Jag körde med Läkerol. Det visade sig ha en viss laxerande effekt vid stora intagJag 'missbrukade' Fishermans friends som snussubstitut. Tycker det funkade bra som terapi.
Jag körde med Läkerol. Det visade sig ha en viss laxerande effekt vid stora intagJag 'missbrukade' Fishermans friends som snussubstitut. Tycker det funkade bra som terapi.
Gört!Jag är fruktansvärt sugen på att ringa min hyresvärd och fråga varför i hela helvetet man inte får tvätta på söndagar
Jag är fruktansvärt sugen på att ringa min hyresvärd och fråga varför i hela helvetet man inte får tvätta på söndagar och påpeka att jag tycker det är det dummaste jag har hört i hela mitt jävla liv. Enda anledningen jag kan tänka mig har något slags religiöst ursprung och då är det djävulen säkert att då ska han få höra ett och annat.
Min tanke med, och det var inplanerat lyxenduro med kaffe i solen - sket sig duktigt, transporterjävelns batteri sade upp sig med omedelbar verkan igår, blev till att lösa det istället.
Naturligtvis var den modell som passar i bussjäveln slut på bilbuttericks (fultema) - det var HYLLMETRAR med batterier i alla varianter, och EXAKT den modell jag var ute efter var sopslut, vad fan i helvete är oddsen på det?
Så det blev till att chansa lite på en modell som var 2 cm högre, och naturligtvis blev det på hittefåret att man fick dit skiten.
Väl klar var det en timmes åktid kvar, på banan som ligger 45 minuter från mig.
Man blir förbannad, på riktigt.
Idag skall vi till Sala och agera bambi på hal is på deras crossbana - nog fan ler Murphy mig i ansiktet idag igen, det är den gråaste, jävligaste dag på flera veckor. BAAAAH...jaja, det är bara en 8 grader kallt iaf.
Edit - rättning, det är -13 ute...och gediget kallt, fränt!
Även om det kan vara tufft, ge dej inte!!
Man klarar mer än vad man tror, och att bli kvitt ett beroende, vilket det än må vara, är en enorm seger!!
Nä, nu var det mycket länge sen jag hade nåt sug. Som vanligt(?) var det svårast att hålla sig från det med sprit inblandat, men inte heller där finns nåt som helst sug kvar nu.
Visst har man tänkt tanken att 'va fan, en prilla hade kunnat vara gott' bara för att direkt inse att det kommer den mest troligt inte alls va, kommer bara bli yr/illamående så det är lika bra att ge fan i det.
Jag 'missbrukade' Fishermans friends som snussubstitut. Tycker det funkade bra som terapi.
Vilket bostadsbolag bor du hos?
folk som tar saker för givet och inte har vett att säga tack.
TACK! I allmänhet, alltså.
Jag blir förbannad på köttskallen ovanför som skriker långa haranger av de värsta förolämpningar man kan tänka sig till sin tjej varenda jäääävla dag.
Det är ju för fan internationella kvinnodagen idag, han kunde väl åtminstone vara snäll mot'na en dag om året.
Och nu när jag tänker efter blir jag förbannad på henne också som inte ger han en snytning och drar, eller åtminstone skriker tillbaka någon gång. Mes!!
Sätt upp en arg lapp
Edit: seriöst.
Åh, du visste att jag hade en förkärlek för arga lappar
Ska jag sätta upp den?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |