Idag är jag förbannad därför att...

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Nån jävla pundare som haft skoj med att smäcka ALLA rutor på bilen som stod parkerad jämte min.... Skvätt glas på min bil och repat utav fan och gjort märken överallt....

Hoppas jävlar jag slipper betala den lackeringen själv.

sportbike

Guest
Hundägaren som lät sin stora hanhund pissa ner kapellet på en parkerad mc.
När jag kommenterade detta genom att säga "det där va väl inte så schysst" fick jag svaret: -Vad gjorde han?
Wake up för fan :mad:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Nån jävla pundare som haft skoj med att smäcka ALLA rutor på bilen som stod parkerad jämte min.... Skvätt glas på min bil och repat utav fan och gjort märken överallt....

Hoppas jävlar jag slipper betala den lackeringen själv.

Fifan jävla svin, ketting för fan ketting :mad:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
För att de satans felknulladekamelfittekadaverslickandehondaåkandeslapprövshelvetet till hängränna envisas med att ligga i bakfall.:mad:

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Hoj
2010 MV Agusta Brutale 1090RR
.. Jag har två fucking dagar kvar å jobba på detta passet innan jag är ledig 10. Och nu är jag snuvig, ögonen rinner, har en jävulsk huvudvärk och ont i lederna. Kommer åka på en dunderförkylning lagom till ledigheten... Det... Gör en lagom förbannad... :huvet

Nu blir de en fet whisky och bums i säng! go natt!

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
För att de satans felknulladekamelfittekadaverslickandehondaåkandeslapprövshelvetet till hängränna envisas med att ligga i bakfall.:mad:

Var glad att dom inte ligger i bakhåll, och hostar ur sig gojset som brukar finnas i ränndjäveln...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Idag är jag lack som fan för att de senaste dagarna har varit helt åt helvete...:huvet

Fick fingret och en rejäl utskällning av nån gubbjävel som trodde sig ha polislaser i ögonen för att jag enligt honom körde för fort på vägen utanför hans hus, och när jag sanningsenligt talade om för honom att jag kört lagligt så skrek han "Då är det fel på din mätare, och du gör inte om det! Är det svårt att fatta eller!?":huvet :huvet :huvet

Senare samma morgon ringde en annan gubbe hem till mig och meddelade att "Nu har jag fått nog över hur ni tidningsbärare kör, är ni inne mellan våra hus och kör tidigt på morgonen en gång till så ringer jag polisen!". Till saken hör att mitt distrikt består helt av villaområden där alla brevlådor ligger vid respektive hus, och alla hus ligger på småvägar i täta små kvarter. Vi kör inte fort eller vårdslöst, vi bara rullar långsamt fram på småvägarna och lägger tidningen på lådan innan vi tyst rullar vidare till nästa. Och så har det fungerat i årtionden! Men nu hade gubbjäveln fått nog:dummer
Detta fick till följd att hela mitt distrikt reformerades över en natt och gick från bildistrikt till bil-/gångdistrikt, utan att min lön förändrades ett enda dugg. När jag ringde kontoret på morgonen och ville prata om saken så fick jag höra "Det tog dig ca en halvtimme längre tid än vanligt, du kan få den halvtimmen extra betalt för de här kommande dagarna innan vi hinner göra en ny tidmätning på distriktet".
För det första tog det över en timme längre tid än normalt, och för det andra så är det bra jävla mycket jobbigare att gå hela rundan än att sitta i sin varma sköna bil med radio!
Påtalade detta för kärringen och undrade om man inte kunde göra något vettigt av detta? Det tog ju trots allt snarare en timme extra och var dessutom bra mycket jobbigare, det känns fan inte motiverat att behöva ta allt det extrajobbet för bara en halvtimmes extra lön (som redan är låg nog).
- Nej, men jag kan ju inte ge dig betalt för mer tid om det nu inte tar mer tid, det förstår du väl? gnäller då tanten. De allra flesta på mina granndistrikt har betalt för lika lång tid som jag, men deras distrikt är klara på halva tiden...
"Höj min lön då?" föreslog jag.
- Jaha, ska du ha VD:ns lön då eller!? vrålar kärringen.
"Nej, men om ni nu vill att jag ska hjälpa er ordna upp den här oredan på ett smidigt sätt så kan väl ni hjälpa mig och ge mig lite lön för mödan?"
- Nej, vet du vad. Nu gör vi såhär att vi skiter i detta. Du ville säga upp dig eller hur (det hade vi pratat om ett par dagar tidigare)? Då gör vi så att du får två veckor uppsägningstid från och med nu, och du går av ditt semestervikariat och tar bara dina ordinarie helgpass under den tiden så skickar vi ut någon annan de kvarstående dagarna av vikariatet!!!

Kärringen blir riktigt jävla otrevlig helt plötsligt sådär bara:dummer :huvet

Jaja, jag är i alla fall uppsagd och klar, och har bara två jobbdagar kvar. Det är alltid något det, inget ont som inte för något gott med sig:) Jag är fri:yoparty

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Iofs så brukar faktiskt brevbärare köra utav bara förbaskat jeeeflar. :näsblod :7peta :uppvigla :kastasteniglashus
Antagligen gör du det med eller så är du den ända hittills.:) (därmed inte sagt att jag skulle vara annorlunda...)

Tycker du?:va Där vi kör går det fan inte att köra så förbaskat jävlar, det är smalt som bara den så man får fan ta och krypa fram...:näsblod

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tycker du?:va Där vi kör går det fan inte att köra så förbaskat jävlar, det är smalt som bara den så man får fan ta och krypa fram...:näsblod

Kanske, men relativt till vägen brukar det krämas på rätt bra. Men som sagt, det är ju bara alla som jag sett. :p

Iofs skall jag nog inte säga så mycket om folk som gasar, men ändå. :D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Anton kör en bombrepa med rdn så do verkligen har nått att klaga på :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Anton kör en bombrepa med rdn så do verkligen har nått att klaga på :D

Det hade varit något det:D

Tyvärr för många tidningar för att lasta på hojen...:(

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Det hade varit något det:D

Tyvärr för många tidningar för att lasta på hojen...:(
Hade inte min hoj varigt STULEN.. Hade jag gärna hjälpt dig, bara för sakens skull.

Fan den ljudkullisen skulle kunnat driva vilken gubbe som helst galen, ättrig tvåtaktare och stånka med rensat slip on.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Hade inte min hoj varigt STULEN.. Hade jag gärna hjälpt dig, bara för sakens skull.

Fan den ljudkullisen skulle kunnat driva vilken gubbe som helst galen, ättrig tvåtaktare och stånka med rensat slip on.

Hade varit ballt, men vi hade fan fått plocka bort skyltarna isåfall...:D Gubben har dessutom redan min bils regnummer, så han fattar kanske vem det är och ringer snuten ändå...:död

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Hade varit ballt, men vi hade fan fått plocka bort skyltarna isåfall...:D Gubben har dessutom redan min bils regnummer, så han fattar kanske vem det är och ringer snuten ändå...:död
bah polisen lägger det förhoppningsvis i runda arkivet.

Vet precis va jag ska säga till polisen nästa gång dom stannar mig.

Har ni hittat min hoj än? Om inte vad gör ni här? Jag skriver gärna på boten när ni hittat min hoj men kan inte ni göra ert jobb får ni inga fika pengar heller, seså iväg å leta.

Hm undra hur popis man blir? :D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Knappast vidare.

Dom verkar ta väldigt illa vid sig om man käftas emot dom där. :D
Hehe aldrig testat, kör med valpögonen varje gång å har klarat mig ur rätt sjuka saker, om ändå den där jävla knarspannaren också gott på det eller iaf nöjt sig med att konstatera att han inte hade några bevis istället för att hitta på något jag inte gjort, där rök mitt förtroende för dom iaf..

Humor föresten att en knarkspanare glömde låta mig blåsa, när jag blir stoppad för vårdslöskörning (som sen skulle bli fortkörning ala grande på nått konstigt sätt..) i en pundarpulka till 745a.. va såklart nykter men ändå.

R5+1

Guest
Fick fingret och en rejäl utskällning av nån gubbjävel som trodde sig ha polislaser i ögonen för att jag enligt honom körde för fort på vägen utanför hans hus, och när jag sanningsenligt talade om för honom att jag kört lagligt så skrek han "Då är det fel på din mätare, och du gör inte om det! Är det svårt att fatta eller!?":huvet :huvet :huvet

Senare samma morgon ringde en annan gubbe hem till mig och meddelade att "Nu har jag fått nog över hur ni tidningsbärare kör, är ni inne mellan våra hus och kör tidigt på morgonen en gång till så ringer jag polisen!".

Kör upp tidningen i röven på den gubbjävel som gnäller! :mad:
Helt säkert pensionärer. Och lika helt säkert sitter frun och gömmer sig i köket för hon skäms över sin griniga gubbjävel.

Man biter inte den hand som föder en, lika lite som man skäller ut den som lämnar tidningen åt en omänskligt tidigt varje morgon! :Bugar

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka