Prfix hit o annat skit.
Det heter ditt iq.
Där jag lika envis som vissa vinterparkerare.
Varför ska alla jevla touch-lurar vara så innihelvete stora!?
Vem syftar du på här?
Du kan ju å andra sidan köpa en skitliten *samt skitkass* X10 mini, den är väl inte så stor?
Däremot kan man fråga sig varför de slutar tillverka grymma knapplurar och satsar allt på fjortis-telefon a la Iphone
Iphone.
där har du svaret på din fråga
Jag köpte en Motorola Defy. Tycker den är bra nog smidig trots en 3.7" skärm. Inte i prestandatopp men en prisvärd mellanklassare som är slagtålig och vattentät. Är iaf nöjd med den än så länge.Det finns två telefoner jag aldrig skulle köpa. Ericson och Iphone.
Varför kan det inte göras en bra touch (eller knapp för den delen, fast med skaplig skärm) i smidigt format undrar jag?
Jag köpte en Motorola Defy. Tycker den är bra nog smidig trots en 3.7" skärm. Inte i prestandatopp men en prisvärd mellanklassare som är slagtålig och vattentät. Är iaf nöjd med den än så länge.
Den finns inte med svenska menyer men ordlistor och liknande kan laddas hem (du kan dock samtala på svenska i den ).
Näe i rena siffror så verkar det inte så mycket, men när man har prylen i byxfickan så är en centimeter en del. Defy'en är däremot ett par mm tjockare än många andra lurar men det är inget jag märker av. Men det är väl lite av en smaksak också. En polare har Desire HD och tycker den är smidig att ha i fickan.Mjaa, den var 107mm hög. En Iphone är 115mm så det är ingen enorm skillnad mellan dessa två storleksmässigt.
Jag klämde på en Samsung i helgen på Mediamarkt. Den var riktigt smidig men det fanns ingen info om den så det var förmodligen en utgående modell.
Hittar tyvärr inte på den på interneTTet.
Betydligt mindre än Iphone-luren som stod precis bredvid iaf. Fast i tele-världen så kanske 10mm upplevs som "betydligt".
Mjaa, den var 107mm hög. En Iphone är 115mm så det är ingen enorm skillnad mellan dessa två storleksmässigt.
Jag klämde på en Samsung i helgen på Mediamarkt. Den var riktigt smidig men det fanns ingen info om den så det var förmodligen en utgående modell.
Hittar tyvärr inte på den på interneTTet.
Betydligt mindre än Iphone-luren som stod precis bredvid iaf. Fast i tele-världen så kanske 10mm upplevs som "betydligt".
Sen finns det ju pyttesmå, som SE X10Mini, men dom är ju oanvändbara till det som är tanken
Oanvändbar är bara förnamnet. Jag köpte en till tjejen så hon kunde utvärdera den åt mig men det tog två dagar innan jag insåg att jag skulle byte ut min K800i mot en likadan fast nyare och det ångrar jag inte.
HTC Legend är trevlig och ganska liten. 3,2" skärm.
Kolla in den.
Sen finns det ju pyttesmå, som SE X10Mini, men dom är ju oanvändbara till det som är tanken
100 meter lakrits kan döda mycketSkitbil. Drivknuten dog på 100 meter
100 meter lakrits kan döda mycket
100 meter lakrits kan döda mycket
Det finns två telefoner jag aldrig skulle köpa. Ericson och Iphone.
Varför kan det inte göras en bra touch (eller knapp för den delen, fast med skaplig skärm) i smidigt format undrar jag?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|