Foliehattarna i Outsiders på Kanal 5.
http://www.expressen.se/ekonomi/1.1873769/vagrade-ta-i-hand-arbetsformedlingen-stangde-av-honom
"Diskrimineringsombudsmannens egen utredning har företaget sagt att det var mannens brist på kompetens och erfarenhet, inte det faktum att han inte tog i hand vid mötet, som gjorde att han inte erbjöds praktikplats."
Och vad faan hade de förväntat sig att företaget skulle säga???
"Personer måste få hälsa på olika sätt, anser hon.
- Det är viktigt att ingen är oartig, men man måste kunna hälsa på olika sätt beroende på religion, säger Katri Linna."
Min religion säger numera att man hälsar på folk med namnet Katri Linna och folk som har religionen som en så "aktiv del i sitt liv" att de inte kan ta seden dit de kommer, med en fet käftsmäll.
Min religion tror minsan inte på hastighetsbegränsningar, tidsbegränsad parkering, eller inkomstskatt, så det så! (hittar nog på någonting nytt att inte tro på med, men vafan...)
Jag gick ur den där religionen som heter "moms" och tänka sig, mitt liv känns genast rikare!
idag är jag jääävligt piss. har fan varit på bra humör i snart två månader. (maldriverna me flickan så livet är rätt gott just nu, å lär väl vara en sisådär tre månader till....)
men imorse kom bakslaget.... d ringdes och jag i fick veta att några snorungar vart in i garaget hemma å försökt sno med sig min audi r8........
som väl är så lyckades dom inte och på bild hamna dom också men fan så arg man blir på folk som inte kan låta bli andras prylar
hade jag varit hemma så hade jag fan bokstavligentalat strypt dom med mina bara händer
Dagens spam i mailenlådan från sporthoj.com
Jag vill inte vinna någon jävla platt.tv
Dagens spam i mailenlådan från sporthoj.com
Jag vill inte vinna någon jävla platt.tv
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |