Idag är jag förbannad därför att...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Bokus..

leverans tid 3-6 dagar. Det har gått 17 nu och jag ligger duktigt efter iom att jag inte har nån bok jävel.. och begagnad finns inte att upppbringa... PISS!! Jag kan ta att jag inte kommer in för att jag e för kass, lat eller ful men för att jag inte kan fåtag i kurslitratur nä där går gränsen...

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Lotus Notes är anledningen idag... :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Jävlakompliceradeskithelvetesologiskapissprogram...
sen att det beror på att man har "learning by clicking around" som utbildningsgrund på företaget gör ju inte saken bättre... :huvet
Hur man ens kan välja helvetet som mailklient eller klient överhuvudtaget är tamejfaen
helt utanför mitt förstånd.. Det är ju som att be om problem 24/7..

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Lotus Notes är anledningen idag... :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Jävlakompliceradeskithelvetesologiskapissprogram...
sen att det beror på att man har "learning by clicking around" som utbildningsgrund på företaget gör ju inte saken bättre... :huvet
Hur man ens kan välja helvetet som mailklient eller klient överhuvudtaget är tamejfaen
helt utanför mitt förstånd.. Det är ju som att be om problem 24/7..
Lotus notes har jag haft som mailprogram de senaste åren.
Funkar bra.
Det förbannade axaptahelvetet som vi skaffade som affärssystem för sisådär ett år sedan däremot...

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Vanligtvis är sekreterare bra att ha, men för helvete.. Idag fick jag fyra och en halv jävla timmes merarbete för att en sekreterare "glömt" att nämna ett par, i sammanhanget smått avgörande, detaljer. :censored

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Jag håller på att sluta snusa igen, cold turkey
Det är fan inte lätt, men såååå värt det när första veckan väl är över.

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Att folk inte kan lära sig att parkera/köra bil. :huvet:huvet
Tack så JÄVLA MYCKET för en repad backspegel. Särskilt när bilen skall säljas nu. :mad::mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Orka låsa första roliga tråden på jävligt länge! :mad:

Den låstes under tiden jag skrev ett långt och jävligt seriöst inlägg om hur tjejer som från liten ålder tränar/tävlar med/mot killar oftast blir mycket bättre än motsvarande tjejer som bara tränar tävlar med/mot tjejer.

Samt att jag dessutom berömde all motorsport för att vara jämlik.

När jag tryckte iväg var trådjäveln låst.

sportbike

Guest
Den låstes under tiden jag skrev ett långt och jävligt seriöst inlägg om hur tjejer som från liten ålder tränar/tävlar med/mot killar oftast blir mycket bättre än motsvarande tjejer som bara tränar tävlar med/mot tjejer.

Samt att jag dessutom berömde all motorsport för att vara jämlik.

När jag tryckte iväg var trådjäveln låst.

Starta en ny tråd :tummenupp

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Tycker du, men inte alla.

Hur många klagomål inkom? Ett? Två?

Betyder det att om jag teamar med Markus eller någon annan och skickar klagomål på trådar så kan vi två-tre st få vilken tråd som helst låst?

Eller är det bara om två tjejer klagar det funkar så?

Starta en ny tråd :tummenupp

Ähh, jag tappade sugen.

Jag har två ungar som kör folkrace, som juniorer körde dom tillsammans (dottern är fortfarande junior) så jag tyckte jag hade väl underbyggda argument.

Men skitsamma, vi låter den gamla tråden ligga kvar outvecklad och tramsig istället.

Last edited:

sportbike

Guest
Det är inte antalet missnöjda medlemmar som avgör om en tråd ska låsas eller inte, jag brukar försöka göra min egen bedömning också.
Detta innebär ju naturligtvis inte att jag alltid gör rätt, jag kan ju ha en helt skev uppfattning om vad som är passande eller inte.
Om min bedömning av tråden är felaktig, öppnar jag den gärna igen.
Bara att skicka pm.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Orka låsa första roliga tråden på jävligt länge! :mad:

? Jo, jag måste hålla med dej faktiskt. Alltid lika underhållande att se inskränkta män (och kvinnor) vara nedlåtande om oss tjejer och statuera upp exempel som endast har som mål att vara nedlåtande och visa på "titta så kassa ni är brudar, tror inte ni är nåt".
Vi kanske ska skapa en liten rasistisk tråd där vi kan spy galla och vara lite allmänt nedlåtande om lite olika grupper i samhället? :3freak

Edit: Jag hade just skrivit ett inlägg som olyckligtvis postades precis när tråden stängdes, men det tål att sägas igen!

Jag gick i en klass med 31 tjejer och endast 1 kille under gymnasietiden och de flesta brudarna hade ätit snubbarna här levande, belive me. :fakta
Inte bara rent argumentationsmässigt utan också fysiskt, några mer tävlingsinriktade brudar får man leta efter.
Att misslyckas var inget option i vår klass.

Edit: Fast har man inte umgåtts bland starka kvinnor kanske det är lätt att tro att det inte finns några sådana...
I pity the fool.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Vi kanske ska skapa en liten rasistisk tråd där vi kan spy galla och vara lite allmänt nedlåtande om lite olika grupper i samhället? :3freak

Det är bara att titta in i den flång nya nasse-tråden i OT2 av en lika ny medlem på SH. Hans enda inlägg på SH sedan han blev medlem är en youtubefilm från tubanvändaren HerrNationell som uteslutande postar nassepropaganda.

sportbike

Guest
Det är bara att titta in i den flång nya nasse-tråden i OT2 av en lika ny medlem på SH. Hans enda inlägg på SH sedan han blev medlem är en youtubefilm från tubanvändaren HerrNationell som uteslutande postar nassepropaganda.

Anmäl stötande inlägg, ingen hinner läsa allt.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Edit: Fast har man inte umgåtts bland starka kvinnor kanske det är lätt att tro att det inte finns några sådana...
I pity the fool.

Fast nämn några grenar där den kvinnliga eliten spöar den manliga då?

Biljard? Pilkastning? Skytte? det måste ju finnas massor av grenar där mäns kraftigare fysik inte är avgörande.

Inom motorsporten där kvinnor ofta tävlar med män ÄR ju god fysik viktig, men där funkar det ändå?

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*

Don't worry, jag har inte övergett OT2 forumet, jag spar på krafterna (och tålamodet) och är åter när det istället börjar vankas valvaka på allvar ;)

För jag är redan nu mentalt förberedd på att en viss patriot för SverigeDemokraterna kommer vara aktiv. :crash

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
? Jo, jag måste hålla med dej faktiskt. Alltid lika underhållande att se inskränkta män (och kvinnor) vara nedlåtande om oss tjejer och statuera upp exempel som endast har som mål att vara nedlåtande och visa på "titta så kassa ni är brudar, tror inte ni är nåt".

Edit: Jag hade just skrivit ett inlägg som olyckligtvis postades precis när tråden stängdes, men det tål att sägas igen!

Jag gick i en klass med 31 tjejer och endast 1 kille under gymnasietiden och de flesta brudarna hade ätit snubbarna här levande, belive me. :fakta
Inte bara rent argumentationsmässigt utan också fysiskt, några mer tävlingsinriktade brudar får man leta efter.
Att misslyckas var inget option i vår klass.

I pity the fool.
Är väl skoj att bara tjabbas lite?

Jodå, jag hade vissa lektioner med Hippologtjejer.. Man hittar väl inte "bättre" under gymnasietiden?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA