Biltmore
Blood Group: Red
Jag är förbannad för att det mesta inte går min väg just nu
Jag är förbannad för att det mesta inte går min väg just nu
Ja vist gör jag? 8e i år till ett totalkostnad av 35 pappDu håller dig med idel pärlor till bilar
Fick du 145an såld?
HB däck har både hjälp för pyspunka och sneda framvagnar, men dom tar normaltaxa.
Annars kan man ju ratta lite på känn på styrstaget själv med en skiftnyckel och en polygrip.
Ja vist gör jag? 8e i år till ett totalkostnad av 35 papp
Jo den va jävligt eftertraktad tydligen så de gick fort
Underbart att folk inte ens kan läsa sig till att den är besiktigad året ut...
http://www.blocket.se/vi/31189420.htm
SÅ jävla dålig är inte annonsen
förbannad på mig själv för att jag alltid varit så jävla lat och inte tagit tag i saker direkt... jättekul att sitta och göra backup'er på 320gb foton, ett jävla meckande att hålla reda på vilka man brännt och inte.
Hittar någon vad jag menar så vill jag ha det igen (inte till mig, det var ett Win program och jag kör inte längre det)
Köpa reservdels bil? Fan måste verkligen bli av med den då man inte kan soffsurfa med två bilar... Men samtidigt bär det emot att släppa den för mindre än 3000.Bilajävelen verkar ha tagit stryk av skogsåkningen.
Det trodde jag verkligen inte om en volvo.
Kör inte heller windows längre
Ja vist gör jag? 8e i år till ett totalkostnad av 35 papp
Jo den va jävligt eftertraktad tydligen så de gick fort
Underbart att folk inte ens kan läsa sig till att den är besiktigad året ut...
http://www.blocket.se/vi/31189420.htm
SÅ jävla dålig är inte annonsen
Köpa reservdels bil? Fan måste verkligen bli av med den då man inte kan soffsurfa med två bilar... Men samtidigt bär det emot att släppa den för mindre än 3000.
ska försöka få igenom den imorn, så borde den gå snabbt som fan för 4000 eller?
Om den är kvar på onsdag har jag två alternativ spränga skiten eller ge bort den. Flyttar på onsdag och kan inte få med mig skiten då jag har en till bil och inte lär ha fastadress närmaste halvåret... Så 3000 papp hade jag gärna tagit.Det där är ett praktexempel på en dålig annons. Massa onödig text.
Skriv istället:
Säljes: Volvo 745
Besiktigad samt skattad.
Bra bruksskick.
Går perfekt (om den nu gör det, annars ljuger du)
Sommar- och vinterdäck
Dragkrok
Sen besiktigar du bilen, för den blir svårsåld annars. Bort med hjulet, skruva lite på p-änden, pumpa däcket och byt spegelglaset och besiktiga om den.
Det där med "måste bort innan onsdag" är bara onödig info om du inte kan tänka dig släppa den för typ 3000:- eller dylikt om nån försöker sig på ett rejält skambud. Och vad gör du om den är kvar efter onsdag, skriver att du inte kan sälja den längre?
En skattad och besiktigad 745:a utan vidare defekter får du säkert 6000:- för nybesiktigad samt skattad.
Men programet borde gå att köra emulerat i både Linux och det där frukt-operativet ... kanske?
Trots att det finns Bootcamp att köra i FruktOS, så kommer inga windows grejjer ens i närheten av mina burkar.....
Om den är kvar på onsdag har jag två alternativ spränga skiten eller ge bort den. Flyttar på onsdag och kan inte få med mig skiten då jag har en till bil och inte lär ha fastadress närmaste halvåret... Så 3000 papp hade jag gärna tagit.
Blir det så så pmar jag på onsdag vart du hittar nycklarna, ägarpapprena ligger i handskfacket och mot kravet är att jag aldrig hör talas om skiten.Jag undviker det också!
Men borde inte FruktOS som är så mediainriktat ha en funktion för att sortera/backuppa bilder inbyggt?
Dom har ju egna backuplösningar som förvisso är dyra men lär funka skitbra, så ett sånt prog borde ju finnas även löst SAS....
Är alternativet att spränga skiten så vet jag nog en som kan tänkas att plocka användbara delar från den.
Blir det så så pmar jag på onsdag vart du hittar nycklarna, ägarpapprena ligger i handskfacket och mot kravet är att jag aldrig hör talas om skiten.
MEN förhoppningsvis slipper jag det..
Köp min färdig besiktigad och klar för import, levereras i mariehamn, hörde jag 500€?Blir lite bitter på att ingen vill sälja mig någon vettig vinterbil faktiskt, så förbaskat stora ishögar på vägarna som bimmern skrapar i hela tiden.
Köp min färdig besiktigad och klar för import, levereras i mariehamn, hörde jag 500€?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|