Idag är jag förbannad därför att...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hopplösa jävla kunder. Vilket förbannat tjafs vissa människor orkar föra.

Man blir förbannad.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Den är riktigt upphetsande att köra..... "fan vad länge startmotorn går", nä, bara en motor som gör S80 rättvisa, och det är yamaha motorn, så kan ford/mazda behålla sina bojsänken.

Det är ju ingen som förväntar sig att en volvo ska gå fort. De har alltid varit blyslädar jämfört med konkurrenterna. Så en S80 kan gott ha en 1.6a.

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
För att en ouppmärksam individ försökte preja mig av vägen, byta fil utan att kika i backspegeln är ju begåvat. Hade mindre än en decimeter till godo när han hittade mig i speglarna efter litet ljudsignaler från min sida. Då hade jag 1 cm till godo på andra sidan bilen innan jag hamnat i snöhögarna där... :gnissla

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
För att en ouppmärksam individ försökte preja mig av vägen, byta fil utan att kika i backspegeln är ju begåvat. Hade mindre än en decimeter till godo när han hittade mig i speglarna efter litet ljudsignaler från min sida. Då hade jag 1 cm till godo på andra sidan bilen innan jag hamnat i snöhögarna där... :gnissla

Råkade ut för något liknande jag med.

Ligger i vänster fil i runt 110 och personen framför som kör betydligt saktare börjar glida över i min fil :näsblod.
Verkade dock mer som om han somnade för det blev ett jäkla ryck när han upptäckte var han var påväg :rolleyes:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
För jag vakna nu.. :mad:

Förlåt, men... :rofl Inga jobb bidde det...:D

Själv vaknade jag för en halvtimme sen... Somnade på soffan, nu har jag personlig erfarenhet av det Johanssonska magiska ryggskottet:huvet

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Förlåt, men... :rofl Inga jobb bidde det...:D

Själv vaknade jag för en halvtimme sen... Somnade på soffan, nu har jag personlig erfarenhet av det Johanssonska magiska ryggskottet:huvet

Å själv då är du så mkt bättre? :tungan

Nu e jag desutom less för att nisselassen jag köpte bil av inte fått tummen ur så jag åker fortfarande på bakelitrervdäck och har 8 dagar att besiktiga och sälja bilen..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Å själv då är du så mkt bättre? :tungan

Nu e jag desutom less för att nisselassen jag köpte bil av inte fått tummen ur så jag åker fortfarande på bakelitrervdäck och har 8 dagar att besiktiga och sälja bilen..

Jag är ledig idag, och dessutom sjuk;) Fyfan, den här förkylningen är inte av denna världen... Kan knappt andas för att min hals är så svullen, och jag kan verkligen inte hosta utan att avlida så ont det gör. Men hosta måste man likförbannat, för annars kvävs man. Dessutom kliar det. Man blir förbannad!!:mad:

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Jag är ledig idag, och dessutom sjuk;) Fyfan, den här förkylningen är inte av denna världen... Kan knappt andas för att min hals är så svullen, och jag kan verkligen inte hosta utan att avlida så ont det gör. Men hosta måste man likförbannat, för annars kvävs man. Dessutom kliar det. Man blir förbannad!!:mad:

Jag är mest förbannad över att du fortfarande hänger här.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Föräldrar är ett kapitel för sig.
När jag hade mercan fick jag ständigt höra att jag skulle göra mig av med åbäket eftersom jag inte fick jobbet jag var lovad och inte hade råd med en bil som drog sådana kopiösa mängder soppa och hade så dyra delar (totalt lade jag ner 1200spänn på den. Varav större delen av pengarna gick till nya tändstift, olja och olje/luftfilter) och försäkring jada jada.

Byter ner mig till en 745a som jag fick nästan gratis nyskattad och besiktigad. Den dricker förvisso nästan lika mycket soppa på hundra häst mindre, men delar och försäkring är gratis.

Nu får jag ständigt höra att det är så jävla jobbigt att jag är ivägen i garaget hela tiden och jag är så förbannat dum som köper en så opålitlig bil som bara kostar en massa pengar.

Vad fan ska jag göra då?
Skulle jag köpa en fiatjävel lovar jag han skulle gnälla på att jag är så förbannat dum som köper en bil som inte kan dra ett vettigt släp och att den är för liten för att köra alla hans ärenden.

Last edited:

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Föräldrar är ett kapitel för sig.
När jag hade mercan fick jag ständigt höra att jag skulle göra mig av med åbäket eftersom jag inte fick jobbet jag var lovad och inte hade råd med en bil som drog sådana kopiösa mängder soppa och hade så dyra delar (totalt lade jag ner 1200spänn på den. Varav större delen av pengarna gick till nya tändstift, olja och olje/luftfilter) och försäkring jada jada.

Byter ner mig till en 745a som jag fick nästan gratis nyskattad och besiktigad. Den dricker förvisso nästan lika mycket soppa på hundra häst mindre, men delar och försäkring är gratis.

Nu får jag ständigt höra att det är så jävla jobbigt att jag är ivägen i garaget hela tiden och jag är så förbannat dum som köper en så opålitlig bil som bara kostar en massa pengar.

Vad fan ska jag göra då?
Skulle jag köpa en fiatjävel lovar jag han skulle gnälla på att jag är så förbannat dum som köper en bil som inte kan dra ett vettigt släp och att den är för liten för att köra alla hans ärenden.

Klipp dig skaffa ett jobb och flytta hemifrån :tummenupp:tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Jobbar (hihi) på det.

Nu är jag ännu mer förbannad eftersom jag lyckades köra av volvojävelen flera hundra mil ut i skogen ungefär.
Tog 1h30m12s att promenera hem :mad:

Kunde du inte bara ringt någon som kunde dragit upp bilfan då?:va

Så du kan knappt gå numera alltså?:hihi

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Kunde du inte bara ringt någon som kunde dragit upp bilfan då?:va

Så du kan knappt gå numera alltså?:hihi

Tja alltså, jag vet inte så många med traktor som jag vill ringa klockan 05:30
Den blockerar inte trafiken direkt om vi säger så.
Jodå, men nog är jag lite öm alltid.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...