Bor du brevid landningsbana ,lr?
Kommer maskinen med en 3,6m plog,du håller ngn meter fr ditt staket pga snövall o sen det står en bil m samma förutsättningar på andra sidan blir det inte mkt kvar.Sen ska maskinen ha lite svängrum för att lägga snön så det passar folk som inte har vett att flytta sitt skit.
Var glad att det blev så lite skador istället.
Hade jag kört o träffat på ngn med din attityd skulle jag sett till så att släpkärran fick testat maxlast....
Hade folk fattat att snön inte försvinner o töar väck för att det kommer en snöröjare hade mkt varit vunnit men med din attityd så ska tydligen alla anpassa sig efter dig.
Jevla glytt
Inga bilar på andra sidan, tror du jag bor på nån jävla gata med hus på alla sidor eller
Ja, att gå vidare med egenmäktigt förfarande samt förstöra annans egendom är ju jättesmart. Antagligen skulle den chauffören som fick för sig att testa maxlasten på min kärra få känna på hur det känns att springa naken över ån.
Så här är det; Man kör inte på folks egendom utan att be om ursäkt/skriva en lapp eller vad fan som helst. Även om min släpkärra hade stått olämpligt eller på något ställe där den ej får stå så är det fortfarande inte ok.