Idag är jag förbannad därför att...

Jimle

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Aprilia Shiver-11
Idag är jag förbannad för att jag bor i landets enda stad som det tar 2 dagar att skicka ett paket till.
Fattar inte vem sätter en sorteringsstation för paket i Ånge 8mil utanför s-vall så att paketen man beställer alltid blir liggande 1 extra dag i byn gud glömde.
FY faaan hatar posten

Gorgamel

Medlem
Gick med
3 Nov 2006
Hoj
ZF6N
Idag är jag förbannad för att jag bor i landets enda stad som det tar 2 dagar att skicka ett paket till.
Fattar inte vem sätter en sorteringsstation för paket i Ånge 8mil utanför s-vall så att paketen man beställer alltid blir liggande 1 extra dag i byn gud glömde.
FY faaan hatar posten

Ånge är postens svarta hål. Varenda gång jag beställer något via posten så kan man ge sig fan på att det fastnar i Ånge 1-2 dagar.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
FY faaan hatar posten

Ja för hit upp kommer inget på mindre än en vecka...

Ett brev kan ta 4 dagar med rensläde hit upp, jättekul när man skickar viktiga dokument som ska läsas igenom, skrivas under och skickas tillbaka.
Inte blev det lättare nu när utbärningen kommer vid 4 på eftermiddagen heller...

Postis ser rätt sliten ut han med sedan distrikten blev större.

sportbike

Guest
Inte förbannad kanske, lite kluven.
Får in en enda kanal i HD, helt fantastisk bild, det som gör det så tragiskt är att den kanalen sänder bara gamla engelska såpor och serier från 50-talet.
iLand-promlem ala carte.

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
Inte förbannad kanske, lite kluven.
Får in en enda kanal i HD, helt fantastisk bild, det som gör det så tragiskt är att den kanalen sänder bara gamla engelska såpor och serier från 50-talet.
iLand-promlem ala carte.

Förstår att du blir pissed. 50-talare ska ju inte ens ha bra bild. Helst ska det va en goding med i efterhand pålagd färg. Som skiktar sig på nåt vänster. Ett ansikte vars konturer väller ut av grönt på ena sidan å rött på den andra, hahaha... Har du det i bra bild blir den ju kass :D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
har väntat på att polaren ska komma över med min mobil i 8h nu..får en att inse hur handikappad man är utan telefon..

Kan inte hämta den för jag vet inte vart han är.. så kortsagt jag e fast i lägenheten och inser att jag troligen skulle försöka tugga av mig tungan efter 3 dagar i isoleringscell..

Tror jag är den mest rastlösa uttråkade människan söder om polcirkeln..

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Uttråkad :( Vad gör man som gräsänkling en lördag när polarna är ute och svirar och jag har precis lagt ungen?
Tanken på att ringa upp jobbmobilen från min privata lur och lägga den bredvid babywatchen och sen dra ut på äventyr slog mig men någonting säger mig att det får mig att framstå som en oansvarig förälder?
Nåväl, jag har inte ens duschat så tanken tål att tänkas ytterligare på.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
......

Uttråkad :( Vad gör man som gräsänkling en lördag när polarna är ute och svirar och jag har precis lagt ungen?
Tanken på att ringa upp jobbmobilen från min privata lur och lägga den bredvid babywatchen och sen dra ut på äventyr slog mig men någonting säger mig att det får mig att framstå som en oansvarig förälder?
Nåväl, jag har inte ens duschat så tanken tål att tänkas ytterligare på.

Bifogat

• images.jpg
    images.jpg
    12.1 KB · Visningar: 32

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tror jag är den mest rastlösa uttråkade människan söder om polcirkeln..

Mja det vettefasen, har också förbannat svårt att sitta hemma, även om det ändå blir så allt för ofta.

Skall man orka dra ut på staden själv, eller skall man sitta hemma och förbittras ist? :va

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Mja det vettefasen, har också förbannat svårt att sitta hemma, även om det ändå blir så allt för ofta.

Skall man orka dra ut på staden själv, eller skall man sitta hemma och förbittras ist? :va
våldgästa en polare gör nått, sitt fan ine hemma om du inte tvär måste.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
våldgästa en polare gör nått, sitt fan ine hemma om du inte tvär måste.

Mjo, skulle ut med en polare var planen, men fanskapet har gått och blitt sjuk.
Resten av bekantskapskretsen har ju gått och blivit sådär ekligt toffliga av sig. :gnissla

Vettefan, blir väl kanske ut & bröla ändå. :/

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Fasen, jag behöver nya vänner. :gnissla
varför känns det som vi två har varigt här och sagt det förut? i mitt fall är det ganska uppenbart att de är mig det är fel på då jag hamnar i samma sits på 3 ställen.

Fan sladdaå köpte ugns pizza, upptäcker att ena bakhjulet höll på lossna IGEN :)3freak) väl hemma så tappar jag pizzen på golve men ag som jag är kastar jag tillbaka den på talriken... känner redan magsjuka komma..

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
varför känns det som vi två har varigt här och sagt det förut? i mitt fall är det ganska uppenbart att de är mig det är fel på då jag hamnar i samma sits på 3 ställen.

Fan sladdaå köpte ugns pizza, upptäcker att ena bakhjulet höll på lossna IGEN :)3freak) väl hemma så tappar jag pizzen på golve men ag som jag är kastar jag tillbaka den på talriken... känner redan magsjuka komma..

Antagligen har det väl hänt förr. :/

Skruva fast hjulet för tusan! :7peta

creare

Guest
att jag skulle ta det lugnt på firmafesten igår, skulle dra hem tidigt och sova o bli utvilad. Tappade minnet vid 17.25, kom hem 00.00 skitpackad o tar en dusch. Efteråt så ställer jag mig i torkskåpet och sätter på den på låg värme, "ekonomi-läge". Föör lat. O min favorittjocktröja försvann någon gång också.

Random-kommentar till brorsan som agera taxi, "asså om du bangar, asså fuck you, jag hoppar på din skalle. Asså, även om jag är nykter. Nä, men fan vad kul det ska bli faktiskt :)"

Önskar jag kunde minnas kvällen såhär i efterhand..:död

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
att jag skulle ta det lugnt på firmafesten igår, skulle dra hem tidigt och sova o bli utvilad. Tappade minnet vid 17.25, kom hem 00.00 skitpackad o tar en dusch. Efteråt så ställer jag mig i torkskåpet och sätter på den på låg värme, "ekonomi-läge". Föör lat. O min favorittjocktröja försvann någon gång också.

Random-kommentar till brorsan som agera taxi, "asså om du bangar, asså fuck you, jag hoppar på din skalle. Asså, även om jag är nykter. Nä, men fan vad kul det ska bli faktiskt :)"

Önskar jag kunde minnas kvällen såhär i efterhand..:död

:rofl :rofl :rofl

Fyllekreativitet är sjukt roligt:D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...