Idag är jag förbannad därför att...

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400

Nja, vill du titulera dig som snask så är det din ensak.:D

Men jag syftade på sockertillskottet armen hade och gick att köpa i den lokala kiosken.

Nickel.bmp

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Kyl o markis låter bra... Hoj är bara onödigt för en posör som dig, du har ju så nära till McD ändå ju. :D

Vafaan jag skojja ju ba lite för å lätta upp stämningen i den här förbannade tråden åsså kommer du å gnäller SATANAAA PERKELEEE jag SKAAAAA köpa ny HOJ för helveteeeEEEEE!!! :mad:

...måste nog gå å trösta mig med liten cheese å kaffe nu :3freak

Är förbannad på det fina vädret! Är knappt rörlig efter gårdagens is+terrängkörning :(

Is+terrängkörning med en CB400? :va Jag förstår om du är trött idag... :D

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Vafaan jag skojja ju ba lite för å lätta upp stämningen i den här förbannade tråden åsså kommer du å gnäller SATANAAA PERKELEEE jag SKAAAAA köpa ny HOJ för helveteeeEEEEE!!! :mad:

...måste nog gå å trösta mig med liten cheese å kaffe nu :3freak

Is+terrängkörning med en CB400? :va Jag förstår om du är trött idag... :D

Hehe, nä, CB400 får stå ett tag, har lite problem med en mage som är ivägen ;p Lekte med 4hjuling :D Hade jäkla roligt igår vilket straffar sig idag :D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Den samiska nationaldagen!

Vad är nästa grupp tärande bidragstagare som vi ska hylla?

Hela jävla stan var full med sameflaggor, som en påminnelse till vart mina skattepengar tar vägen.
Friluftsmuseumet i stan hade byggt upp "samiska visten" där bidragstagarna fick visa upp sig i sina fula traditionella kläder (som aldrig används annars), förmodligen fick dom bra betalt för det också, trots att dom är livstidsförsörjda av staten.

Fy fan...

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Fan fan fan!

Skulle skruva ihop hojen idag, för att den ska iväg till helgen på tester.
Köpte av AVA mc valtermoto fotpinnar typ 1,5. Skulle montera dom idag. O va fan har jag fått!? Jo typ 1 o sen står instruktionerna till en sv600!!! Vem fan kör sv? O vem köper valtermoto racepinnar till dom?

Klandrar inte ava än så länge då paketet är "rätt" uppmärkt. Men dom hade stängt idag. O får se hur dom sköter detta imorn. Hoppas dom fixar det snabbt!!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Hela jävla stan var full med sameflaggor, som en påminnelse till vart mina skattepengar tar vägen.
Friluftsmuseumet i stan hade byggt upp "samiska visten" där bidragstagarna fick visa upp sig i sina fula traditionella kläder (som aldrig används annars), förmodligen fick dom bra betalt för det också, trots att dom är livstidsförsörjda av staten.

Fy fan...

Kan man inte bara bunta ihop alla jävla samer och zigenare och skicka dem dit de hör hemma, tex Åland eller något annat gudsförgätet ställe?
Vilket jävla idiotiskt påfund, och vi värnar om dem av vilken anledning nu igen :confused:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Kan man inte bara bunta ihop alla jävla samer och zigenare och skicka dem dit de hör hemma, tex Åland eller något annat gudsförgätet ställe?
Vilket jävla idiotiskt påfund, och vi värnar om dem av vilken anledning nu igen :confused:

"Dom är ett pittoreskt inslag i våran kultur" är den sista anledningen jag har hört, det funkar ju på alla välfärdsparasiter.....

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
För att det är ett mindre isberg framför portarna, där släpkärran jag ska använda står. :huvet
Slutar väl med att man drar igång Jonsered'arn och höjer markfrigången på porten lite...

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Sambons ungar. Den ena fick för sig att slå på den andra. På allvar. Kan gå rätt illa när dom ska klassas som vuxna. Tar snart hem en burk OC från jobbet. :mad:

Lär få svårt att somna efter det adrenalinpåslaget.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Sambons ungar. Den ena fick för sig att slå på den andra. På allvar. Kan gå rätt illa när dom ska klassas som vuxna. Tar snart hem en burk OC från jobbet. :mad:

Lär få svårt att somna efter det adrenalinpåslaget.

Hur gamla e dessa barn?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Hörde nyss på radion att anhöriga till en kille i Fagersta kommun har anmält kommunen för att de inte har tagit sitt ansvar när killen har skolkat i 2 år och spelat datorspel istället för att gå till skolan.

Hur tänker man då? Att det ska ligga på kommunens ansvar och inte föräldrarnas? Jävla idioter, hoppas de blir omyndigförklarade och att de drar in deras bidrag som de säkert uppbär.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Hörde nyss på radion att anhöriga till en kille i Fagersta kommun har anmält kommunen för att de inte har tagit sitt ansvar när killen har skolkat i 2 år och spelat datorspel istället för att gå till skolan.

Hur tänker man då? Att det ska ligga på kommunens ansvar och inte föräldrarnas? Jävla idioter, hoppas de blir omyndigförklarade och att de drar in deras bidrag som de säkert uppbär.

Låter som järfälla kommun som blev stämda av två killar för mobbing..
Fine, skolan bör ju försöka se till så att folk inte blir mobbade...
Det suger faktiskt rätt friskt..

men hur i HLVT kan två personer stämma kommunen när dom J*VLA
IDIOTERNA har mobbat VARANDRA????

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Jag är lite arg för att det var kallt i bilen imorse.

Annars äré lugnt!

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.

Fy fan...

Mer samer.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/markagare-mot-samer-i-hd

Inte en chans att markägarna kommer vinna, det är ju en stackars förföljd :rolleyes: ursprungsbefolkning så om domstolen mot förmodan ger dom rätt så får vi väl EU och FN på oss....

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning