SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hopplösa jävla kunder. Vilket förbannat tjafs vissa människor orkar föra.
Man blir förbannad.
Man blir förbannad.
Den är riktigt upphetsande att köra..... "fan vad länge startmotorn går", nä, bara en motor som gör S80 rättvisa, och det är yamaha motorn, så kan ford/mazda behålla sina bojsänken.
För jag vakna nu..
För jag vakna nu..
För att en ouppmärksam individ försökte preja mig av vägen, byta fil utan att kika i backspegeln är ju begåvat. Hade mindre än en decimeter till godo när han hittade mig i speglarna efter litet ljudsignaler från min sida. Då hade jag 1 cm till godo på andra sidan bilen innan jag hamnat i snöhögarna där...
Värre ändå skulle knacka dörr efter jobb..Hoppas innerligt du inte har ett dagjobb
Var det så "roligt" med Trial Madness
För jag vakna nu..
Förlåt, men... Inga jobb bidde det...
Själv vaknade jag för en halvtimme sen... Somnade på soffan, nu har jag personlig erfarenhet av det Johanssonska magiska ryggskottet
Å själv då är du så mkt bättre?
Nu e jag desutom less för att nisselassen jag köpte bil av inte fått tummen ur så jag åker fortfarande på bakelitrervdäck och har 8 dagar att besiktiga och sälja bilen..
Jag är ledig idag, och dessutom sjuk Fyfan, den här förkylningen är inte av denna världen... Kan knappt andas för att min hals är så svullen, och jag kan verkligen inte hosta utan att avlida så ont det gör. Men hosta måste man likförbannat, för annars kvävs man. Dessutom kliar det. Man blir förbannad!!
Jag är mest förbannad över att du fortfarande hänger här.
Föräldrar är ett kapitel för sig.
När jag hade mercan fick jag ständigt höra att jag skulle göra mig av med åbäket eftersom jag inte fick jobbet jag var lovad och inte hade råd med en bil som drog sådana kopiösa mängder soppa och hade så dyra delar (totalt lade jag ner 1200spänn på den. Varav större delen av pengarna gick till nya tändstift, olja och olje/luftfilter) och försäkring jada jada.
Byter ner mig till en 745a som jag fick nästan gratis nyskattad och besiktigad. Den dricker förvisso nästan lika mycket soppa på hundra häst mindre, men delar och försäkring är gratis.
Nu får jag ständigt höra att det är så jävla jobbigt att jag är ivägen i garaget hela tiden och jag är så förbannat dum som köper en så opålitlig bil som bara kostar en massa pengar.
Vad fan ska jag göra då?
Skulle jag köpa en fiatjävel lovar jag han skulle gnälla på att jag är så förbannat dum som köper en bil som inte kan dra ett vettigt släp och att den är för liten för att köra alla hans ärenden.
Klipp dig skaffa ett jobb och flytta hemifrån
Jobbar (hihi) på det.
Nu är jag ännu mer förbannad eftersom jag lyckades köra av volvojävelen flera hundra mil ut i skogen ungefär.
Tog 1h30m12s att promenera hem
Kunde du inte bara ringt någon som kunde dragit upp bilfan då?
Så du kan knappt gå numera alltså?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |