Idag är jag förbannad därför att...

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Slå på den med en hammare sen in på banken och säg att den bara ramla ihop av minuset på kontot!

Låter som en Nordeadosa?

Swedbank.

Min gamla höll sen dom började med dom, tills för några veckor sen då så många segment försvunnit ur displayen att det var ren gissningslek att skriva in koden.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Ska det vara så svårt att skicka hem rätt prylar när man beställer? Jag hade t.o.m med den gamla prylen till affären som skulle beställa hem en fungerande. :mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Swedbank.

Min gamla höll sen dom började med dom, tills för några veckor sen då så många segment försvunnit ur displayen att det var ren gissningslek att skriva in koden.
Jag råka tvetta min funka kalas efter ändå, sen hade jag den i fickan när jag ramla med en fiddy då sprack displayen

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
... att jag hittade oljeklet från kedjan på ett ställe som jag trodde var rent. Det blev en timmes sanering.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Fortfarande sjuk, det suger att vara jag just nu :( Får dopa mig för att orka med att jobba om dagarna, bara för att rasa ihop i en hög på hallgolvet när man kommer hem.

Mirakelkur mot mansförkylning/influensa mottages tacksamt!

Carnavalito

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Hoj
XJR1300
Fortfarande sjuk, det suger att vara jag just nu :( Får dopa mig för att orka med att jobba om dagarna, bara för att rasa ihop i en hög på hallgolvet när man kommer hem.

Colizin kan kanske hjälpa eder, kan köpas på hälsokosten :tummenupp

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Det finns ingen bot mon manflu...

Endast en snabb och smärtfri död kan skänka lindring mot det, men självmord på grund av motgångar är kärringaktigt, så du får helt enkelt lida dig igenom som en riktig man...

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Bilist på E4 körde in i uppspänd lina

En bilist som färdades på E4 strax söder om Söderhamn under torsdagskvällen uppger att hon körde in i en kraftig lina som var spänd över vägbanan.

Enligt polisen har bilisten uppgivit att linan, som var av något kraftigare material, var hårt uppspänd över vägen. Den satt i en sådan höjd att den hade kunnat träffa en motorcyklist mot halsen.

Bilisten hann inte väja utan körde in i linan, som kanade upp över bilens tak och förstörde några fästen till ett takräcke. Det är oklart var vajern kommer ifrån. Bilisten tog med sig vajern för att lämna in den på närmsta polisstation.

En anmälan om framkallande av fara för annan är upprättad.
http://helahalsingland.se/soderhamn/1.3717318-bilist-pa-e4-korde-in-i-uppspand-lina

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Ringer bilverkstaden för att boka tid...
Motorlampan på bildjäveln lyser (o har den här gången inte slocknat självmant som den gjort tre gånger innan)...
första tillgängliga tid... 31 augusti??? WTF!!!!!

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Du ringer ju fel verkstad fattar du väl :)

Onekligen... :gråter

Jag tycker iofs att lampdjäveln ska slockna av sig själv (den har ju gjort det tre gånger innan. Då har jag haft tid på verkstaden och avbokat den då lampan slocknat).. va fan..
Expressverkstaden som jag åkte förbi första gången lampan tändes sa att det enligt felkoden var sura avgaser osv.. Men vem bryr sig.. jag vill inte ha en lampa lysandes för det.. :rofl

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
somna 06:25 väckt 09:03 09:15 påväg till jobb har varigt mer motiverad

Mest förbanad på mig själv som inte planera bättre..

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati