Idag är jag förbannad därför att...

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Idag blir det nada hojåka. Just nu är det förberedelser inför Kinnekulle. Är rätt skrockfull vad det gäller fredagar den 13:e. Fick MYCKET hög feber en gång för några år sedan, just en sån här dag.:brinnerup

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Hon i kassan larmade polisen och de var på väg när jag gick, såg självklart till att hon inte var ensam med han när jag gick :mad:
det finns lite praktiska svårigheter i att 1) gå när polisen är på väg för att sedan 2) gå när de är där.. men nu retas jag bara

smile.jpg

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Skyddsjacketråden är igång igen. Man blir förbannad. Är folk verkligen så dumma? På riktigt? :huvet

sportbike

Guest
Reste mig snabbt upp och slog pallet i hörnan på en bildörr, några minuter på golvet med stjärnor och pippifåglar senare så hade man en fin bula, lika stor som röven på en Hayabusa -08:a.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
För att bromsarna på bilfan vägrar att sluta jävlas. Belägg bytta och oken uppsmorda och ändå blir väster framhjul och höger bakhjul varma som fan. Jag hoppas skiten exploderar helt spontant. :mad:

The Gungner

Loki f er yfir akra
Gick med
2 Jan 2009
Hoj
Triumph Tiger SE
Jag blir förbannad när jag läser i lokalblaskan:
http://ttela.se/start/regionalanyheter/1.922736-farre-doda-i-mc-olyckor-i-ar

En trafikpolis som uttrycker sig:"Det är vanligt att man kör så att bilisterna inte hinner se motorcykeln". "..motorcyklister kör för fort, och hinner inte stanna eller väja undan för andra bilar eller fasta föremål."

Det är alltså alltid MC-förarens fel att det händer en olycka. Antingen kör vi för fort eller så kör vi så att vi uppmärksammas, med vilje.

Och som grädde på moset lägger han till att MC-förare inte kör med halvljus: "Han har märkt av en farlig trend bland motorcykelförare. De vill inte köra med halvljuset på." Jävla idiot, hur fan kan uttrycka sig så kategoriskt till pressen. Jag blir vansinnig på generella dissningar!!!:huvet

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Pappskallar i trafiken. Varit ute och åkt en drös mil idag och stött på ett antal olika varianter. Klassikern med käring i bil som kör rätt ut i korsningen är ju mer regel än undantag, men litet ilsk blir man ju iaf. Men killen som vinglade ut med cykel rakt framför mig och lade sig mitt vägen och cyklade slog ju alla rekord. Självbevarelsedrift? Var glad att jag bara gav dig en snärt över bakhuvudet med öppen hand och inte gav dig en rak höger med knuten näve som du gjort dig förtjänt av... :mad:

R5+1

Guest
Det finns inget som får mig så förbannad som:

* Fucking skitdator som är så jävla apseg. Smaka napalm din djävul!!! :mad::mad::mad: :finger :mad::mad::mad:

* Gå 2 km till sitt garage för att meka och märka att man glömt första verktyget man behövde!!! :huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år