Idag är jag förbannad därför att...

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Varmkorvspatrullen! :mad: :gnissla

Var på väg hem med bilen ikväll/inatt & sog att några ungar med 2 mopedbilar höll på att sätta upp 2 sånadär avspärrnings pinnar (såndär ~1m hög 20cm bred gul/röd randig), för avfarten ur en rondell som går dit vart jag bor. :mad: (dom hade väl stulit dem från något vägarbete) Då kör jag ett varv till, stannar, och hivar "avspärrningsmojängerna" över räcket så att dom är ur vägen. (man får ju lära sig att man skall ta bort skit som ligger på vägen, i körskolan).

Nå, vad händer? JO POLISHELVETEN KOMMER MED BLÅLJUS OCH FANSKAP OCH BÖRJAR SKÄLLA UT MIG?!. Nåjsar om att man ska låta annans egendom vara osv(?!). Vid det här laget blir jag lite satansd lack på korvmojskonstapeln. :mad: Då säger jag att "jaha, NÄSTA GÅNG LÄMNAR JAG VÄL SKITEN DÅ?!". Så blir han sur & säger " VAR DET DET JAG SA?!"(upprepade gåner), Jag: " nä, med det är så jag tolkar det, för varje jävla gång man skall göra någon nytta så blir det ett jävvla liv!", och då har han mage att skälla och nojsa och påstå att jag minsan skall förstå att jag gjort fel!!!. :mad:

Har dom inget vettigare att göra kan dom fan gå hem och sluta slösa mina skattepengar tycker jag! Sku fan borda få sig lite med käpp så dom fattar att dom ska ge fan att käftas med folk i onödan, helt utan någon jävla gnutta respekt, bara för att dom har fula uniformer & blinkande lampor! :s4krika

Jag ser att du använder ordet "nojsa" 2ggr med olika stavning. Du måste va förbannad :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
En klockren kommentar hade ju varit: "-Öhh, det é fredag, har ni inget viktigare för er än att jaga plastkoner ikväll..?"

Men då kanske du inte suttit hemma nu... :D

Sade nog någonting i stil med att " har ni inget vettigare & göra?"

Men när dom sade att dom nog tänkte släppa mig utan böter höll det nog på att komma en: "är nog fan bäst att ni låter bli biljettblocket för annars blire inte vackert", men hejdade mig, var nog tur det. :gnissla

Hade väl inte fått nått av frugan på länge och måste skricka på mig som bara försöker reda upp för att få känna sig lite manlig eller nått... :näsblod

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Hoj
;)
Vad var/är det för bil? årsmodell?

Beklagar verkligen sorgen, men jösses vad roligt det måste sett ut.

Suzuki Wagon R+

Suzuki-WagonR.jpg

Måhända inte den mest häftigaste bilen du kan hitta.. men den rullar bra ! ( Den är inte min, jag vill bara ha Suzuki på 2 hjul )

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
...det har hänt en dödsolycka under OS!

Hur fan kan dom inte ha skyddsnät framför ett gäng pelare bredvid banan!!?!?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag fick ubuntu att hänga sig... Tro inte att jag är ån haxxor, sklle formatera datorn å tänkte testa linux avkoman efter guws tjatande här, men de va en riktig flopp! Hängde sig i deras låtsas msn..

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
För att det är alla hjärtansdag, får mig alltid att känner mig ensammast och mest misslyckad på jorden.. :( Såg ut å bli annorlunda i år men nä

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Hoj
Honda SP-2 castrol edition
För att det är alla hjärtansdag, får mig alltid att känner mig ensammast och mest misslyckad på jorden.. :( Såg ut å bli annorlunda i år men nä

Skit i alla hjärtans dag, den största ljugardagen på hela året. Helt plötsligt ska man vara så jävla puttinuttig med varandra men resten av året då? ska man inte visa kärlek då? Nä alla hjärtans dag e för 14 åringar o transvestiter

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Hoj
1985 XT-350
...allt i media handlar om bröllop, klimathotet, os och Foppas jävla fot...

För övrigt anser jag att TV4 bör lägga ner... :arsele

Fuuukfiight

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2008
Hoj
Ktm Rc8
Eller så tyckte dom att du hade alldeles för mycket pengar för ditt eget bästa jag menar, en hoj för 200 k och en bil för bra mycket mer sen semester i x antal månader. Tja det är ingen svensson som har råd med de iaf.

//Svensk avundsjuka

kan man ha för mkt pengar för sitt eget bästa? :va

kan ej förneka att jag är rädd nöjd med livet som det är just nu....:D
men som man bäddar får man ligga och jag har bäddat nå jävulskt dom senaste fyra åren
och det har äntligen börjat ge sin utdelning :yoparty

svensk avundsjuka? finns ingen anledning.... nyckeln är slit. lyft röva ifrån soffan broder så kanske du också kommer lyckas en vacker dag :tummenupp

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Sitter en Bofink långt upp i snoken som inte vill flytta hur mycket jag en nyser och fräser.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Sitter en Bofink långt upp i snoken som inte vill flytta hur mycket jag en nyser och fräser.

Har du provat att borra?? :D

Fick byta lampa i strålkastarjävelen på bilhelvetet idag! Hur fan kan man bygga en bil så att man måste plocka bort batteriet för att byta en lampa? :dummer

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA