikten som bidde skvaller på SH. I just löve it
Det komiska är att när en man uttrycker något, ja då säger han bara sin åsikt och belönas.
Men när en brud säger något är hon bara gnällig och skvallrar och ska genast bli tillsagd och tystas ner.
Sjukt tröttsamt.
Jamen visst, och funnes det ett VM i baktalning / skvaller / intrigskapande skulle vi vara chanslösa vi killar!
Allt enligt kvinnor som har jobbat på kvinnodominerade arbetsplaser.
Det är väl så att kvinnor sopar mattan med män i de flesta grenar inom området social kompetens(generellt)
Män får mer fördelar inom det organisativa inom sport, mer träningstid, bättre halltider, mer plats i media. Manlig idrott har bättre anseende. Det är nog en del av förklaringen tror jaag.
Den som någon gång har vågat klä av sig det ironiska teflonet vet att damidrott innehåller samma idrottsliga dramatik som sina manliga motsvarigheter.
Vilken eller vilka forumregler bröts det mot i tråden? Ofattbart löjligt att låsa den.
Simon Spies höll sig med tre kärringar.Om du med "social kompetens" menar baktalning / skvaller / intrigskapande så ja.
Om du menar förmåga att arbeta/umgås med vem som helst utan att konflikter uppstår så, nej.
Sitter tre kärringar i ett rum och jobbar och en går ut så fälls det alltid negativa kommentarer om henne medans hon är borta.
Kommer hon tillbaka så kvittras det som vanligt.
Gissa vad som händer om en av dom andra två kärringarna går ut en stund? Samma sak då.
Vad tror ni händer när den tredje kärringen går ut?
Undantaget är möjligen när två av kärringarna lyckas gadda ihop sig stenhårt mot den tredje som en gemensam fiende.
Fråga vilken arbetsledare som helst.
Har dom tre kvinnor anställda och trettio män så kommer 90% av klagomålen från en kvinna och av dom gäller 90% en av dom andra kvinnorna.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|