Idag är jag förbannad därför att...

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Vänta här nu, blev du rånad av ett gäng blattar, som snodde din nalle? :lol

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Skånetrafiken hade satt upp vinter-tidtabellerna redan i onsdags och de börjar gällaförst på måndag.
Det gjorde att jag gick in på Konsum för att värma mig och läsa trista MCtidningar och sen när det stod att bussen skulle gå så fick jag ÄNDÅ vänta i 25minuter.

Ja, då blev man förbannad!

Varför åker du buss när du har halva sveriges beg bmw kollektion? :va

Rövhåls imbecillgay kuk blev rånad av några små balltejävlar på en dyr nalle - haha ja ja skiter i det tar det:crash på försäkringen men ändå:näsblod
Försäkringen måste ju ändå betalas av andra invandrar vänliga:Bugar
Orkar man bry sig mindre:D

Nu väntar vi bara på att bullysmile kommer med sitt dravel om att du är rasist så är allt som vanligt :tungan

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag hade ett par friplåtar till en milfkväll på ett ställe men ingen var på. Och jag pallar inte dra ut själv i kylan till ett ställe där man inte känner nån. Det som grämer mig mest är att jag fick napp förra gången det var milfkväll där :död

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Äckliga jävla radiostationer vi har i Sverige :mad:
P3 går ju knappt att lyssna på då deras signaturmelodi antingen är nåt av den där pretto-Säkert *skjut henne, snälla* eller Daniel Adams Ray med sin skitlåt.

Megapol= Mellan reklamen så spelar de ibland någon dansbandslåt *EMD var på senast jag slog över dit* från 2007.
Eller den där jävla fjanten Jay från Idol, kan det vara sämsta låten just nu? Personlighet som ett kylskåp som sagt, och lika nyskapande som vilket pop-artist som helst.

Rockklassiker, men där är det väl bara reklam och ingen musik? Ja har aldrig orkat lyssna mer än en timme och har inte hört något annat än reklam....

Varför finns det inte bra radio i Sverige!?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
En koll på kontot bevisa det jag misstänkte.. Jag är för jävla givmild när jag är bland störsköna människor och har kul, så antar att jag inte förbannad men helgen blev lite väl dyr..

Däremot e kan sbp dra åt helvete.. att min bil drar 1 meter till höger på 10 meter om man släper ratten är fan inget trafikfarligt, ska tydligen hålla sig på vägen om man somnar.. försökte påpeka att det va väl bättre om den sakta styrde ut mot diket än in i bilen framför men nä...

Vill fan inte betala för en hjulinställning och har inte tid heller så nu får jag sälja skiten med 2 veckor kvar på besiktningen.. Hörde jag förlust?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Att jag blev rövknullad i rätten för fyra år sen när målet om misshandeln som gav mig min axelskada skulle prövas visste jag redan, men att det var såhär illa... Riktigt är att killen är dömd för misshandel, men tydligen bara för själva överfallsbiten. Min axelskada (som är en direkt följd av överfallet) är tydligen inte en del av överfallet som sådant utan bara "vållande till kroppsskada". Så därmed kan inte invaliditetsersättning betalas ut från hemförsäkringen vars överfallsskydd enbart täcker uppsåtliga brott. Var inte ens medveten om att killen blivit dömd för flera saker, den info jag fick om domen var bara "han är dömd för misshandel"... Så jag ska dras med en permanent skada som begränsar mig så in i helvete och som ger mig dagligt ont och sömnsvårigheter, och så får jag inte ens någon ersättning!? Bara för att han kunde ju inte veta att jag skulle bli så illa skadad när han brutalt och skoningslöst slog ner mig!?!?!? Löser sig inte detta på något mirakulöst vis så kommer huvuden rulla!!!:mad: Fan vad sur jag är!!!:mad:

Last edited:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
En koll på kontot bevisa det jag misstänkte.. Jag är för jävla givmild när jag är bland störsköna människor och har kul, så antar att jag inte förbannad men helgen blev lite väl dyr..

Däremot e kan sbp dra åt helvete.. att min bil drar 1 meter till höger på 10 meter om man släper ratten är fan inget trafikfarligt, ska tydligen hålla sig på vägen om man somnar.. försökte påpeka att det va väl bättre om den sakta styrde ut mot diket än in i bilen framför men nä...

Vill fan inte betala för en hjulinställning och har inte tid heller så nu får jag sälja skiten med 2 veckor kvar på besiktningen.. Hörde jag förlust?

Vad är det för fånar uppe i norr som sköter besiktningen? Kugga bilen på den grunden?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Vad är det för fånar uppe i norr som sköter besiktningen? Kugga bilen på den grunden?
Nej fick även att vänster backspegel glas hade förvrängde bilden..

Och ett fäste som va rostigt (10 min jobb) och avgasläckage men dem två va ju inget att klaga på men de andra vafan? Morsans bil drog satan och den gick igenom...

Nu upptäckte jag att nån kul typ återigen pyst ut luften ett däck, 3e gången de gör det på samma parkering för mig..

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Nej fick även att vänster backspegel glas hade förvrängde bilden..

Och ett fäste som va rostigt (10 min jobb) och avgasläckage men dem två va ju inget att klaga på men de andra vafan? Morsans bil drog satan och den gick igenom...

Nu upptäckte jag att nån kul typ återigen pyst ut luften ett däck, 3e gången de gör det på samma parkering för mig..

Det är :va för mig... Hur lång testbana har dom egentligen? (+ mängder med andra parametrar)

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Såvitt jag vet så testar dom inte ens den där skiten!?

Prulle: Har du något fordonsgymnasium i närheten?

Prata med dom om vad som ska göras, dom gör det och du bjuder på en tårta.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Jag är förbannad på min 14-åriga dotter som visar noll respekt. Hon har skolkat i dag och nu är hon nånstanns med sina polare och bara är dryg i andra sidan telefonen och struntar i att man säger att hon ska komma hem... :mad:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag är förbannad på min 14-åriga dotter som visar noll respekt. Hon har skolkat i dag och nu är hon nånstanns med sina polare och bara är dryg i andra sidan telefonen och struntar i att man säger att hon ska komma hem... :mad:

Dra in mobilen/bredbandet/"månadspengen" ett tag så blir det annat ljud i skällan.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Dra in mobilen/bredbandet/"månadspengen" ett tag så blir det annat ljud i skällan.

Var inte så säker på det. Beror rätt mycket på hur driftig ungen är.

Jag är så jävla förbannat på att de aldrig kan få tummen ur och fixa vattnet i den här jävla skitstan... Iofs borde jag nog få tummen ur och skaffa ett annat jobb o flytta...

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Såvitt jag vet så testar dom inte ens den där skiten!?

Prulle: Har du något fordonsgymnasium i närheten?

Prata med dom om vad som ska göras, dom gör det och du bjuder på en tårta.
De kör runt stationen (ojämnt plogad snöig plan..) och tyckte den drog åt höger..

Fordon hade inte tid det verkar inte däckfirmorna ha heller, jävla skit..

Bromsarna är nybytta så de va föredömliga.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
De kör runt stationen (ojämnt plogad snöig plan..) och tyckte den drog åt höger..

Fordon hade inte tid det verkar inte däckfirmorna ha heller, jävla skit..

Bromsarna är nybytta så de va föredömliga.

Pyspunka, förlite luft i ett däck, bilen drar snett.

Alternativt, bilen drar snett, pys ut lite luft i motsvarande däck så bilen går rakt, ombesikta.

Vad är det för bil? Volvon?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Pyspunka, förlite luft i ett däck, bilen drar snett.

Alternativt, bilen drar snett, pys ut lite luft i motsvarande däck så bilen går rakt, ombesikta.

Vad är det för bil? Volvon?
Mjo Har funderat på den fusklösningen ska testa om det räcker.

Nja volvo men inte 145an utan en 745a

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Mjo Har funderat på den fusklösningen ska testa om det räcker.

Nja volvo men inte 145an utan en 745a

Du håller dig med idel pärlor till bilar :D
Fick du 145an såld?

HB däck har både hjälp för pyspunka och sneda framvagnar, men dom tar normaltaxa.

Annars kan man ju ratta lite på känn på styrstaget själv med en skiftnyckel och en polygrip.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning