Idag är jag förbannad därför att...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Plusgrader :mad: Helvetes jävla idioti, när det är vinter så ska det vara vinter! Folk tror väl inte på fullaste allvar att det är på väg bort riktigt än!?

Till råga på allt så har jag fuktskada i lägenheten vilket gör att det luktar rövhål i matrummet. Blött sågspån samt masonit luktar inte tårta...

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Ja...jag vet att det inte tjänar någonting till att klaga. Och att det finns folk som har det värre. :rolleyes:

Men... FI FAN.. jag är så IN ÅT HELVETES less på denna snö.

Igår kom det 30 cm till. :näsblod När ska det ta slut?? När har den sista snön för denna vinter fallit?? Ska det inte ta slut snart??

Jag har snart ingenstans att lägga snön. Det är fullt överallt. Jag tror jag håller på att få snökoma. Vill bara lägga mig ner under en filt och inte komma fram förrän man kan se gräsmattan.

Kommer det en laddning till med 30 cm, då rymmer jag. Packar ner bikini och tandborte och tar första bästa flyg från Arlanda som ska till varmare breddgrader.

Tjing!! :gnissla

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
På CSN.

Snart tar jag mig personligen till deras huvudkontor, hänger de allihop i varsin jävla krok och tömmer de på blod så sakta att de är vid medvetande hela tiden.

anders_69

Datadoktor
Gick med
28 Sep 2008
Hoj
V11 Sport -01
På CSN.

Snart tar jag mig personligen till deras huvudkontor, hänger de allihop i varsin jävla krok och tömmer de på blod så sakta att de är vid medvetande hela tiden.

Låt mig gissa. Fått påminnelseavgift på februariinbetalningen som blev exakt 1(!) dag för sent inbetald?
:huvet

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag vet vad jag ska göra, men förmår mig inte att göra det. Får jag det bara gjort så blir det semester sen :mad:

Refur

snelaste
Gick med
12 Dec 2009
Hoj
Yamaha Grizzly 700 -08
Det är perfekt hojväder i Malmö men jag har fortfarande inte skaffat någon hoj. :arg

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Jag hittar inte "Idag är jag glad för att..."-tråden så jag svarar här istället.

Jag fick svara på den ultimata frågan. Den fråga man verkligen vill svara på. Där svaret är så enkelt och självklart, utan vidare frågor eller krussiduller.

Fråga: Hur tar jag bort den här popniten?

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Förbannad över att jag kastat bort 3 timmar av mitt liv i en rättssal. Dotter var kallad som vittne mot en busschaufför som lyckats klämma fast hennes kompis i framdörren och sen kört 20-30 meter med henne släpandes efter och sedan avvikit från platsen. Två timmar in i rättegången, lagom när han börjat säga emot sig själv och snärja in sig i lögner blev det plötsligt "no habla svenska, måste ha tolk"=avbruten rättegång.:huvet:huvet:mad:

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Förbannad över att jag kastat bort 3 timmar av mitt liv i en rättssal. Dotter var kallad som vittne mot en busschaufför som lyckats klämma fast hennes kompis i framdörren och sen kört 20-30 meter med henne släpandes efter och sedan avvikit från platsen. Två timmar in i rättegången, lagom när han börjat säga emot sig själv och snärja in sig i lögner blev det plötsligt "no habla svenska, måste ha tolk"=avbruten rättegång.:huvet:huvet:mad:

Rättegångar är ju jätteroliga.:)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Låt mig gissa. Fått påminnelseavgift på februariinbetalningen som blev exakt 1(!) dag för sent inbetald?
:huvet

Nej, så väl är det inte. Jag pluggar nu, och har gjort sen i mars -09. Min senaste utbetalning jag fick var den 25e november (!) och sedan dess har jag alltså inte fått en enda utbetalning. Alla papper är inskickade, allting är ifyllt och ingenting är fel. Ändå får jag inte mina pengar, och de har olika ursäkter varje gång jag ringer in och undrar vad fan som är fel. Idag hette det att jag inte hade tillräckligt med godkända poäng sen förra perioden. Konstigt, kan jag tycka, eftersom jag inte har ett enda ig, och inte fan ska jag behöva läsa 200 % för att få tillräckligt med poäng. Enligt de hade jag inte uppnått hälften ens. Ringde och pratade med skolan, och sen med CSN igen. Nehe, då hade de "räknat fel" på CSN... 3 ggr? 3 månader i rad? Vad fan är deras problem liksom... Jag har inte fått ett öre sen den 25e november, hur jävla länge tror de att man kan leva på luft? Jag är så jävla irriterad på de inkompetenta imbecillerna som jobbar där. :huvet:huvet

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Blev du tappad på huvudet som barn??:D Att se den svenska rättvisans kvarnar mala är i sina bästa stunder en övning i frustration...:mad:

Vadå? Funkar dom kvarnarna ens??
Jag trodde mulåsnan var stendöd och vattnet hade sinat för läääänge sen...

Jag är iaf förbannad för vår helpdesk är nog faen det dummaste jag
någonsin stött på..
Jag jobbar som tekniker men behövde få reda på varför nåt cepe hade bestämt sig för att fimpa licensservern för Windows Vista.. Efter 2 veckor och ett gäng mail där jag undrar vad som händer så får jag reda på att nu är en ticket skickad till gruppen som är ansvarig för skiten..
MEN VARFÖR I HELA HLVT SKICKAR IDIOTERNA DÅ TICKETEN TILL MIG?????? Förbannade jävla bangalore idioter!!!

:mad: :mad: :mad: :mad: :huvet:huvet:huvet

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...