Idag är jag förbannad därför att...

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Mina nya,fina Alpinestars SMX-R gnäller och knakar så man tror att man har två Delfiner fastspända under fötterna.
Man blir förbannad.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
När jag köpte min för att par veckor sedan fanns dom inne både på Teknikmagasinet och feliabutiken, felia var en hundring dyrare, men dom bjöd på ett displayskydd som kostade mer än så så det blev där.

Mmm men inte i sthlm dessvärre.. :(
Där tar dom slut två sekunder efter att dom kommit in..
Funderar nästan på att åka till Eskilstuna och hämta en för det ska visst finnas en kvar på expert där...

Mina nya,fina Alpinestars SMX-R gnäller och knakar så man tror att man har två Delfiner fastspända under fötterna.
Man blir förbannad.

Smörja med kedjespray??

För att humor, ironi och "glimten i ögat" är döda.

"Glimten i ögat" funkar inte som försvar när du nyper en kvinlig kund i rumpan.. :tungan

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att jag såg Snabba cash nyss. Varenda jävla gång man ser en svensk film så blir man förbannad. Kan folk inte bara fatta att svenskar måste vara världens sämsta skådespelare OCH regissörer och överlåta det jobbet åt de som kan.
När till och med danskarna är bättre än oss på att göra film så skäms man ju ögonen ur sig :mad:

Lägg ner Svensk film och lägg pengarna på nåt vettigt istället, till exempel bidrag till ensamstående blendrökande morsor i Hägersten. De gör ju åtminstone något vettigt med pengarna, som att köpa Kicki Danielsson-festisar och röka upp stålarna.

:mad:

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
... det var nära att jag krockade i dag då bilen framför tvärnitade mitt i en kurva. Varför? Jo, på andra sidan vägen hade folk i en annan bil lagt blommor vid en olycksplats där en mc-förare dog för ett år sedan. De skulle sedan vända och köra tillbaka och gjorde en u-sväng mitt i kurvan, tvärs över spärrlinjerna. Tydligen såg inte föraren sig för heller.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
För att jag såg Snabba cash nyss. Varenda jävla gång man ser en svensk film så blir man förbannad. Kan folk inte bara fatta att svenskar måste vara världens sämsta skådespelare OCH regissörer och överlåta det jobbet åt de som kan.
När till och med danskarna är bättre än oss på att göra film så skäms man ju ögonen ur sig :mad:

Kan bara hålla med, kändes som en dålig kopia av Pusher!

Zlowhead

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2010
Hoj
GasGas LV 125EC -05 Honda Varadero 125 -05
Jag är förbannad för att min växellåda har rasat och var tvungen att köpa en ny hoj för 23.000 för att få sommarlovet räddat. Surt.:huvet OCh sen regnar det ändå bara! ÄNNU SURARE!:huvet :död

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Vet inte om förbannad är rätt ord, men trött blir man iaf.. Folk som ska fråga om vad man gör osv, specifika frågor, utan att ha en aning om ämnet ifråga.

"Vad kör du för hoj?"
"En svart."
"Nej, men asså.. Vaäreförhoj?"
"En sporthoj."
"Nej, men typ.. Lite mer specifikt?"
"En Suzuki."
"Ja, men modell och så?"
"GSX-R 1000 K7."
"Ah, ok, tja, jag har ju ingen aning om hojar, så jag vet inte vad det är, men ok."

"Ok, men du jobbar alltså med juridik?"
"Ja."
"Ok, vilka har du jobbat med?"
"X, Y, Z, Å, Ä, Ö."
"Ah, ok, tja, jag har ju ingen koll alls på branschen, känner inte till några, så det säger mig ingenting."

Så varför frågade du då, ditt jävla rikspucko? :censored

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Vet inte om förbannad är rätt ord, men trött blir man iaf.. Folk som ska fråga om vad man gör osv, specifika frågor, utan att ha en aning om ämnet ifråga.

"Vad kör du för hoj?"
"En svart."
"Nej, men asså.. Vaäreförhoj?"
"En sporthoj."
"Nej, men typ.. Lite mer specifikt?"
"En Suzuki."
"Ja, men modell och så?"
"GSX-R 1000 K7."
"Ah, ok, tja, jag har ju ingen aning om hojar, så jag vet inte vad det är, men ok."

"Ok, men du jobbar alltså med juridik?"
"Ja."
"Ok, vilka har du jobbat med?"
"X, Y, Z, Å, Ä, Ö."
"Ah, ok, tja, jag har ju ingen koll alls på branschen, känner inte till några, så det säger mig ingenting."

Så varför frågade du då, ditt jävla rikspucko? :censored
Det är artighetsmonstret som spökar.
Puckvidrigt är det, men det är också samma monster som får dig att svara.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Det är artighetsmonstret som spökar.
Puckvidrigt är det, men det är också samma monster som får dig att svara.

Konversationen fortsatte med att jag förklarade att jag sysslade med börsrelaterade affärer, gav lite exempel och så. Jag tar det igen, jag jobbar alltså med börsrelaterade affärer.

Vederbörande säger: "Asså, det är väl bara att satsa på sjunkande aktier och typ kolla på satsningen i området."

:huvet

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Konversationen fortsatte med att jag förklarade att jag sysslade med börsrelaterade affärer, gav lite exempel och så.
Just nu är de ganska vanligt att folk ger sig in på sånt dom inte kan eller har utbildning för, själv är jag snickare och de händer rätt ofta att man kommer hem till folk som utger sig för att vara snickare (dvs ingen utbildning) eller såna som har sett på äntligen hemma och tycker att de (de där är ju inte svårt, kan han så kan jag)

Så står man där och tittar på vad de nu är dom har gjort om:

- Visst blev de bra, jag är jäkligt nöjd måste ja säga har gjort allt själv, bättre än timmel osv osv

Sen ser de ut som skit och ja brukar ha svårt för att hålla masken, hatar folk som ska verka kunniga osv när dom egentligen inte har en aning om vad dom sysslar med!

Rätt konstigt egentligen för i andra yrken som tex sjukvården kan du inte börja operera folk utan utb men inom byggsektorn är de visst inte lika viktigt, de räcker att säga att man är snickare så är det lugnt.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Getingar. Varför finns det sånt skit? De fyller ingen viktig funktion. De är fula. De luktar antagligen illa. De är uppenbarligen korkade.

I förrgår blev jag getingstucken, och allergisk som jag är så såg min hand ut som en vattenfylld latexhandske trots kortison och antihistamin.
Igår blev tjejen stucken, inte fullt lika illa med hennes arm.
Och nu för en timme sen blev lilltjejen stucken på fingret när hon låg i sin barnvagn :mad:
Nu är jag beväpnad med två flaskor radar, ett elracket och tonvis med hämndbegär :mad:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Elracket med nyladdade batterier zappar getingar lätt... :D
Har ett helvetiskt stort getingbo under taket som jag inte kommer åt så jag skrev kontrakt med gentingshelvetena.. Dom som kommer in under markisen får en åktur i elektriska stolen... De flesta respekterar avtalet men resten, ca 10 om dan, dör omedelbart... Inte allerigisk men jag absolut hatar dom j*vlarna.. :mad:
Avtal är avtal! :fakta

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Jag tycker inte illa om getingar. De har bara varit elaka mot mig om jag provocerat dem. Tyvärr ansågs att banka på dörren till deras bo som provocerande, på en ställning 4-5m upp. Det vart några märken :död

Bin däremot! Fyfan vilka as :mad:
Jag fattar var ordspråket "arg som ett bi" kommer ifrån.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag tycker inte illa om getingar. De har bara varit elaka mot mig om jag provocerat dem. Tyvärr ansågs att banka på dörren till deras bo som provocerande, på en ställning 4-5m upp. Det vart några märken :död

Bin däremot! Fyfan vilka as :mad:
Jag fattar var ordspråket "arg som ett bi" kommer ifrån.

Steklar hatar petroleumlukt.
Petar man in en dieselindränkt trasa i närheten av boet, så flyttar de.
Förhoppningsvis till ett bättre ställe.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Steklar hatar petroleumlukt.
Petar man in en dieselindränkt trasa i närheten av boet, så flyttar de.
Förhoppningsvis till ett bättre ställe.

Vi brukar använda våtdammsugare och hälla i en skvätt glykol. När man haft den vid igången till boet ett par timmar är det lugnt en dag eller två.
Sen är det bara upprepa.
Efter en vecka brukar boet vara tomt.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Konversationen fortsatte med att jag förklarade att jag sysslade med börsrelaterade affärer, gav lite exempel och så. Jag tar det igen, jag jobbar alltså med börsrelaterade affärer.

Vederbörande säger: "Asså, det är väl bara att satsa på sjunkande aktier och typ kolla på satsningen i området."

:huvet

Det är bara att anställa schimpansen Ola (om han fortfarande är i livet), eller koppla elektroder till en Yucca-palm, så kan du gå hemma och ta det lugnt. :tungan

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Last edited:

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
För att ljudet ökar på TVn varenda gång det blir reklam...
Reklam över huve taget hatar jag. och internet är inget undantag... Fy fan vad reklam det är över allt! Det har gått så långt att jag mer eller mindre blir anti den produkten det görs reklam om...
Och säljare ska vi inte prata om... Höll på att vända ut och in på en igår. Jag bor precis vid en galleria där min mataffär och gym ligger. Så jag går in och ut ur gallerian en gång om dagen. Problemet är att det står säljare precis vid huvudingången och försöker packa på folk abonemang o skit... Så dag ut o dag in får jag höra deras tjat. och igår rann bägaren över! kan tilläggas att jag är känd för att vara lugn av mig... Till en viss gräns. Jag hade vart och handlat och kommer med 4 kassar i händerna, hungrig som fan dessutom. Och vad händer då...jo, en säljarjävel är på mig för 1000e gången! jag svarar 1a gången med vänlig ton: Nej, tack, det är bra... Då frågar han mig igen, som fortfarande går och jag svarar åter igen: Nej, tack det är bra!
Och vad gör han då... Jo, fanskapet börjar gå brevid mig och frågar för 3e gången samma skitfråga igen! Då kunde jag inte hålla tillbaka längre. Och var tvungen att skrika så det ekade i gallerian... NEJ!! HÖR DU DÅLIGT?! VAD VAR DET DU INTE FÖRSTOG FÖRSTA GÅNGEN DU FRÅGADE??!!!
Fy fan för reklam och säljare!! (Nu menar jag säljare som är på en som hyenor)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år