Idag är jag förbannad därför att...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Min cykel förvandla sig själv till en fixie med fri nav... vilket resultera i en praktvurpa utan för sjukhuset.

Och jag faila en tenta jag trodde jag spikat..

Allstaar

Guest
För att jag sålde mina aktier för snabbt, mina rookiefeelings tog över så jag kunde tjänat 18000-28000kr till nu blev det bara 72000kr som jag gick ut med. HORA.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
För att jag sålde mina aktier för snabbt, mina rookiefeelings tog över så jag kunde tjänat 18000-28000kr till nu blev det bara 72000kr som jag gick ut med. HORA.

Det är ju snarare tvärtom. Att principfast sälja i tid istället för att bli girig och "bara vänta liiite till" tyder ju på att man har koll.
Det senare brukar bara leda till att man inte hinner med att sälja innan det vänder iaf.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
....sambons ungjävlar fick för sig att börja bråka precis när det va dags att äta. Där rök den aptiten. Synd att man inte kan få ett vettigt svar på varför en 21-åring och en 19-åring beter sig som femåringar. :mad:
Lägligt nog är sambon på bjudresa i Smögen så jag passade på att ge dom en ordentlig blåsning. Blev lite gladare där.:)

Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Sån syskonkärlek slutade jag och min bror med långt innan vi kom upp i den åldern. Dom verkar väldigt nöjda med att bo hemma. Dom gör iaf ingen som helst ansats att skaffa sig en möjlighet att flytta.

Jisses.
När jag var 21 så var jag som en filbunke.
Nu är jag 23 och är mer som ett smörpaket.

Fast åandrasidan så har jag nog aldrig varit mer hetsig än traktorolja :D

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jisses.
När jag var 21 så var jag som en filbunke.
Nu är jag 23 och är mer som ett smörpaket.

Fast åandrasidan så har jag nog aldrig varit mer hetsig än traktorolja :D

Ja jävla ungar.....och den ene kan inte sluta älta och den andre har hetsigt humör. Det slutade med att jag sa till dom att hålla käften och gå in på sina rum och skämmas. Dom tittade konstigt på mig då.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Ja jävla ungar.....och den ene kan inte sluta älta och den andre har hetsigt humör. Det slutade med att jag sa till dom att hålla käften och gå in på sina rum och skämmas. Dom tittade konstigt på mig då.

Jag har relativt kort stubin.
Brorsan sitter alltid och tjatar hål i huvudet på mig. När jag var liten fick jag ofta fetnog efter nån timma och han fick stryk varpå jag fick utskällning.
Alltid.
Nuförtiden går jag ut i garaget. Men jag förstår stackaren med "hetsigt humör". Man lessnar tillslut.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag har relativt kort stubin.
Brorsan sitter alltid och tjatar hål i huvudet på mig. När jag var liten fick jag ofta fetnog efter nån timma och han fick stryk varpå jag fick utskällning.
Alltid.
Nuförtiden går jag ut i garaget. Men jag förstår stackaren med "hetsigt humör". Man lessnar tillslut.

Ja men när man e så gammal bör man inse att det inte är någon bra idé att lösa det med knytnävarna. Inte ens om det gäller den irriterande brorsan. Tur att dom inte e långsinta iaf.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Ja men när man e så gammal bör man inse att det inte är någon bra idé att lösa det med knytnävarna. Inte ens om det gäller den irriterande brorsan. Tur att dom inte e långsinta iaf.

Ibland har det varit ruskigt nära att jag knycklat ihop brorsan. Men jag har lyckats sansa mig.

Som sagt, jag förstår honom.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Ibland har det varit ruskigt nära att jag knycklat ihop brorsan. .

Jag och brorsan är grymt bra kompisar......

... nu för tiden....

Lite som med Europa, det krävdes ett par världskrig för att bli polare.

Förutom bit- och rivmärken, hårtesar, blåmärken och diverse andra skavanker strök alla dörrhandtag med, två telefoner, nån dörr penetrerades av en hockeyklubba, en annan av mitt knä och så har jag något minne av att en prydnadssabel (typ brevkniv) sattes i någons axel....

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250

Låter bra :tummenupp

Är man såpass gammal så ska man ha lärt sig att uppföra sig.
Slutade dom efter det?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jag och brorsan är grymt bra kompisar......

... nu för tiden....

Lite som med Europa, det krävdes ett par världskrig för att bli polare.

Förutom bit- och rivmärken, hårtesar, blåmärken och diverse andra skavanker strök alla dörrhandtag med, två telefoner, nån dörr penetrerades av en hockeyklubba, en annan av mitt knä och så har jag något minne av att en prydnadssabel (typ brevkniv) sattes i någons axel....

Känner igen mig precis.

Man var precis skogstogigt arg på sin lilla storebror ibland. Man har ju en känsla för hur man ska reta upp honom med maximal acceleration. Sen pumpar adrenalinet för man vet inte riktigt vad man ska få tillbaka :hihi

Nu är vi dock bra vänner.

Ja dom hade liksom inget val. Dom märkte att jag blev riktigt kokt.

Klappade du till dom eller skrek du på dom?

Man brukar ju ha ett svart tunnelseende i dom situationerna.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin