Slowroller
Skrämmer små barn
Men för tusan bara att pöka granntjejjen då, vad är problemet?
Granngubben kanske?
Men för tusan bara att pöka granntjejjen då, vad är problemet?
Granngubben kanske?
Granngubben kanske?
Jag var sugen på ostbågar,, så jag skulle köpa en påse när jag var och handlade.
Väl på affären tänkte jag "varför inte prova något nytt?" och tog ICA's egna ostbågar.
Jag hade lika gärna kunnat rota fram någon gammal kartong och ätit upp packfrigoliten ur en sån...
Fy fan.
Kunde varit Euroshoppers......
Näe, så djupt sjunker jag aldrig.
Provade deras tonfisk EN gång....kunde inte äta tonfisk på hela året efter den turen
Jag fick en förpackning av deras slaktavfall/köttbullar när jag låg sjuk hemma och inte kunde åka och köpa mat själv, jag åt potatismos och ketchup...
hur jävla löjligt,onödigt och idiotiskt är de att göra en stor grej av något sånt!?
För man är en sån obetydlig jävla nolla. känner mig fan värdelösare än pölsa i smalla sussie...
Hur fan kan allt gått så fel kan man få reklamera sitt liv? ånger rätt? Iaf på sista 6 månaderna de har fan inte innehållit ett rätt. eller nä fan ta hela sista året.
har sett nog med dokumentärer i livsmedelskunskapen om vad som åker i där och om ni sett den hade ni aldrig velat spara 10 kr extra,
ica´s och euroshopper´s och extra köttbullar,korvar och chucke nuggets osv är ajabaja,
har sett nog med dokumentärer i livsmedelskunskapen om vad som åker i där och om ni sett den hade ni aldrig velat spara 10 kr extra,
Samt köp bara namnskyddad mat såsom wienerkorvar,falukorv osv, allt annat kan innehålla allt från öron till grisnosar, bara det mals ner noggrant nog
Ähh, det är nog samma slask som åker i kvarnen oavsett märke, men det är i alla fall inte härskna grisöron och trynen om man köper Scan eller Topchark.
Jag hade en kompis som jobbade i pölskoken på Scan
Han tog bara med sig kokta potatisar/makaroner till lunch, sen öste han direkt ur pölsgrytan.
Hans jobb var att karva av dom kokta grishuvudena allt kött och trycka ner det i kvarnen...
Ingen mjölk i kylen
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |