Idag är jag förbannad därför att...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Såfort inte tjejen är i närheten går jag över till o leva nå jävla 20-årings ungkarlsliv med noll struktur på nånting o sitter uppe hela nätterna :gnissla

Aja, har åtminstone tvättat lite.

Om den är kvar på onsdag har jag två alternativ spränga skiten eller ge bort den. Flyttar på onsdag och kan inte få med mig skiten då jag har en till bil och inte lär ha fastadress närmaste halvåret... Så 3000 papp hade jag gärna tagit.

Du får 1500 om du levererar den hit :D

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Såfort inte tjejen är i närheten går jag över till o leva nå jävla 20-årings ungkarlsliv med noll struktur på nånting o sitter uppe hela nätterna :gnissla

Aja, har åtminstone tvättat lite.

Du får 1500 om du levererar den hit :D
Fack öff du har ju ingen pool jag kan dumpa den i.

Lite sömn, tack va ju sjukt trött för 8h sen?! horriga jävla skit har inte tid med det här!

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Haha, jag är märkt för livet. Nej nu är det ett annat fruntimmer.

Och så är jag förbannad för att jag precis insåg varför jag inte kan sova, alldeles får många Vodka-Redbull blev det tidigare under nattens gång vilket gjort mig helt sömnlös nu :mad:

Absolut:D
Det där med fruntimmer kan vara jävligt... Women! You can't live with them, and you're not allowed to shoot them!

Jag som alltid trott att den uppiggande effekten av redbullen togs ut av den sövande effekten från alkoholen...:va

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Och så är jag förbannad för att jag precis insåg varför jag inte kan sova, alldeles får många Vodka-Redbull blev det tidigare under nattens gång vilket gjort mig helt sömnlös nu :mad:

Tog det så lång tid att räkna ut?!

.....Kan iofs erkänna att jag hade samma problem förr i tiden när jag studerade.. Varje festkväll blev det öl på förfesten och en rad redbull & vodka på krogen och sedan omöjligt att sova. Efter ett tag insåg jag sambandet och bytte ordning. Redbull å hemkört på förfesten och öl på krogen = sussade som en bebis.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vintern. Man blir förbannad.

Givetvis sammanfaller strulande kärnkraftverk återigen med smällkall midvinter.

Och ännu värre, det enda som gör att man orkar med skiten - geggmoppen är död, ingen gnista...felsökning i svinkallt garage. Ja-nej.

Det bästa av allt är att det bara är mitten av december, och vi har snart haft en normal vinterperiod sett till svinkalla dagar...kul när det börjar i november.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Och ännu värre, det enda som gör att man orkar med skiten - geggmoppen är död, ingen gnista...felsökning i svinkallt garage. Ja-nej.

Det bästa av allt är att det bara är mitten av december, och vi har snart haft en normal vinterperiod sett till svinkalla dagar...kul när det börjar i november.

Tystmerej nu! Det är ju en av de få positiva saker vi har för tillfället!
Har tillbringat några dagar till att preppa isbanan. Snart blire åka av!

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

Snart är det slut på december= det blir ljusare för var dag som går :tummenupp, den 23 vänder det väl om jag minns rätt.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Blir det så så pmar jag på onsdag vart du hittar nycklarna, ägarpapprena ligger i handskfacket och mot kravet är att jag aldrig hör talas om skiten.

MEN förhoppningsvis slipper jag det..

Det verkar som jag slapp hämta råttsoffan, är du glad nu?

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Absolut:D
Det där med fruntimmer kan vara jävligt... Women! You can't live with them, and you're not allowed to shoot them!

Jag som alltid trott att den uppiggande effekten av redbullen togs ut av den sövande effekten från alkoholen...:va

Fruntimmer är förjävliga, ska alltid hålla på och göra ens liv krångligt :mad:

Kanske om man tar en, inte när man häver i sig 6-7 stycken :näsblod:

Tog det så lång tid att räkna ut?!

.....Kan iofs erkänna att jag hade samma problem förr i tiden när jag studerade.. Varje festkväll blev det öl på förfesten och en rad redbull & vodka på krogen och sedan omöjligt att sova. Efter ett tag insåg jag sambandet och bytte ordning. Redbull å hemkört på förfesten och öl på krogen = sussade som en bebis.

Jag för nog också ta och börja göra så, de senaste gångerna jag varit ute har jag kört på Vodka-Redbull utav någon anledning och har inte kunnat sova och insåg imorse problemet... Hitills har jag sovit 3 timmar vilket gör mig lite förbannad :mad:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
På min 2 månader gamla telefon har kameran gått sönder.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
En del människor är så JÄVLA dåliga föräldrar...:mad::mad::mad::mad::mad:

(OBS: starka bilder)

[YOUTUBE-ID]_4bAHBAw7UE[/YOUTUBE-ID]

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En del människor är så JÄVLA dåliga föräldrar...:mad::mad::mad::mad::mad:

En del är bara dåliga människor helt enkelt. Här är ju problemet att de är mormoner, vilket jävla pack :mad:
Och jag blir alltid lika jävla förvånad; Hur fan kan så fula människor få barn?

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Nån idiot(!!!) som hoppat framför tåget, iaf om jag läste rätt mellan tågvärdens meningar.
Merkostnad och kommer hem senare :mad:

Edit: Nu blir bussen jag tog istället omkörd av tåget jag skulle med. F*tta!!!

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
jag tog äntligen tag i saken (näe, inte den) och skaffade M8 bultar till att sätta fast sängbenen under sängen.

Det tog mig ju bara ett par månader att skaffa sängbenen.

För säkerhetsskull tog jag två olika längder, kommer hem, välter sängarna upp och ner och konstaterar att dom korta når precis på en halv gänga, dom långa är givetvis för långa.

Går ut i garaget och kapar dom 8 långa bultarna så att dom blir precis en mutter längre än dom korta, kapar för hand dessutom för att inte spruta gnistor i garaget.

Går in igen och sätter första benet på plats, konstaterar att det blev precis rätt längd och sk börja dra fast...

VEM I HELVETET SLÅR IN TUMGÄNGADE MUTTRAR I EN MÖBEL PÅ 2000 TALET !!!!!!

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...