Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tja alltså, jag vet inte så många med traktor som jag vill ringa klockan 05:30
Den blockerar inte trafiken direkt om vi säger så.
Jodå, men nog är jag lite öm alltid.

Ah, kanske inte nej.
Låt aset ligga, så kanske föräldrarna låter dig köpa nytt?:D

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Föräldrar är ett kapitel för sig.
När jag hade mercan fick jag ständigt höra att jag skulle göra mig av med åbäket eftersom jag inte fick jobbet jag var lovad och inte hade råd med en bil som drog sådana kopiösa mängder soppa och hade så dyra delar (totalt lade jag ner 1200spänn på den. Varav större delen av pengarna gick till nya tändstift, olja och olje/luftfilter) och försäkring jada jada.

Byter ner mig till en 745a som jag fick nästan gratis nyskattad och besiktigad. Den dricker förvisso nästan lika mycket soppa på hundra häst mindre, men delar och försäkring är gratis.

Nu får jag ständigt höra att det är så jävla jobbigt att jag är ivägen i garaget hela tiden och jag är så förbannat dum som köper en så opålitlig bil som bara kostar en massa pengar.

Vad fan ska jag göra då?
Skulle jag köpa en fiatjävel lovar jag han skulle gnälla på att jag är så förbannat dum som köper en bil som inte kan dra ett vettigt släp och att den är för liten för att köra alla hans ärenden.

Be föräldrarna köpa en bil åt dig om det ska vara så svårt.
Annars så säljer man sina föräldrar och köper nya!

Förstår inte riktigt det med Vuxna/Föräldrar som ska påpeka vad man gör.
Dock händer det ytterst sällan eftersom jag blir så sjukligt förbannad och trycker ner dem i skosulorna.

Mina föräldrar gör det aldrig, men min ex svärmor påpeka högt och lågt hur jag skulle bete mig och det slutade med att jag bad dem allihop att fara och flyga.
Antar att exet blev lite sur men hon var precis som sin morsa så vad gör det.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Kort sagt biljäveln! Besiktningen fick dyra följder på en bil jag redan gett för mycket för..

Snudd på så ett kilo dynamit vore på sin plats! Inte ekonomiskae men fan va skönt det vore

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
På de härligt rasistiska vindarna som för jämnan blåser på sh.
Vilket litet mysigt forum det blitt.
En samling ryggdunkande sd-neandertalare.

Eeeh. Är det en nyhet? Så har det väl alltid varit. Har du besökt en MC-mässa någongång och studerat folket som rör sig där? Det är ingen rolig historia. Utan att peka ut någon särskild individ så kan jag säga att det är samma klientel som hänger här. Tänker inte utveckla mina fördomar mer än så. De har jag redogjort för i annan tråd.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
På de härligt rasistiska vindarna som för jämnan blåser på sh.
Vilket litet mysigt forum det blitt.
En samling ryggdunkande sd-neandertalare.

Jag antar att du syftar på "Dejta utländsk tjej" tråden?

Den var totalt orasistisk fram till att "Bruschan" dök in i tråden och förklarade att han minsann skulle spöa sönder och samman den som gjorde hans syster ledsen.

Att sedan folk uttrycker sitt förakt för det får du faktiskt svälja.

Folk skulle uttrycka samma förakt om det vore en helsvensk tjej och en helsvensk bror i exemplet.

Folk skulle skrika rasism om det var en utländsk kille som dejtat en svensk tjej och den svenska brorsan hotade med/gav den utländska killen stryk för att han hade sårat tjejen.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
vsafan hände jag va ju snor trött när jag skrev förra men har inte kunnat sova.. underbart.

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Vem vare som sket!!!
Säj vem de fakking va!!!

(bor i Östersund och undrar vem det va som startade parasitpesten)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ringer Siemens kundservice för hushållsapparater då man får stötar av min köksassistent efter att man har dragit ur sladden.
Då jag har för mycket prylar så har jag ingen aning om vart jag köpte den eller vart kvittot finns längre, så att lämna den till butik är bara att glömma. Dock är den tillverkad i slutet av 2008 så reklamationsrätten gäller ju fortfarande.

Då tycker man ju att Siemens bör vara rädda om sitt rykte och skicka mig en fraktsedel till närmaste verkstad för att ta itu med problemet?
Icke! Jag får ombesörja att få in den dit själv, och jag måste även sköta kontakten med verkstaden. Så jag ska alltså sköta tillverkarens jobb, gratis!?

Så, vad är bästa hämnden på detta nu då? En Youtubevideo där apparaten sprängs med 10 kilo Trotyl (jag har dock inte så mycket) och där man ber alla att inte köpa detta skitmärke något mer?
En artikel i Aftonbladet där jag gråter ut över att jag faktiskt kunde DÖ när jag gjorde potatisgratäng?
Ett fall för Sportbike kanske, han kan burna upp min hushållsassistent :yoparty

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Skånetrafiken hade satt upp vinter-tidtabellerna redan i onsdags och de börjar gällaförst på måndag.
Det gjorde att jag gick in på Konsum för att värma mig och läsa trista MCtidningar och sen när det stod att bussen skulle gå så fick jag ÄNDÅ vänta i 25minuter.

Ja, då blev man förbannad!

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Ringer Siemens kundservice för hushållsapparater då man får stötar av min köksassistent efter att man har dragit ur sladden.
Då jag har för mycket prylar så har jag ingen aning om vart jag köpte den eller vart kvittot finns längre, så att lämna den till butik är bara att glömma. Dock är den tillverkad i slutet av 2008 så reklamationsrätten gäller ju fortfarande.

Då tycker man ju att Siemens bör vara rädda om sitt rykte och skicka mig en fraktsedel till närmaste verkstad för att ta itu med problemet?
Icke! Jag får ombesörja att få in den dit själv, och jag måste även sköta kontakten med verkstaden. Så jag ska alltså sköta tillverkarens jobb, gratis!?

Så, vad är bästa hämnden på detta nu då? En Youtubevideo där apparaten sprängs med 10 kilo Trotyl (jag har dock inte så mycket) och där man ber alla att inte köpa detta skitmärke något mer?
En artikel i Aftonbladet där jag gråter ut över att jag faktiskt kunde DÖ när jag gjorde potatisgratäng?

Ge fan i att dra ut sladden då.

sportbike

Guest

Inga probs, har dessutom bokat med en polare som också vill brassa sönder sin laptop, vi ska bara hitta ett lämpligt utrymme.
Skicka hit apparaten, jag dödar den mer än gärna :trasigaleksakernärjagvarliten

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Hade du roat dig med att pryla någon vid busshållsplatsen istället hade du både hållit dig varm och hunnit med bussen!

Tanken slog mig, men där fanns ingen på gatorn.
Därför rånade jag Konsum.

Tänkte det var skälig kompensation.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Rövhåls imbecillgay kuk blev rånad av några små balltejävlar på en dyr nalle - haha ja ja skiter i det tar det:crash på försäkringen men ändå:näsblod

Försäkringen måste ju ändå betalas av andra invandrar vänliga:Bugar

Orkar man bry sig mindre:D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj