Magnif Bastard
nästan perfekt
Alldeles för pank.
För mycket stålar. Ska jag köpa vinkyl, markis, ny hoj eller allt på samma gång?
Alldeles för pank.
För mycket stålar. Ska jag köpa vinkyl, markis, ny hoj eller allt på samma gång?
Kyl o markis låter bra... Hoj är bara onödigt för en posör som dig, du har ju så nära till McD ändå ju.
Är förbannad på det fina vädret! Är knappt rörlig efter gårdagens is+terrängkörning
Vafaan jag skojja ju ba lite för å lätta upp stämningen i den här förbannade tråden åsså kommer du å gnäller SATANAAA PERKELEEE jag SKAAAAA köpa ny HOJ för helveteeeEEEEE!!!
...måste nog gå å trösta mig med liten cheese å kaffe nu
Is+terrängkörning med en CB400? Jag förstår om du är trött idag...
Den samiska nationaldagen!
Vad är nästa grupp tärande bidragstagare som vi ska hylla?
Hela jävla stan var full med sameflaggor, som en påminnelse till vart mina skattepengar tar vägen.
Friluftsmuseumet i stan hade byggt upp "samiska visten" där bidragstagarna fick visa upp sig i sina fula traditionella kläder (som aldrig används annars), förmodligen fick dom bra betalt för det också, trots att dom är livstidsförsörjda av staten.
Fy fan...
Kan man inte bara bunta ihop alla jävla samer och zigenare och skicka dem dit de hör hemma, tex Åland eller något annat gudsförgätet ställe?
Vilket jävla idiotiskt påfund, och vi värnar om dem av vilken anledning nu igen
Sambons ungar. Den ena fick för sig att slå på den andra. På allvar. Kan gå rätt illa när dom ska klassas som vuxna. Tar snart hem en burk OC från jobbet.
Lär få svårt att somna efter det adrenalinpåslaget.
Hur gamla e dessa barn?
19 och 21. Den äldsta tjatar och den yngsta har kort stubin och gillar att slåss. Hade inte sambon varit hemma hade jag skickat honom genom ytterdörren.
Varför bor de hemma
Låter som två 9 åringar ju
Hörde nyss på radion att anhöriga till en kille i Fagersta kommun har anmält kommunen för att de inte har tagit sitt ansvar när killen har skolkat i 2 år och spelat datorspel istället för att gå till skolan.
Hur tänker man då? Att det ska ligga på kommunens ansvar och inte föräldrarnas? Jävla idioter, hoppas de blir omyndigförklarade och att de drar in deras bidrag som de säkert uppbär.
Den samiska nationaldagen!
Vad är nästa grupp tärande bidragstagare som vi ska hylla?
Hela jävla stan var full med sameflaggor, som en påminnelse till vart mina skattepengar tar vägen.
Friluftsmuseumet i stan hade byggt upp "samiska visten" där bidragstagarna fick visa upp sig i sina fula traditionella kläder (som aldrig används annars), förmodligen fick dom bra betalt för det också, trots att dom är livstidsförsörjda av staten.
Fy fan...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |