Idag är jag förbannad därför att...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Prfix hit o annat skit.
Det heter ditt iq.
Där jag lika envis som vissa vinterparkerare.:mad:

Vem syftar du på här? :rolleyes:

Varför ska alla jevla touch-lurar vara så innihelvete stora!? :mad:

Du kan ju å andra sidan köpa en skitliten *samt skitkass* X10 mini, den är väl inte så stor?
Däremot kan man fråga sig varför de slutar tillverka grymma knapplurar och satsar allt på fjortis-telefon a la Iphone :mad:

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Vem syftar du på här? :rolleyes:

Du kan ju å andra sidan köpa en skitliten *samt skitkass* X10 mini, den är väl inte så stor?
Däremot kan man fråga sig varför de slutar tillverka grymma knapplurar och satsar allt på fjortis-telefon a la Iphone :mad:

Det finns två telefoner jag aldrig skulle köpa. Ericson och Iphone.

Varför kan det inte göras en bra touch (eller knapp för den delen, fast med skaplig skärm) i smidigt format undrar jag?

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
kawaskaki kx250
idag är jag förbannad därför att när jag skulle byta packboxar på framgaffeln så märker jag att dom nya packboxarna är för stora?!?!?! även fast det står på förpackningen att dom är till min hoj??!?!??!?!?! jävla runk.

där har du svaret på din fråga :)

Last edited:

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.

Varför kan det inte göras en bra touch (eller knapp för den delen, fast med skaplig skärm) i smidigt format undrar jag?
Jag köpte en Motorola Defy. Tycker den är bra nog smidig trots en 3.7" skärm. Inte i prestandatopp men en prisvärd mellanklassare som är slagtålig och vattentät. Är iaf nöjd med den än så länge.

Den finns inte med svenska menyer men ordlistor och liknande kan laddas hem (du kan dock samtala på svenska i den :rolleyes:).

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag köpte en Motorola Defy. Tycker den är bra nog smidig trots en 3.7" skärm. Inte i prestandatopp men en prisvärd mellanklassare som är slagtålig och vattentät. Är iaf nöjd med den än så länge.

Den finns inte med svenska menyer men ordlistor och liknande kan laddas hem (du kan dock samtala på svenska i den :rolleyes:).

Mjaa, den var 107mm hög. En Iphone är 115mm så det är ingen enorm skillnad mellan dessa två storleksmässigt.

Jag klämde på en Samsung i helgen på Mediamarkt. Den var riktigt smidig men det fanns ingen info om den så det var förmodligen en utgående modell.
Hittar tyvärr inte på den på interneTTet. :(
Betydligt mindre än Iphone-luren som stod precis bredvid iaf. Fast i tele-världen så kanske 10mm upplevs som "betydligt". :gnissla

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Mjaa, den var 107mm hög. En Iphone är 115mm så det är ingen enorm skillnad mellan dessa två storleksmässigt.

Jag klämde på en Samsung i helgen på Mediamarkt. Den var riktigt smidig men det fanns ingen info om den så det var förmodligen en utgående modell.
Betydligt mindre än Iphone-luren som stod precis bredvid iaf. Fast i tele-världen så kanske 10mm upplevs som "betydligt". :gnissla
Näe i rena siffror så verkar det inte så mycket, men när man har prylen i byxfickan så är en centimeter en del. Defy'en är däremot ett par mm tjockare än många andra lurar men det är inget jag märker av. Men det är väl lite av en smaksak också. En polare har Desire HD och tycker den är smidig att ha i fickan. :näsblod

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08

HTC Legend är trevlig och ganska liten. 3,2" skärm.

Kolla in den.

Sen finns det ju pyttesmå, som SE X10Mini, men dom är ju oanvändbara till det som är tanken :fakta

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Sen finns det ju pyttesmå, som SE X10Mini, men dom är ju oanvändbara till det som är tanken :fakta

Oanvändbar är bara förnamnet. Jag köpte en till tjejen så hon kunde utvärdera den åt mig men det tog två dagar innan jag insåg att jag skulle byte ut min K800i mot en likadan fast nyare och det ångrar jag inte.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
HTC Legend är trevlig och ganska liten. 3,2" skärm.

Kolla in den.

Har smygkikat på den faktiskt. Har en svingammal HTC i jobbet men det går ju inte att jämföra med.

För en som aldrig handskats med Android, är det helt app-baserat eller går det att använda luren skapligt direkt ur kartongen?

Kanske skulle åka nånstans och klämma på en, priset ligger ju rätt iaf.

Edit: En kollega på jobbet har en Xperia och den har inte direkt imponerat. Nu är det ju en Ericson så att den skulle vara värdelös visste jag ju redan :)rolleyes:) men just hans lur har låst sig, kraschat och betett sig allmänt kajko. Så där fick jag vatten på min kvarn.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Varför ska alla jevla touch-lurar vara så innihelvete stora!? :mad:

Pröva en x10 mini så förstår du varför dom behöver vara lite större.. :hihi

Går alldeles utmärkt att använda en X10 mini också, det blir bara lite
pilligare och sämre grafik.
Det får som bli en avvägning där..

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF

...fast jag var lite likadan, iphonen var det nej till. Efter en månads ägandeskap av en 4:a så får jag krypa till korset.
Den är helt enkelt fenomenal, och underbart strulfri.

Gedigen, bra batteritid, ofattbart bra precision på skärmen, trots surf på sidor med minimala länkar ibland...

Do it.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
JAG VILL INTE TILlBAKA TILL SKÅNE!! Men har jobb å boende där så får väll ge upp snart.. Nej fan heller..

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning