Idag är jag förbannad därför att...

R5+1

Guest
Gubbjävel bakom bussratten!!!

Jag har typ 5 km biltur hemifrån till jobbet. Jag hinner inte mer än ett par hundra meter när en buss kommer farande från mötande håll.
Jag ser att framtiden inte ser så ljus ut om jag inte sopnitar...så jag gör naturligtvis det, trots att bussen fortfarande är runt 50 meter ifrån mig.
När jag står där och bussfan passerar i 190 i snömodden inser jag att hade jag inte stått still hade bussjävelshelvetsgubbfan tryckt upp min bil över trottoaren på min högra sida och högst troligt vidare upp i skogen.

Gubbjävel som körde den bussen!!! :mad::mad::mad:

Gubbsatan också han som två km senare försökte tokpreja mig med sin nya VW (snik-Passat och tjänstebil säkert) när hans fil (vänsterfilen) gick ihop med min fil (högerfilen...höger = han ska väja för mig) och hängde sig på tutan för att jag inte skapade en stooor lucka han kunde glida in i. Själv behövde han inte ens använda blinkers!!

Feta fula gubbjävel!!!:mad::mad:

Last edited:

creare

Guest
Idag är jag förbannad på mig själv enbart. Chefen ringde o väckte mig si så där 2,5h efter att jag skulle börjat arbetsdagen..:huvet (3,5h försenad..).

"Ja, hej! - Jag är påväg... (liggandes under täcket)"

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Är förbannad på mig själv för att jag inte hade bättre koll.
Men också på transportstyrelsen/skatteverket som har idiot regler gällande bilskatten. Fick en trevligt överraskning att JAG ska betala nästa års skatten på en bil som jag sålt. Att vara lite snälla o låta mig betala för nästa halvår gick inte.
Varför betalar man inte i efterskott då blir de ju han som använt bilen som får betala.

R5+1

Guest
Satans kärringjävel!!!

Blev precis anklagad i tvättstugan för att för ett par veckor sen ha tagit båda nycklarna och låst en dam (som jag hittills inte haft något emot och faktiskt trott va trevlig) ute. När jag försökte förklara att om man blir klar tidigare hänger man naturligtvis tillbaka nyckeln, vilket gör det fritt fram för vem som helst att ta den, och det därmed inte var jag som låst henne ute, så lyssnade inte kärringen.
Till råga på allt stod hennes kompis i dörrhålet och hånflinade.

Drop dead senilkärringar!!!:mad::mad::mad::mad:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Är förbannad på mig själv för att jag inte hade bättre koll.
Men också på transportstyrelsen/skatteverket som har idiot regler gällande bilskatten. Fick en trevligt överraskning att JAG ska betala nästa års skatten på en bil som jag sålt. Att vara lite snälla o låta mig betala för nästa halvår gick inte.
Varför betalar man inte i efterskott då blir de ju han som använt bilen som får betala.

Ställ av först och sälj sen?

R5+1

Guest
Fan va förbannad jag är idag!!

Jag har mens för andra gången i december!!!:näsblod
Jävla fitta rent utsagt!!:mad::mad::mad:

creare

Guest
Jag har mens för andra gången i december!!!:näsblod
Jävla fitta rent utsagt!!:mad::mad::mad:

Det är ju lill-söndag idag. Unna dig ett glas vin och försök koppla av. Läs en bok och blicka stundtals ut i vinterkrizpen o känn värme & behag:krama

(hade du varit en kille; rök en fet).

R5+1

Guest
Vad har du för hormonbalans eg?
2gånger på 16 dagar är mer än normalt oregelbundet...
Nya p-piller...:gnissla Det ska förhoppningsvis glida över till att jag slipper skiten helt.

Hehehe!:hihi:hihi

Det är ju lill-söndag idag. Unna dig ett glas vin och försök koppla av. Läs en bok och blicka stundtals ut i vinterkrizpen o känn värme & behag:krama
(hade du varit en kille; rök en fet).
Naaaaaw! Det var ju ett riktigt gulligt råd! Och vinsmuttandet är redan påbörjat.:drool

Vi kan ordna så du slipper mens i åtminstone 9 månader. :brynad:
Okej, men då får fan ni ta hand om knoddfan sen, jag tänker inte ens betala underhåll. Och jag får utfärda en varning: Det går i vår släkt att få tvillingar, syrran är inne på andra paret...:skrämd:D

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Okej, men då får fan ni ta hand om knoddfan sen, jag tänker inte ens betala underhåll. Och jag får utfärda en varning: Det går i vår släkt att få tvillingar, syrran är inne på andra paret...:skrämd:D

Tvillingar, fett, då ska jag göra som i den där filmen med Jean Claude Van Damme eller hur man stavar hans namn. Den ena ungen ska få växa upp med gangsters i Hong Kong och den andra ska få växa upp med en smart vetenskapsman.

Och per automatik blir du en fattiglapp 18 år framöver. :D

Ingen fara, jag är redan ett fattiglapp, vilket gör mig förbannad :mad: Jag behöver ett bättre betalt jobb :mad:

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Ställ av först och sälj sen?

Hade varit en bra lösning. Men då jag använde skrotbilen dagligen och mängden spekulanter var inte så stor så drog säljandet ut på tiden.
Så tack vare skatteverket har man nu gått back på att sälja en nybesiktigad fullt fungerande bil.

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Posten tyckte det visst var bra att skicka paketet jag väntar på till ett Företagscenter på annan ort.
Istället för till mitt vanliga utlämningsställe, där jag har flera andra paket som ska hämtas.
Och eftersom att det är ett Företagscenter är det självklart stängt i helgen. :huvet

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Varit fast i Amsterdam i 24 timmar nu, och kommer vara fast här i minst 24 timmar till... Allt på grund av mindre än 10 centimeter snö. Har fan kan man vara så inkapabel att hantera lite snö?!?!?? :mad::mad::mad:

Om det är någon mer sporthojare som är här nere och känner för att gå ut ikväll, skicka PM.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Varit fast i Amsterdam i 24 timmar nu, och kommer vara fast här i minst 24 timmar till... Allt på grund av mindre än 10 centimeter snö. Har fan kan man vara så inkapabel att hantera lite snö?!?!?? :mad::mad::mad:

Om det är någon mer sporthojare som är här nere och känner för att gå ut ikväll, skicka PM.

Ring +31-63-4135331 ifall du önskar damsällskap :crash Hälsa från mig så kanske du får rabatt :glömdet

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping