Skånetrafiken hade satt upp vinter-tidtabellerna redan i onsdags och de börjar gällaförst på måndag.
Det gjorde att jag gick in på Konsum för att värma mig och läsa trista MCtidningar och sen när det stod att bussen skulle gå så fick jag ÄNDÅ vänta i 25minuter.
Ja, då blev man förbannad!
Rövhåls imbecillgay kuk blev rånad av några små balltejävlar på en dyr nalle - haha ja ja skiter i det tar det på försäkringen men ändå
Försäkringen måste ju ändå betalas av andra invandrar vänliga
Orkar man bry sig mindre
En koll på kontot bevisa det jag misstänkte.. Jag är för jävla givmild när jag är bland störsköna människor och har kul, så antar att jag inte förbannad men helgen blev lite väl dyr..
Däremot e kan sbp dra åt helvete.. att min bil drar 1 meter till höger på 10 meter om man släper ratten är fan inget trafikfarligt, ska tydligen hålla sig på vägen om man somnar.. försökte påpeka att det va väl bättre om den sakta styrde ut mot diket än in i bilen framför men nä...
Vill fan inte betala för en hjulinställning och har inte tid heller så nu får jag sälja skiten med 2 veckor kvar på besiktningen.. Hörde jag förlust?
Nej fick även att vänster backspegel glas hade förvrängde bilden..Vad är det för fånar uppe i norr som sköter besiktningen? Kugga bilen på den grunden?
Nej fick även att vänster backspegel glas hade förvrängde bilden..
Och ett fäste som va rostigt (10 min jobb) och avgasläckage men dem två va ju inget att klaga på men de andra vafan? Morsans bil drog satan och den gick igenom...
Nu upptäckte jag att nån kul typ återigen pyst ut luften ett däck, 3e gången de gör det på samma parkering för mig..
Såvitt jag vet så testar dom inte ens den där skiten!?
Prulle: Har du något fordonsgymnasium i närheten?
Prata med dom om vad som ska göras, dom gör det och du bjuder på en tårta.
Jag är förbannad på min 14-åriga dotter som visar noll respekt. Hon har skolkat i dag och nu är hon nånstanns med sina polare och bara är dryg i andra sidan telefonen och struntar i att man säger att hon ska komma hem...
Dra in mobilen/bredbandet/"månadspengen" ett tag så blir det annat ljud i skällan.
De kör runt stationen (ojämnt plogad snöig plan..) och tyckte den drog åt höger..Såvitt jag vet så testar dom inte ens den där skiten!?
Prulle: Har du något fordonsgymnasium i närheten?
Prata med dom om vad som ska göras, dom gör det och du bjuder på en tårta.
De kör runt stationen (ojämnt plogad snöig plan..) och tyckte den drog åt höger..
Fordon hade inte tid det verkar inte däckfirmorna ha heller, jävla skit..
Bromsarna är nybytta så de va föredömliga.
Mjo Har funderat på den fusklösningen ska testa om det räcker.Pyspunka, förlite luft i ett däck, bilen drar snett.
Alternativt, bilen drar snett, pys ut lite luft i motsvarande däck så bilen går rakt, ombesikta.
Vad är det för bil? Volvon?
Mjo Har funderat på den fusklösningen ska testa om det räcker.
Nja volvo men inte 145an utan en 745a
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |